Michał Kolankiewicz dyrektorem sprzedaży i marketingu w Sun&Snow
Dyrektorem sprzedaży i marketingu w największej sieci apartamentów w Polsce Sun&Snow został Michał Kolankiewicz, związany ostatnio z Grupą Uzdrowiska Polskie (m.in. Uzdrowisko Konstancin oraz Uzdrowisko Nałęczów).
Michał Kolankiewicz jest absolwentem wydziału turystyki i rekreacji na warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego oraz podyplomowo wydziału zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Od 20 lat działa w branży hotelarskiej. Przez osiem lat związany był siecią hoteli i biur podróży Gromada – karierę rozpoczął w dziale konferencji i marketingu Hotelu Gromada Lotnisko w Warszawie, następnie jako kierownik działu marketingu w centrali firmy.
W latach 2007 – 2016 koordynował działania związane z marketingiem i sprzedażą w centrali spółki Geovita – sieci 14 ośrodków i hoteli na terenie Polski.
Ostatnie 20 miesięcy pracował jako kierownik biura marketingu na rzecz Uzdrowisk Polskich – Uzdrowiska Konstancin Zdrój oraz Uzdrowiska Nałęczów.
Jego pasje to podróże po Polsce, marketing internetowy w hotelarstwie i turystyce, fotografia, historia Polski w 20-leciu między wojennym oraz II wojna światowa. W wolnym czasie lubi pływać, jeździć na rowerze, fotografować i poszerzać wiedzę o polskiej turystyce.
Sun & Snow Sp. z o.o. jest największym w Polsce operatorem zarządzającym wynajmem apartamentów w miejscowościach wypoczynkowych oraz miastach, i należy do grupy spółek Sun & Snow S.A.
POWIĄZANE WPISY
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty
21 października 2024
IGHP: wrześniowe wyniki hoteli poniżej oczekiwań
Wyniki września były na dobrym poziomie, choć hotele biznesowe wypadły poniżej oczekiwań,…
0 Komentarzy5 Minuty
18 października 2024
W Brennej powstanie nowy hotel. Obiekt u podnóża wzniesienia Stary Groń pomieści 180 osób
W Brennej powstanie nowy hotel, zlokalizowany u podnóża wzniesienia Stary Groń. Obiekt…
0 Komentarzy3 Minuty
17 października 2024
Pullman Hotels & Resorts otwiera pierwszy hotel w Chorwacji
Pullman Hotels & Resorts, marka premium z portfela sieci hotelowej Accor, ogłosiła…
0 Komentarzy2 Minuty
10 października 2024
Sieć Mercure ma już ponad tysiąc hoteli. W planach kolejne 200 obiektów
Mercure, sieć hotelowa należąco do grupy Accor, która niedawno obchodziła 50. lat…
0 Komentarzy2 Minuty