Michał Kolankiewicz dyrektorem sprzedaży i marketingu w Sun&Snow
Dyrektorem sprzedaży i marketingu w największej sieci apartamentów w Polsce Sun&Snow został Michał Kolankiewicz, związany ostatnio z Grupą Uzdrowiska Polskie (m.in. Uzdrowisko Konstancin oraz Uzdrowisko Nałęczów).
Michał Kolankiewicz jest absolwentem wydziału turystyki i rekreacji na warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego oraz podyplomowo wydziału zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Od 20 lat działa w branży hotelarskiej. Przez osiem lat związany był siecią hoteli i biur podróży Gromada – karierę rozpoczął w dziale konferencji i marketingu Hotelu Gromada Lotnisko w Warszawie, następnie jako kierownik działu marketingu w centrali firmy.
W latach 2007 – 2016 koordynował działania związane z marketingiem i sprzedażą w centrali spółki Geovita – sieci 14 ośrodków i hoteli na terenie Polski.
Ostatnie 20 miesięcy pracował jako kierownik biura marketingu na rzecz Uzdrowisk Polskich – Uzdrowiska Konstancin Zdrój oraz Uzdrowiska Nałęczów.
Jego pasje to podróże po Polsce, marketing internetowy w hotelarstwie i turystyce, fotografia, historia Polski w 20-leciu między wojennym oraz II wojna światowa. W wolnym czasie lubi pływać, jeździć na rowerze, fotografować i poszerzać wiedzę o polskiej turystyce.
Sun & Snow Sp. z o.o. jest największym w Polsce operatorem zarządzającym wynajmem apartamentów w miejscowościach wypoczynkowych oraz miastach, i należy do grupy spółek Sun & Snow S.A.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty