Miłość do Chorwacji przetrwa zarazę
Wirtualne spacery po najpiękniejszych miejscach w Chorwacji, filmy o kuchni chorwackiej, kulturze, poznanie tajemnic i legend – Chorwacka Wspólnota Turystyczna rozpoczęła kampanię marketingową #CroatiaLongDistanceLove, mającą na celu pomóc przetrwać wszystkim kochającym ten kraj i tęskniącym za nim.
Kampania dedykowana jest przede wszystkim milionom użytkowników mediów społecznościowych na świecie z kluczowym przesłaniem: „Chorwacja jest teraz w Waszym domu!”
Kristjan Staničić, dyrektor generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, powiedział: „W tym trudnym i pełnym wyzwań czasie bardzo ważne jest zachowanie optymizmu i wiary w lepsze jutro. Dlatego też z perspektywy przyszłości chorwackiej turystyki ważne jest dalsze pozycjonowanie naszego kraju na turystycznej mapie świata. Poprzez codzienną wzmożoną komunikację na portalach społecznościowych, na których odnotowujemy ponadprzeciętna liczbę odwiedzin, przypominamy naszym fanom o wyjątkowości i różnorodności chorwackiej oferty. Całą komunikację połączyliśmy jednym hasztagiem #CroatiaLongDistanceLove jednocześnie zachęcając gości do jeszcze lepszego poznania Chorwacji, tym razem z perspektywy ich własnych domów.”
W ramach akcji #CroatiaLongDistanceLove dostępne są atrakcyjne video materiały i fotografie oraz różne ciekawostki. Goście mogą wirtualnie przespacerować się po Dubrowniku, wziąć udział w raftingu na rzece Zrmanji czy popłynąć w rejs do Parku Narodowego Kornati. Mogą również zapoznać się z ofertą Chorwacji kontynentalnej, zobaczyć, jak przygotowuje się tradycyjne potrawy, odkryć miejsca, w których kręcono popularne filmy i seriale, a także poznać intrygujące chorwackie legendy. Dzięki nowej akcji Chorwacja jest teraz dostępna jednym kliknięciem.
Agnieszka Puszczewicz, dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce, dodała: „Co prawda wirtualne spacery nie zastąpią prawdziwych doznań, ale w sytuacji, w której się wszyscy znaleźliśmy jest to doskonały sposób na odreagowanie stresu. Mam nadzieję, że będzie to również inspiracja do przyszłych podróży.”
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
19 grudnia 2024
Wieczór z Krzysztofem Wielickim w Abu Dhabi w ramach promocji Polski na rynkach arabskich
25 listopada br. w Abu Dhabi zaprezentowano film dokumentalny o życiu i dorobku wybitnego…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Rekordowa liczba turystów odwiedziła Bułgarię
Bułgarzy przewidują, że mijający rok okaże się rekordowy pod względem turystyki – kraj…
0 Komentarzy2 Minuty
5 grudnia 2024
Islandia promuje swoje atrakcje na warsztatach w Warszawie
W Warszawie odbyły się warsztaty, w trakcie których islandzcy touroperatorzy…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2024
LOT wystartował z zimowym połączeniem do Innsbrucka
Od 1 grudnia br. do stolicy Tyrolu dolecimy bezpośrednio z Polskimi Liniami Lotniczymi…
0 Komentarzy4 Minuty
4 grudnia 2024
Film ,,Pielgrzym nadziei” w Instytucie Cervantesa
Instytut Cervantesa w Warszawie zaprezentował film dokumentalny TVP o Camino de Santiago…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2024
Zamek, ścieżki rowerowe i teatr. Południowe Czechy zapraszają turystów
Południowe Czechy, region słynący z bogatej historii, malowniczej przyrody i unikalnej…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Niemcy – ojczyzna bożonarodzeniowych jarmarków
Z końcem listopada nad niemieckimi miastami zaczynają się unosić zapachy korzennych…
0 Komentarzy9 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty