Mobilna strona eSky
W marcu serwis eSky uruchomił mobilną wersję swojej strony internetowej. Jest ona dostępna na wszystkich rynkach, na których działa Grupa eSKY – w Polsce, Bułgarii i Rumunii, a także w Brazylii.
Tomasz Kaczmarek, marketing manager w serwisie eSKY.pl, powiedział: „Badania przygotowane w ostatnim czasie przez Mobile Institute pokazują jak ważne jest, by firma z branży e-commerce posiadała stronę mobilną. Wynika z nich, że 75 proc. polskich internautów robi zakupy w sieci, a aż 24 proc. kupuje za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Są też tacy, którzy robią zakupy wyłącznie za pomocą smartfona – 5 proc. lub tabletu – 3,5 proc. Nasze dane potwierdzają ten trend. Od początku roku do momentu uruchomienia strony mobilnej 21 proc. wejść na naszą stronę odbywało się właśnie przez smartfony czy tablety. W takiej sytuacji uruchomienie strony mobilnej stało się koniecznością, zależy nam bowiem na tym, żeby maksymalnie ułatwić naszym klientom proces planowania i organizacji podróży.”
Nowo powstała strona pozwala w łatwy i szybki sposób zakupić bilet lotniczy z każdego miejsca na świecie. Dzięki uproszczeniu wszystkich procesów wyszukiwarka lotów pracuje szybko i w kilka sekund daje dostęp do oferty ponad 650 linii lotniczych operujących na obszarze całej kuli ziemskiej. Klienci mogą dokonać rezerwacji zarówno przelotu na pokładzie przewoźnika low cost, jak i linii regularnych i czarterowych. Mobilna wyszukiwarka jest przejrzysta i pozwala na przeprowadzenie rezerwacji w trzech krokach, dodatkowo wyposażona jest w podpowiadaczkę, która pozwala na jeszcze szybsze uzupełnienie pól wyszukiwania, a także w geolokalizację, która już na początku sugeruje podróż z najbliższego lotniska.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty