Mobilna strona eSky

W marcu serwis eSky uruchomił mobilną wersję swojej strony internetowej. Jest ona dostępna na wszystkich rynkach, na których działa Grupa eSKY – w Polsce, Bułgarii i Rumunii, a także w Brazylii.

Tomasz Kaczmarek, marketing manager w serwisie eSKY.pl, powiedział: „Badania przygotowane w ostatnim czasie przez Mobile Institute pokazują jak ważne jest, by firma z branży e-commerce posiadała stronę mobilną. Wynika z nich, że 75 proc. polskich internautów robi zakupy w sieci, a aż 24 proc. kupuje za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Są też tacy, którzy robią zakupy wyłącznie za pomocą smartfona – 5 proc. lub tabletu – 3,5 proc. Nasze dane potwierdzają ten trend. Od początku roku do momentu uruchomienia strony mobilnej 21 proc. wejść na naszą stronę odbywało się właśnie przez smartfony czy tablety. W takiej sytuacji uruchomienie strony mobilnej stało się koniecznością, zależy nam bowiem na tym, żeby maksymalnie ułatwić naszym klientom proces planowania i organizacji podróży.”

Nowo powstała strona pozwala w łatwy i szybki sposób zakupić bilet lotniczy z każdego miejsca na świecie. Dzięki uproszczeniu wszystkich procesów wyszukiwarka lotów pracuje szybko i w kilka sekund daje dostęp do oferty ponad 650 linii lotniczych operujących na obszarze całej kuli ziemskiej. Klienci mogą dokonać rezerwacji zarówno przelotu na pokładzie przewoźnika low cost, jak i linii regularnych i czarterowych. Mobilna wyszukiwarka jest przejrzysta i pozwala na przeprowadzenie rezerwacji w trzech krokach, dodatkowo wyposażona jest w podpowiadaczkę, która pozwala na jeszcze szybsze uzupełnienie pól wyszukiwania, a także w geolokalizację, która już na początku sugeruje podróż z najbliższego lotniska.