Mouzenidis promuje Chalkidiki
Mouzenidis Travel we współpracy z Narodową Organizacją Turystyczną Grecji współtworzy projekt promujący Chalkidiki z wykorzystaniem znanych influencerek.
Ten sposób promocji pozwali według kierownictwa touroperatora dotrzeć do szerokiej gamy odbiorców z wykorzystaniem popularnych platform takich jak Instagram oraz Youtube. Głównym celem projektu jest pokazanie oryginalności i różnorodności destynacji Chalkidiki. Podczas podroży po Chalkidiki obie infleuncerki na bieżąco tworzyły materiały aktywnie promując destynacje. Jednym z efektów projektu jest wyprodukowanie spotu reklamującego z udziałem Agnieszki Stachurskej który można obejrzeć na kanałach Youtube oraz Social Media, jak i w biurach agencyjnych Touroperatora.
Spot można obejrzed pod linkiem: http://bit.ly/spotmzt
Podczas wizyty na Chalkidiki powstał także vlog podróżniczy na kanał Igi Jessici Jaskólskiej – Jessa (http://bit.ly/ytjessa). Jessa podróżując po Chalkidiki pokazuje najciekawsze miejsca do odwiedzenia oraz aktywności do wypróbowania.
Beniamin Vafidis, dyrektor marketingu, powiedział: „Zależy nam na pokazaniu prawdziwego oblicza Chalkidiki. Destynacja ta jest jeszcze nieodkryta na polskim rynku, chcemy aby polscy turyści poznali jej różnorodnośd. Chalkidiki spełni oczekiwania aktywnych tursytów szukających rozrywek – oferując wiecznie tętniący życiem „palec” Kassandra. Dla tych chcących odkryd prawdziwą, mniej turystyczną Grecję – proponujemy „palec” Sithonia, z kolei na spokojny wypoczynek sugerujemy wybrad okolice „palca” Athos. Świetna baza hotelowa oraz najlepsze plaże (Chalkidiki posida aż 92 plaże wyróżnione błękitną flagą) to kolejne dwa bardzo silne argumenty za wyborem tej destylacji.”
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty