Mouzenidis promuje Chalkidiki
Mouzenidis Travel we współpracy z Narodową Organizacją Turystyczną Grecji współtworzy projekt promujący Chalkidiki z wykorzystaniem znanych influencerek.
Ten sposób promocji pozwali według kierownictwa touroperatora dotrzeć do szerokiej gamy odbiorców z wykorzystaniem popularnych platform takich jak Instagram oraz Youtube. Głównym celem projektu jest pokazanie oryginalności i różnorodności destynacji Chalkidiki. Podczas podroży po Chalkidiki obie infleuncerki na bieżąco tworzyły materiały aktywnie promując destynacje. Jednym z efektów projektu jest wyprodukowanie spotu reklamującego z udziałem Agnieszki Stachurskej który można obejrzeć na kanałach Youtube oraz Social Media, jak i w biurach agencyjnych Touroperatora.
Spot można obejrzed pod linkiem: http://bit.ly/spotmzt
Podczas wizyty na Chalkidiki powstał także vlog podróżniczy na kanał Igi Jessici Jaskólskiej – Jessa (http://bit.ly/ytjessa). Jessa podróżując po Chalkidiki pokazuje najciekawsze miejsca do odwiedzenia oraz aktywności do wypróbowania.
Beniamin Vafidis, dyrektor marketingu, powiedział: „Zależy nam na pokazaniu prawdziwego oblicza Chalkidiki. Destynacja ta jest jeszcze nieodkryta na polskim rynku, chcemy aby polscy turyści poznali jej różnorodnośd. Chalkidiki spełni oczekiwania aktywnych tursytów szukających rozrywek – oferując wiecznie tętniący życiem „palec” Kassandra. Dla tych chcących odkryd prawdziwą, mniej turystyczną Grecję – proponujemy „palec” Sithonia, z kolei na spokojny wypoczynek sugerujemy wybrad okolice „palca” Athos. Świetna baza hotelowa oraz najlepsze plaże (Chalkidiki posida aż 92 plaże wyróżnione błękitną flagą) to kolejne dwa bardzo silne argumenty za wyborem tej destylacji.”
POWIĄZANE WPISY
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty