Mouzenidis: w 2020 roku urośniemy o 35-40 proc.
Rok 2019 zakończony liczbą 13 tys. obsłużonych klientów i o 6 proc. Lepszym obłożeniem dają touroperatorowi Mouzenidis Travel nadzieję na jeszcze lepszy rok 2020. Touroperator odbył spotkania z agentami, prezentując wybrane elementy produktu przygotowanego na przyszły sezon letni. Pojawiły się nowe kierunki, w tym egzotyka.
O 25 proc. więcej klientów niż w 2018 roku, wskaźnik reklamacji poniżej 0,4 proc. i o 6 proc. lepsze obłożenie – to wyniki Mouzenidis Travel w 2019 roku w Polsce.
Touroperator zakończy rok liczbą 13 tys. obsłużonych klientów, a na 2020 planuje wzrost na poziomie 35-40 proc.
Chce to osiągnąć dodając nowe, egzotyczne kierunki dla klientów i wzbogacając ofertę w kluczowej dla siebie Grecji. Zwiększy też liczbę połączeń do tego kraju do sześciu tygodniowo.
„Dynamika wzrostu sprzedaży first minute na lato 2020 roku w porównaniu z tym samym okresem 2019 roku to ok. 350 proc. To pozwala nam patrzeć optymistycznie na przyszły rok i spodziewać się, że osiągniemy zakładany wzrost” – mówił Georgios Vafidis, dyrektor zarządzający Mouzenidis Travel.
Cała grupa Mouzenidis wysłała w 2019 roku ponad 550 tys. turystów do Grecji.
W jej portfolio znajduje się 18 spółek, w tym linia lotnicza Ellinair, sieć hoteli Bomo i organizator wyjazdów incentive Active MICE, a także sieć restauracji Big Fish.
Hotele Bomo to najlepiej sprzedający się element oferty w Grecji, gdzie grupa ma ich już ponad 30. Podczas prezentacji oferty wyjazdów na Chalkidiki, Riwierę Olimpu, Zakintos i Kretę zaprezentowano 13 z nich. W czterech działają polskojęzyczne kluby dla dzieci Greko Leto, prowadzone przez touroperatora.
Ale Grecja to nie wszystko na rok 2020 Touroperator wprowadza też nowości w oparciu o rejsy liniami Qatar Airways – egzotykę, czyli Sri Lankę, Maledywy i Katar. Pojawią się też wyjazdy łączone z Gruzją – do Armenii i Azerbejdżanu.
Każdy agent Mouzenidisa w Polsce na start otrzymuje 10 proc. prowizji, a na rok 2020 touroperator obniżył progi. 11 proc. można otrzymać powyżej 30 tys. obrotu, a 12 proc. – powyżej 80 tys. Dodatkowo agenci mogą zarobić na prowizji w ramach sprzedaży „First Greece” – 10,5 proc. poniżej 30 tys. obrotu, 12 proc. powyżej 30 tys. i 13 proc. powyżej 80 tys.
Po zakończeniu prezentacji w hotelu Radisson Collection w Warszawie agenci spotkali się z zarządem firmy na lunchu w restauracji El Greco na Grzybowskiej. Spotkania z agentami odbyły się również w Poznaniu i Katowicach.
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta