Mouzenidis: w 2020 roku urośniemy o 35-40 proc.
Rok 2019 zakończony liczbą 13 tys. obsłużonych klientów i o 6 proc. Lepszym obłożeniem dają touroperatorowi Mouzenidis Travel nadzieję na jeszcze lepszy rok 2020. Touroperator odbył spotkania z agentami, prezentując wybrane elementy produktu przygotowanego na przyszły sezon letni. Pojawiły się nowe kierunki, w tym egzotyka.
O 25 proc. więcej klientów niż w 2018 roku, wskaźnik reklamacji poniżej 0,4 proc. i o 6 proc. lepsze obłożenie – to wyniki Mouzenidis Travel w 2019 roku w Polsce.
Touroperator zakończy rok liczbą 13 tys. obsłużonych klientów, a na 2020 planuje wzrost na poziomie 35-40 proc.
Chce to osiągnąć dodając nowe, egzotyczne kierunki dla klientów i wzbogacając ofertę w kluczowej dla siebie Grecji. Zwiększy też liczbę połączeń do tego kraju do sześciu tygodniowo.
„Dynamika wzrostu sprzedaży first minute na lato 2020 roku w porównaniu z tym samym okresem 2019 roku to ok. 350 proc. To pozwala nam patrzeć optymistycznie na przyszły rok i spodziewać się, że osiągniemy zakładany wzrost” – mówił Georgios Vafidis, dyrektor zarządzający Mouzenidis Travel.
Cała grupa Mouzenidis wysłała w 2019 roku ponad 550 tys. turystów do Grecji.
W jej portfolio znajduje się 18 spółek, w tym linia lotnicza Ellinair, sieć hoteli Bomo i organizator wyjazdów incentive Active MICE, a także sieć restauracji Big Fish.
Hotele Bomo to najlepiej sprzedający się element oferty w Grecji, gdzie grupa ma ich już ponad 30. Podczas prezentacji oferty wyjazdów na Chalkidiki, Riwierę Olimpu, Zakintos i Kretę zaprezentowano 13 z nich. W czterech działają polskojęzyczne kluby dla dzieci Greko Leto, prowadzone przez touroperatora.
Ale Grecja to nie wszystko na rok 2020 Touroperator wprowadza też nowości w oparciu o rejsy liniami Qatar Airways – egzotykę, czyli Sri Lankę, Maledywy i Katar. Pojawią się też wyjazdy łączone z Gruzją – do Armenii i Azerbejdżanu.
Każdy agent Mouzenidisa w Polsce na start otrzymuje 10 proc. prowizji, a na rok 2020 touroperator obniżył progi. 11 proc. można otrzymać powyżej 30 tys. obrotu, a 12 proc. – powyżej 80 tys. Dodatkowo agenci mogą zarobić na prowizji w ramach sprzedaży „First Greece” – 10,5 proc. poniżej 30 tys. obrotu, 12 proc. powyżej 30 tys. i 13 proc. powyżej 80 tys.
Po zakończeniu prezentacji w hotelu Radisson Collection w Warszawie agenci spotkali się z zarządem firmy na lunchu w restauracji El Greco na Grzybowskiej. Spotkania z agentami odbyły się również w Poznaniu i Katowicach.
POWIĄZANE WPISY
22 stycznia 2025
Travel Advance będzie współpracować z nowym DMC z Abu Dhabi
Od grudnia 2024 roku agencja Travel Advance, specjalizująca się w marketingu destynacji,…
0 Komentarzy1 Minuty
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty