Muzeum Polskiej Wódki Partnerem X Forum Promocji Turystycznej

fot. archiwum Muzeum Wódki Polskiej

W najbliższą środę w Orientarium w Łodzi, dobędzie się X Forum Promocji Turystycznej. Partnerem wydarzenia jest Muzeum Polskiej Wódki.

Muzeum ma swoją siedzibę w dawnym budynku rektyfikacji na terenie Centrum Praskiego Koneser. Zabudowania „Konesera” mieściły w sobie najbardziej znaną fabrykę wódek na ziemiach polskich. Zostały w niej opracowane receptury i rozpoczęła się produkcja znanych do dziś marek: Luksusowej i Wyborowej.

Celem powstania Muzeum Polskiej Wódki była prezentacja historii, tradycji i miejsca Polskiej Wódki w dzisiejszym świecie. To także dbałość o podkreślenie ogromnego znaczenia sektora przemysłu gorzelniczego, o podtrzymanie charakterystycznego sposobu produkcji, a co za tym idzie – jakości samego produktu. To także budowanie szerokiej świadomości wartości i znaczenia marki Polska Wódka wśród polskich i zagranicznych odbiorców.
Autorem stałej ekspozycji jest pracownia architektoniczna Nizio Design International, a logotyp i identyfikację wizualną przygotował artysta-plastyk – Andrzej Pągowski.

Inicjatywie Muzeum patronuje Stowarzyszenie Polska Wódka.

Andrzej Szumowski, prezes zarządu Stowarzyszenia Polska Wódka, weźmie udział w debacie „Czemu Polacy boją się promować piwem, winem i innymi trunkami? Wezmą w niej udział także: Jan Bosnovic, Key Account Manager TMR w Polsce, Hubert Czochański, kustosz w Podlaskim Muzeum Kultury Ludowej, Tomasz Prange-Barczyński, redaktor naczelny magazynu “Ferment. Pismo o winie”, Marcin Różycki, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Rafał Stec, założyciel Winnicy Rodziny Steców, Arletta Ziemian, współzałożycielka Browaru Stu Mostów we Wrocławiu.

Forum odbędzie się 6 kwietnia w Orientarium w Łodzi.

Organizatorem jest redakcja portalu branżowego WaszaTurystyka.pl.

Współorganizatorami są: Łódzka Organizacja Turystyczna oraz Orientarium w ZOO w Łodzi.

Partnerami są: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Miasto Olsztyn, Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”, Israel Government Tourist Office, Chorwacka Wspólnota Turystyczna, Polska Organizacja Turystyczna, Gromada, Małokarpacki Szlak Wina, Muzeum Wódki Polskiej, MerlinX

Patronami są: Agencja Informacyjna, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Krakowska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki Oddział Łódzki.

Honorowymi patronami są: Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna

Program: TUTAJ

Wyniki badania „Rola Kobiet w turystyce” ogłosimy na X Forum Promocji Turystycznej