Muzeum Polskiej Wódki Partnerem X Forum Promocji Turystycznej
W najbliższą środę w Orientarium w Łodzi, dobędzie się X Forum Promocji Turystycznej. Partnerem wydarzenia jest Muzeum Polskiej Wódki.
Muzeum ma swoją siedzibę w dawnym budynku rektyfikacji na terenie Centrum Praskiego Koneser. Zabudowania „Konesera” mieściły w sobie najbardziej znaną fabrykę wódek na ziemiach polskich. Zostały w niej opracowane receptury i rozpoczęła się produkcja znanych do dziś marek: Luksusowej i Wyborowej.
Celem powstania Muzeum Polskiej Wódki była prezentacja historii, tradycji i miejsca Polskiej Wódki w dzisiejszym świecie. To także dbałość o podkreślenie ogromnego znaczenia sektora przemysłu gorzelniczego, o podtrzymanie charakterystycznego sposobu produkcji, a co za tym idzie – jakości samego produktu. To także budowanie szerokiej świadomości wartości i znaczenia marki Polska Wódka wśród polskich i zagranicznych odbiorców.
Autorem stałej ekspozycji jest pracownia architektoniczna Nizio Design International, a logotyp i identyfikację wizualną przygotował artysta-plastyk – Andrzej Pągowski.
Inicjatywie Muzeum patronuje Stowarzyszenie Polska Wódka.
Andrzej Szumowski, prezes zarządu Stowarzyszenia Polska Wódka, weźmie udział w debacie „Czemu Polacy boją się promować piwem, winem i innymi trunkami? Wezmą w niej udział także: Jan Bosnovic, Key Account Manager TMR w Polsce, Hubert Czochański, kustosz w Podlaskim Muzeum Kultury Ludowej, Tomasz Prange-Barczyński, redaktor naczelny magazynu “Ferment. Pismo o winie”, Marcin Różycki, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Rafał Stec, założyciel Winnicy Rodziny Steców, Arletta Ziemian, współzałożycielka Browaru Stu Mostów we Wrocławiu.
Forum odbędzie się 6 kwietnia w Orientarium w Łodzi.
Organizatorem jest redakcja portalu branżowego WaszaTurystyka.pl.
Współorganizatorami są: Łódzka Organizacja Turystyczna oraz Orientarium w ZOO w Łodzi.
Partnerami są: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Miasto Olsztyn, Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”, Israel Government Tourist Office, Chorwacka Wspólnota Turystyczna, Polska Organizacja Turystyczna, Gromada, Małokarpacki Szlak Wina, Muzeum Wódki Polskiej, MerlinX
Patronami są: Agencja Informacyjna, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Krakowska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki Oddział Łódzki.
Honorowymi patronami są: Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna
Program: TUTAJ
Wyniki badania „Rola Kobiet w turystyce” ogłosimy na X Forum Promocji Turystycznej
POWIĄZANE WPISY
5 listopada 2024
Save the date! IV Gala Waszej Turystyki już 10 stycznia 2025
Redakcja portalu WaszaTurystyka.pl ma zaszczyt zaprosić na IV Galę Waszej Turystyki,…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty