My w branży turystycznej żyjemy w permanentnej niepewności [PODCAST #44]
Największym problemem naszej branży jest nieprzewidywalność decyzji rządowym, nie tylko w Polsce, ale i w pozostałych krajach. Nie jesteśmy w stanie nic zaplanować, klienci boją się z odpowiednim wyprzedzeniem rezerwować wyjazdy a my żyjemy w permanentnym stresie i niepewności – mówi Piotr Wiktorko, właściciel biura podróży Polan Travel.
Młodzież nie straciła wcale ochoty do podróżowania po Polsce. Trzeba tylko dostosować się do zmian, które zaszły przez ostatnie dwadzieścia lat. Zmieniły się programy obozów młodzieżowych, podobnie jak inne, niż przed laty, są programy wycieczek szkolnych. Wycieczki tematyczne organizujemy tylko na wyraźne życzenie nauczycieli. Większe wzięcie mają imprezy łączące każdego dnia kilka atrakcji: zabytki, aktywności, walory krajobrazowe, muzea interaktywne.
Bon turystyczny sprawdził się, stał się formą zachęty, by zwiedzać Polskę.
Ceny imprez w biurach podróży muszą pójść w górę, bo ceny podnoszą wszyscy – przewoźnicy, hotelarze, gastronomia, obiekty muzealne.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
29 listopada 2024
Członkowie zarządu LOT odwołani. Michał Fijoł pozostaje na stanowisku prezesa?
PLL LOT oficjalnie poinformował o zmianach w zarządzie i radzie nadzorczej spółki.…
1 Komentarz2 Minuty
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
7 października 2024
Łukasz Habaj: kupując Thomasa Cooka nabyliśmy rozpoznawalność marki. Konkurujemy z touroperatorami o tego samego klienta
Kupując Thomasa Cooka po atrakcyjnej cenie eSky nabył rozpoznawalność na rynkach Europy…
0 Komentarzy24 Minuty
5 października 2024
Afera dziennikarza BBC. Brak wózków pokładowych dotyczy większości przewoźników
Frank Gardner, dziennikarz BBC podróżując z Warszawy do Londynu spotkał się z brakiem…
0 Komentarzy3 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty