MyTravel znowu z ofertą Rainbowa

Po trzech latach przerwy MyTravel i Rainbow wznawiają współpracę. Od połowy lipca w 24 salonach sieci agencyjnej klienci mogą zarezerwować pełną ofertę tego touroperatora. To pierwszy wymowny efekt synergii po zakupie MyTravel przez Wakacje.pl S.A.

Sieć stacjonarna Wakacje.pl powiększyła się o trzy nowe salony, działające do tej pory pod szyldem MyTravel. Rebranding przeszły biura w Lubinie i Głogowie.
Ważnym krokiem dla agentów, szczególnie w szczycie sezonu, było podjęcie rozmów o przywróceniu współpracy franczyzy MyTravel z Rainbowem. W największej na rynku sieci agencyjnej tylko 4 salony sprzedawały ofertę tego touroperatora. Negocjacje nowego właściciela MyTravel zakończyły się podpisaniem umowy agencyjnej przez Rainbow i Wakacje.pl. Sprzedaż oferty touroperatora od połowy lipca ruszyła w 20 kolejnych salonach.

Andrzej Tokarczyk, dyrektor działu sieci agencyjnej i franczyzowej w Rainbow, powiedzial: „Zaliczamy Wakacje.pl do naszych najlepszych i stabilnych partnerów dlatego rozwój firmy przyjmujemy z radością. Liczymy, że wpłynie to na jeszcze lepszą i owocną współpracę. Trzymamy kciuki, żeby standardy obsługi z sieci stacjonarnej Wakacje.pl zostały jak najszybciej wdrożone w My Travel.”

Dariusz Górzny, prezes zarządu Wakacje.pl, dodał: „Fakt, że za pośrednictwem My Travel sprzedawana będzie oferta Rainbow, cieszy nas z wielu powodów. Po pierwsze zwiększamy wartość dla naszych Klientów, zapewniając im dostęp do niezwykle szerokiej i atrakcyjnej oferty Rainbow. Po drugie rozszerzamy możliwości sprzedażowe dla franczyzobiorców MyTravel, co ułatwia im dalszy wzrost. Ponadto uzyskujemy potwierdzenie, że rynek pozytywnie odebrał transakcję nabycia MyTravel i widzi szansę, a nie zagrożenie, w powiększeniu naszej sieci offline, w jakości, stabilności i wiarygodności, jaką niesie ze sobą marka Wakacje.pl.” 

Wakacje.pl S.A. mają w portfolio łącznie 226 salonów stacjonarnych. 108 pod marką własną i 118 działających pod szyldem MyTravel.