Na XII Forum Promocji Turystycznej we Wrocławiu porozmawiamy o zrównoważonej turystyce
Zrównoważony rozwój turystyki to jeden z tematów, który staje się wiodący w branży turystycznej na całym świecie. Jak przystosować się do zmian klimatycznych i większej wrażliwości klientów na zieloną turystykę i czy to w ogóle się opłaca? Czy zmiany, którymi szczycą się firmy i organizacje, mają faktyczny wpływ na ochronę środowiska? Ile jest w nich PR-u a ile faktycznej dbałości o planetę?
Podczas debaty na XII Forum Promocji Turystycznej porozmawiamy z ekspertami: Andrzej Gut-Mostowy, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, Cedric Zhou, dyrektor regionu, Singapore Tourism Board, Oliver Winter, właściciel i CEO A&O Hostels, Michał Fijoł, członek zarządu ds. handlowych PLL LOT, Daniel Puciato, członek zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego ds. handlowych, Alicja Wójcik-Gołębiowska, Country Manager CEE & Baltics, Ryanair oraz Janem Hergetem, CEO, Czech Tourism.
Przyjęta przez Zgromadzenie ogólne ONZ w 2015 roku Agenda na rzecz zrównoważonego rozwoju 2030 jest kluczowa dla skutecznej realizacji założonych 17 celów oraz zintegrowanych z nimi 169 zadań. Jak na tym tle wypada turystyka?
Zrównoważona turystyka to coś więcej niż segregacja śmieci i niemarnowanie żywności. To troska o środowisko i jego bioróżnorodność z pełną świadomością grożących nam nieodwracalnych zmian. To przyszłość nas wszystkich i obowiązek według następnych pokoleń, żeby nie zniszczyć naszego świata do końca. To również swoisty powrót do natury, autentyczności przeżyć i bogactwo doświadczeń bycia z ludźmi. Co w praktyce oznacza, że oprócz troski o środowisko naturalne ważne stały się czynniki społeczne, kulturowe i ekonomiczne.
Według CEO Booking.com, Glenna Fogela, to właśnie zrównoważony rozwój ukształtuje przyszłość podróży. Według Sustainable Travel Report 2022 opublikowanego przez Booking.com wynika, że aż 71 proc. turystów chce w przyszłym roku podróżować w bardziej zrównoważony sposób.
Zapytamy naszych ekspertów, jakie są plany dotyczące rozwoju zrównoważonej turystyki w Polsce? Czy klienci faktycznie są skłonni zapłacić więcej za pobyt w zielonym hotelu? Jak uczynić latanie bardziej eko? I jak udało się destynacjom sprostać wymaganiom zrównoważonej turystyki?
Rejestracja i bilety: https://forumpromocjiturystycznej.pl/
Organizatorem jest: Redakcja portalu branżowego WaszaTurystyka.pl.
Współorganizatorem jest: Hydropolis Centrum Edukacji Ekologicznej
Patronat Honorowy: Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna
Złoty Partner: Wrocław Miasto Spotkań, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
Srebrny partner: MerlinX
Partnerzy: Chorwacka Wspólnota Turystyczna, Visit Olsztyn, Costa, Polska Organizacja Turystyczna
Patronaty: Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Instytut ESG, Krakowska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki, AM Art Media Agencja PR, Pracodawcagodnyzaufania.pl, RaportCSR.pl.
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty
15 października 2024
Synergia kluczem do sukcesu. Jak Polska może zyskać na światowej mapie dzięki Convention Bureau?
W kontekście globalnej rywalizacji o uwagę turystów i organizatorów wydarzeń biznesowych,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 października 2024
Pomorskie w gronie Partnerów XV Forum Promocji Turystycznej
XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 29 października 2024 w Warszawie. Jednym z…
0 Komentarzy11 Minuty