Najlepszy w historii wynik Ecco Holiday w roku 2013
Poznański touroperator w roku 2013 wypracował łączny zysk netto w wysokości 9,57 mln złotych. Kapitały własne spółki za ubiegły rok wynoszą 47,54 mln złotych. Wzrost liczby turystów, w stosunku do roku 2012, wyniósł prawie 20 proc.
Grzegorz Płókarz prezes zarządu Ecco Holiday powiedział: „Od dwóch lat staramy się – na wielu płaszczyznach – poszerzać naszą ofertę związaną z podróżami. Wykorzystanie przelotów tanimi liniami, obsługa turystyki przyjazdowej oraz wyjazdów krajowych, a przede wszystkim obsługa klientów biznesowych, pozwalają zniwelować wszelkie ograniczenia, jakie niesie ze sobą krótki sezon sprzedażowy czy wysoka konkurencyjność w turystyce czarterowej. Turystyka jest trudną i wymagającą branżą. Jednocześnie drzemie w niej ogromny potencjał i możliwości wykraczające daleko poza standardową sprzedaż wyjazdów czarterowych do najpopularniejszych kurortów.”
W piśmie zarządu, skierowanym w ubiegłym tygodniu do kontrahentów, w tym współpracujących z Ecco Holiday agentów, prezes Płókarz zaznaczył: „Naszą ambicją jest bycie prawdziwym organizatorem turystki – z różnorodną ofertą, odpowiadającą rzeczywistym i aktualnym oczekiwaniom klientów, zróżnicowaną grupą odbiorców i szeregiem uzupełniających się usług – czyli touroperatorem nadążającym za zindywidualizowanymi potrzebami turystów. W ten sposób maksymalnie możemy wykorzystać zarówno szanse jakie niesie szeroko rozumiana turystyka, jak i potencjał tkwiący w kompetencjach firmy.”
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty