Narodowe Przedstawicielstwo Turystyczne Bułgarii Złotym Partnerem XI Forum Promocji Turystycznej
Już za 16 dni, 12 października w Terminalu Lotniska Warszawa-Radom, odbędzie się XI Forum Promocji Turystycznej. Złotym Partnerem imprezy będzie Narodowe Przedstawicielstwo Turystyczne Bułgarii. Wiceminister turystyki tego kraju, Mariela Modeva, weźmie udział w debacie “Lato, lato i po lecie – jak rozszerzyć sezon turystyczny”.
Bułgaria od kilku lat należy do najpopularniejszych wśród Polaków kierunków turystycznych. Oczywiście polscy turyści jeżdżą do tego kraju przede wszystkim w sezonie letnim. Stosunkowo niewielu korzysta z tutejszych stacji narciarskich, jeszcze mniej zna inne sektory turystyki w Bułgarii. Te, które można odwiedzać poza sezonem letnim. Celem Ministerstwa Turystyki Bułgarii oraz Narodowego Przedstawicielstwa Turystyczne Bułgarii, jest pokazanie kraju między innymi jako całorocznego celu turystyki uzdrowiskowej, a nie jedynie jako znanego kierunku sezonowego. Bułgaria słynie z wysokiej jakości wód, które nadają się do profilaktyki różnych chorób. W czasach starożytnych gorące źródła w Bułgarii były preferowanym miejscem leczenia i regeneracji po bitwach rzymskich generałów, a dziś kraj jest całorocznym celem podróży wśród turystów. Wśród głównych kierunków spa najpopularniejszym jest region morski w tym regiony północno-wschodnie i południowo-wschodnie. Równie popularny jest region południowo-środkowy obejmujący Dolinę Róż, Dolinę Tracką i Góry Rodopy.
Tematem debaty “Lato, lato i po lecie – jak rozszerzyć sezon turystyczny”, jak tytuł wyjaśnia, będzie problem rozszerzania wysokiego sezonu turystycznego poza kilka miesięcy letnich. Wśród dyskutantów znalazła się wiceminister turystyki tego kraju, Mariela Modeva.
Organizatorem Forum jest redakcja portalu branżowego WaszaTurystyka.pl.
Współorganizatorami są: Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” i Lotnisko Warszawa-Radom
Złotymi Partnerami są: Centrum Archeologii Śródziemnomorskiej UW, Województwo Podkarpackie, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Narodowe Przedstawicielstwo Turystyczne Bułgarii
Partnerami są: Chorwacka Wspólnota Turystyczna, Izraelskie Rządowe Centrum Turystyki – IGTO, Ogólnokrajowa Spółdzielnia Turystyczna „Gromada”, MerlinX, Tourist Polska, Izraelskie Rządowe Centrum Turystyki, Sykon.pl, UNIQA, Polski Holding Hotelowy,
Patronem Honorowym jest Ministerstwo Sportu i Turystyki
Patronami są: AM Art Media Agencja PR, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Instytut ESG, Krakowska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki, Pracodawcagodnyzaufania.pl, RaportCSR.pl
Program i rejestracja TUTAJ
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty