Narzędzie Sherpa ułatwi podróże w dobie covid-19. Aktualizowane co godzinę informacje o restrykcjach
Firma Sherpa udostępnia użytkownikom i branży turystycznej aktualizowane na żywo informacje o obowiązujących na świecie restrykcjach covidowych. Z narzędzia, które można zintegrować ze stroną internetową, korzystają m.in. przewoźnicy lotniczy. Do ich grona dołącza PLL LOT.
Sherpa to samoobsługowe narzędzie online, które umożliwia klientom wyszukiwanie aktualnych informacji dotyczących wjazdu do danego kraju. Podaje aktualne informacje o wymogach formalnych w krajach docelowych, ograniczeniach w podróży, informacje dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa oraz zawiera linki do formularzy deklaracji zdrowotnych.
Spersonalizowane informacje o ograniczeniach w podróży
Korzystając z narzędzia dostarczonego przez firmę Sherpa, klienci mogą uzyskać dostęp do najnowszych informacji na temat wymogów wjazdowych, ograniczeń podróży, zasad kwarantanny, warunków wizowych i wiz elektronicznych oraz różnych formularzy oświadczeń zdrowotnych do miejsc docelowych w jednym miejscu.
Narzędzie dostarczane przez Sherpa mogą też integrować na swoich stronach i aplikacjach m.in. linie lotnicze. Współpracę taką rozpoczyna właśnie PLL LOT, który postarał się dla swoich klientów o dostęp do tego wygodnego narzędzia. Umożliwia ono klientom np. wyszukiwanie miejsc docelowych według poziomów ograniczeń – od braku ograniczeń, przez testy na COVID-19 i wymagania dotyczące kwarantanny, po zamknięte granice.
Narzędzie do integracji dla firm
Można też dostarczyć swoim klientom spersonalizowane informacje i powiadamiać ich o potencjalnych zakłóceniach w podróży, takich jak nowe restrykcje na granicach oraz czy wprowadzone wymogi odnośnie do testowania i kwarantanny. Wyszukiwanie informacji można spersonalizować na podstawie miejsca rozpoczęcia podróży i podróży powrotnej. Informacja o punkcie końcowym podróży umożliwia programistom pobieranie spersonalizowanych ograniczeń podróży i dokumentów na podstawie kontekstu podróży, takiego jak: miejsce pochodzenia, miejsce docelowe, data podróży.
Elementy narzędzia Sherpa można osadzić i skonfigurować na swojej stronie i aplikacji. Przewoźnik może korzystać z interfejsu API, opartym na interaktywnej mapie, osadzić i skonfigurować na swojej stronie i aplikacji widżety pokazujące spersonalizowane wymagania wjazdowe oraz międzynarodowe i krajowe ograniczenia podróży, albo korzystać z aplikacji typu white label, dostarczanej przez Sherpa. To ostatnie rozwiązanie skierowane jest przede wszystkim do firm niedysponujących własnym zespołem IT.
Na żywo i z wiarygodnych źródeł
„Dziś ilość informacji o zasadach podróżowania i szybkość, z jaką się one zmieniają, wzrosła wykładniczo. Klienci potrzebują informacji w czasie rzeczywistym. Daj im to, czego potrzebują w swoich kanałach cyfrowych” – czytamy na stronie Sherpa.
Narzędzie codziennie agreguje miliony punktów danych z tysięcy źródeł, w tym oficjalnych witryn rządowych i zaufanych źródeł zewnętrznych, takich jak organizacje turystyczne czy WHO. Informacje są regularnie aktualizowane (co godzinę).
Materiał przygotowany we współpracy z PLL LOT
POWIĄZANE WPISY
23 stycznia 2025
Nowa prognoza IATA: w 2040 roku ponad 40 mln pasażerów rocznie
Lotnisko CPK w pierwszym pełnym roku swojej działalności może obsłużyć ponad 32 mln…
0 Komentarzy9 Minuty
22 stycznia 2025
Rekordowy rok Wizz Air: 62,8 mln pasażerów w 2024 roku
Wizz Air poinformował o rekordowym roku 2024. Linia przewiozła liczbę 62,8 mln pasażerów…
0 Komentarzy3 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair oferuje 20 mln miejsc z Polski w 2025 roku
Ryanair ogłosił rekordowy letni rozkład oferując ponad 20 mln miejsc na ponad 300 trasach…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair połączy Katowice z Dubrownikiem
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska – od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
Podróżuj teraz, zapłać później. LOT wprowadza płatności odroczone z PayPo
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Od teraz podróżujący mogą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty