Narzędzie Sherpa ułatwi podróże w dobie covid-19. Aktualizowane co godzinę informacje o restrykcjach
Firma Sherpa udostępnia użytkownikom i branży turystycznej aktualizowane na żywo informacje o obowiązujących na świecie restrykcjach covidowych. Z narzędzia, które można zintegrować ze stroną internetową, korzystają m.in. przewoźnicy lotniczy. Do ich grona dołącza PLL LOT.
Sherpa to samoobsługowe narzędzie online, które umożliwia klientom wyszukiwanie aktualnych informacji dotyczących wjazdu do danego kraju. Podaje aktualne informacje o wymogach formalnych w krajach docelowych, ograniczeniach w podróży, informacje dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa oraz zawiera linki do formularzy deklaracji zdrowotnych.
Spersonalizowane informacje o ograniczeniach w podróży
Korzystając z narzędzia dostarczonego przez firmę Sherpa, klienci mogą uzyskać dostęp do najnowszych informacji na temat wymogów wjazdowych, ograniczeń podróży, zasad kwarantanny, warunków wizowych i wiz elektronicznych oraz różnych formularzy oświadczeń zdrowotnych do miejsc docelowych w jednym miejscu.
Narzędzie dostarczane przez Sherpa mogą też integrować na swoich stronach i aplikacjach m.in. linie lotnicze. Współpracę taką rozpoczyna właśnie PLL LOT, który postarał się dla swoich klientów o dostęp do tego wygodnego narzędzia. Umożliwia ono klientom np. wyszukiwanie miejsc docelowych według poziomów ograniczeń – od braku ograniczeń, przez testy na COVID-19 i wymagania dotyczące kwarantanny, po zamknięte granice.
Narzędzie do integracji dla firm
Można też dostarczyć swoim klientom spersonalizowane informacje i powiadamiać ich o potencjalnych zakłóceniach w podróży, takich jak nowe restrykcje na granicach oraz czy wprowadzone wymogi odnośnie do testowania i kwarantanny. Wyszukiwanie informacji można spersonalizować na podstawie miejsca rozpoczęcia podróży i podróży powrotnej. Informacja o punkcie końcowym podróży umożliwia programistom pobieranie spersonalizowanych ograniczeń podróży i dokumentów na podstawie kontekstu podróży, takiego jak: miejsce pochodzenia, miejsce docelowe, data podróży.
Elementy narzędzia Sherpa można osadzić i skonfigurować na swojej stronie i aplikacji. Przewoźnik może korzystać z interfejsu API, opartym na interaktywnej mapie, osadzić i skonfigurować na swojej stronie i aplikacji widżety pokazujące spersonalizowane wymagania wjazdowe oraz międzynarodowe i krajowe ograniczenia podróży, albo korzystać z aplikacji typu white label, dostarczanej przez Sherpa. To ostatnie rozwiązanie skierowane jest przede wszystkim do firm niedysponujących własnym zespołem IT.
Na żywo i z wiarygodnych źródeł
„Dziś ilość informacji o zasadach podróżowania i szybkość, z jaką się one zmieniają, wzrosła wykładniczo. Klienci potrzebują informacji w czasie rzeczywistym. Daj im to, czego potrzebują w swoich kanałach cyfrowych” – czytamy na stronie Sherpa.
Narzędzie codziennie agreguje miliony punktów danych z tysięcy źródeł, w tym oficjalnych witryn rządowych i zaufanych źródeł zewnętrznych, takich jak organizacje turystyczne czy WHO. Informacje są regularnie aktualizowane (co godzinę).
Materiał przygotowany we współpracy z PLL LOT
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty