Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka Holdings do stworzenia unikalnego produktu dla osób poszukujących propozycji aktywnego wypoczynku. Innowacyjnego, a jednocześnie wykorzystującego rozpoznawalność, doświadczenie i zasoby Itaki. W portfolio No Limits by Itaka są wyjazdy typu adventure oraz oferta narciarska, już dostępna na sezon zima 24/25.
Celem nawiązanej współpracy jest budowanie świadomości marki No Limits by Itaka, pozytywnych skojarzeń z brandem, wspieranie idei zdrowego stylu życia i równowagi między pracą, a odpoczynkiem.
„Lekkoatletyka zawsze była dla mnie prawdziwą „Królową Sportu”, a sportowcy tacy jak Pani Natalia Kaczmarek wspaniałym wzorem realizacji sportowych wyzwań. Jest mi niezmiernie miło, że mogłem zainicjować tę współpracę, tym bardziej, że od lat aktywnie uprawiam sporty biegowe. Cieszę się, że to właśnie nasza Mistrzyni Olimpijska, która z racji zawodów i treningów bardzo dużo podróżuje, wesprze nas w budowaniu naszej nowej marki. Serdecznie zapraszam Panią Natalię do świata ITAKI, będzie to dla nas wspaniała okazja do zaprezentowania naszej mistrzowskiej dyscypliny. Życzymy wspaniałych sukcesów na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu” – komentuje Piotr Henicz, wiceprezes Itaka Holdings.
„Sport i podróże to najlepsze połączenie pod słońcem. Chociaż sport odkrył przede mną najpiękniejsze zakątki świata, to zawsze wracając czuję ogromny niedosyt i chęć powrotu do miejsc, które widziałam „w biegu”. Wakacje to mój sposób na naładowanie baterii, lubię spędzać je aktywnie, zwiedzać, poznawać nowe smaki. Ale także kocham słońce, leniwe chwile przy basenie, zapatrzenie w błękit morza na plaży. Wakacje to dla mnie synonim wolności, czasu zarezerwowanego tylko dla mnie i bliskiej osoby, który chcę wykorzystać jak najpełniej” – komentuje Natalia Kaczmarek, gwiazda polskiej lekkoatletyki, Mistrzyni Olimpijska.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty