Neckermann – nowe logo: słoneczne serce
Od 1 października zmienia się logo biura podróży Neckermann – miejsce znanej turystom żółtej „N-ki” zajmie Słoneczne Serce.
Magda Plutecka-Dydoń, rzecznik prasowy biura podróży Neckermann Polska, powiedziała: „Słoneczne serece to symbol najstarszego na świecie koncernu turystycznego – Thomas Cook Group, do którego należy Neckermann. Nowe logo jest znakiem transformacji jaką przechodzi cała grupa Thomas Cook, łączącym identyfikację wizualną bezpośrednio ze strategicznymi wartościami firmy takimi jak: zaufanie, troska i orientacja na klienta. Klienci polscy spotykali już ten nowy znak na imprezach na naszych czołowych destynacjach.
Chcę podkreślić, i to nasze logo to również akcentuje, że będziemy towarzyszyć naszym klientom na każdym kroku podróży: od przeglądania katalogu, przez wizytę w biurze i zakup imprezy, po powrót w wakacji. Jednolity symbol pokazuje także skalę i różnorodność Grupy.”Krzysztof Piątek, prezes Neckermann Polska, dodał: „Słoneczne Serce będzie towarzyszyć naszym klientom, na każdym etapie podróży i będzie potwierdzeniem, że są w rękach godnego zaufania, światowego lidera turystyki. To symbol bezpieczeństwa i opieki, ale też gwarancja, że korzystają z usług nowoczesnego touroperatora z bogatym portfolio produktów, który zmienia się dla klienta.”
Rebranding obejmie także Neckermanna w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii, Czechach i na Węgrzech. Poszczególne kraje ogłoszą zmianę logo od października do grudnia w zależności od premiery katalogów z ofertą na Lato 2016.
Tim Van Genechten, Szef Brandingu Thomas Cook Group, ocenił: „Jest to ważny krok dla grupy Thomas Cook, która kontynuuje jednoczenie i unifikację marek pod wspólnym logo – Słonecznym Sercem będącym naszym symbolem zaufania klientów. Zmiana jest dużym strategicznym posunięciem, ponieważ Neckermann jest naszą największą marką w ramach grupy. Neckermann ze swoim doświadczeniem i pełną sukcesów historią z pewnością będzie w tych krajach godnym ambasadorem Słonecznego Serca.”
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty