Neckermann Podróże promuje wyjazdy do Legolandu
Biuro Podróży Neckermann rozpoczęło akcję promocyjną wyjazdów do duńskiego Billund, gdzie zlokalizowany jest słynny Legoland oraz wiele innych atrakcji. Kampania potrwa do końca lutego i będzie realizowana równolegle w internecie, kinach oraz w warszawskim metrze.
LEGOLAND® Billund w Danii to najstarszy i jeden z największych parków z klockami LEGO na świecie. Co roku odwiedza go blisko 2 miliony gości. Popularny jest także wśród Polaków. Neckermann Podróże będący kluczowym partnerem hoteli i apartamentów w regionie Billund na rynku polskim rusza z kampanią, której celem jest ukazanie walorów kompleksu parków rozrywki jako atrakcyjnego miejsca na rodzinne wyjazdy a także benefitów, które czekają na klientów rezerwujących ofertę w biurach touroperatora.
Kampania będzie prowadzona na poziomie ogólnopolskim i obejmie działania w outdoorze, kinach, internecie a także sieci sprzedaży na terenie całego kraju. Jej kluczowym elementem jest spot reklamowy, który będzie emitowany przed filmem LEGO® PRZYGODA 2 w sieci Multikino i Cinema City a także w social mediach, na portalach internetowych oraz w sieci ekranów w biurach touroperatora. Jej uzupełnieniem będzie kampania outdoorowa prowadzona do końca lutego w warszawskim metrze.
Spot można obejrzeć tutaj: http://bit.ly/LeglandBillund_spotNeckermann
Piotr Czorniej, Media & Partnership Manager Neckermann Podróże, odpowiedzialny za rynki wschodnie Thomas Cook International, powiedział: „Poprzez aktywność reklamową chcemy przede wszystkim zwrócić uwagę na unikalne walory całego regionu, gdzie zlokalizowany jest LEGOLAND® Billund, jako niezwykle atrakcyjnego miejsca wypoczynku dla całej rodziny. Mamy nadzieję, że dzięki dogodnym połączeniom lotniczym a także atrakcyjnej promocji przygotowanej specjalnie dla polskich klientów, jeszcze więcej z nich będzie mogło je poznać i spędzić wyjątkowe chwile w tym najstarszym i jednym z największych parków Legoland na świecie.”
Kampanii reklamowej towarzyszy specjalna promocja na wyjazdy do Legolandu i innych atrakcji regionu.
Klienci, którzy zarezerwują ofertę w Neckermannie do końca lutego otrzymają bilet wstępu – Resort Pass – do LEGOLAND® Billund Resort gratis, „Be Happy Pass” czyli kartę zniżkową uprawniającą do szeregu atrakcji w Billund i jego okolicy oraz upominek w postaci dużego pudełka klocków LEGO.
Obok atrakcji jakie oferuje park, klienci zwracają także uwagę na stosunkowo łatwy dojazd do Legolandu a także bogatą bazę noclegową w Billund. Neckermann oferuje duży wybór obiektów od urządzonego w pirackim stylu połączonego z parkiem, 4-gwiazdkowego hotelu Legoland, poprzez zbudowany w konwencji rycerskiego zamku hotel Castle LEGO®, aż po bogatą ofertę tanich domków kempingowych (LEGOLAND Holiday Village, Lalandia Billund).
Często podkreślany jest także fakt, że Dania jest spokojnym i bezpiecznym krajem. Większość klientów Neckermanna udaje się tam autem, ale ze względu na dogodne połączenia coraz więcej osób wybiera też samolot – do Billund dolecimy już bezpośrednio z Gdańska, Warszawy, Poznania i Krakowa.
Sukces LEGOLAND® Billund w Danii tkwi w jego uniwersalności i ogromie atrakcji jakie oferuje zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. W tym podzielonym na kilka części parku znajduje się ponad 50 różnych atrakcji, dlatego większość klientów Neckermanna udaje się tu na minimum 4-5 dni. To przede wszystkim słynny Miniland – świat tysiąca klocków z miniaturowanymi budowlami, w tym strefą klocków Lego Duplo dla najmłodszych.
Starsi lubią poczuć moc adrenaliny na rollercoasterach i symulatorach lotu. Nie można zapomnieć o Lalandii czyli największym parku wodnym w Skandynawii z szeregiem atrakcji takich zjeżdżalnie, baseny, ale też ścianki wspinaczkowe czy zimowe miasteczko.
Najnowszą, topową atrakcją parku jest jedyny na świecie LEGO® House czyli wyjątkowe centrum kreatywności, w środku której na gości czeka 12 000 metrów kwadratowych interaktywnej zabawy klockami.
Odwiedzając Legoland warto wpaść też do oddalonego o 25 km Givskud ZOO, gdzie możemy oglądać zwierzęta jak na typowym safari, czyli zza szyb auta. Atrakcja o powierzchni ok. 6,5 tys. m2 znana jest zwłaszcza z Parku Lwów, dla którego rokrocznie przyjeżdża ok. 400 000 gości.
http://bit.ly/LegolandBillund2019
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta