Neckermann Podróże promuje wyjazdy do Legolandu
Biuro Podróży Neckermann rozpoczęło akcję promocyjną wyjazdów do duńskiego Billund, gdzie zlokalizowany jest słynny Legoland oraz wiele innych atrakcji. Kampania potrwa do końca lutego i będzie realizowana równolegle w internecie, kinach oraz w warszawskim metrze.
LEGOLAND® Billund w Danii to najstarszy i jeden z największych parków z klockami LEGO na świecie. Co roku odwiedza go blisko 2 miliony gości. Popularny jest także wśród Polaków. Neckermann Podróże będący kluczowym partnerem hoteli i apartamentów w regionie Billund na rynku polskim rusza z kampanią, której celem jest ukazanie walorów kompleksu parków rozrywki jako atrakcyjnego miejsca na rodzinne wyjazdy a także benefitów, które czekają na klientów rezerwujących ofertę w biurach touroperatora.
Kampania będzie prowadzona na poziomie ogólnopolskim i obejmie działania w outdoorze, kinach, internecie a także sieci sprzedaży na terenie całego kraju. Jej kluczowym elementem jest spot reklamowy, który będzie emitowany przed filmem LEGO® PRZYGODA 2 w sieci Multikino i Cinema City a także w social mediach, na portalach internetowych oraz w sieci ekranów w biurach touroperatora. Jej uzupełnieniem będzie kampania outdoorowa prowadzona do końca lutego w warszawskim metrze.
Spot można obejrzeć tutaj: http://bit.ly/LeglandBillund_spotNeckermann
Piotr Czorniej, Media & Partnership Manager Neckermann Podróże, odpowiedzialny za rynki wschodnie Thomas Cook International, powiedział: „Poprzez aktywność reklamową chcemy przede wszystkim zwrócić uwagę na unikalne walory całego regionu, gdzie zlokalizowany jest LEGOLAND® Billund, jako niezwykle atrakcyjnego miejsca wypoczynku dla całej rodziny. Mamy nadzieję, że dzięki dogodnym połączeniom lotniczym a także atrakcyjnej promocji przygotowanej specjalnie dla polskich klientów, jeszcze więcej z nich będzie mogło je poznać i spędzić wyjątkowe chwile w tym najstarszym i jednym z największych parków Legoland na świecie.”
Kampanii reklamowej towarzyszy specjalna promocja na wyjazdy do Legolandu i innych atrakcji regionu.
Klienci, którzy zarezerwują ofertę w Neckermannie do końca lutego otrzymają bilet wstępu – Resort Pass – do LEGOLAND® Billund Resort gratis, „Be Happy Pass” czyli kartę zniżkową uprawniającą do szeregu atrakcji w Billund i jego okolicy oraz upominek w postaci dużego pudełka klocków LEGO.
Obok atrakcji jakie oferuje park, klienci zwracają także uwagę na stosunkowo łatwy dojazd do Legolandu a także bogatą bazę noclegową w Billund. Neckermann oferuje duży wybór obiektów od urządzonego w pirackim stylu połączonego z parkiem, 4-gwiazdkowego hotelu Legoland, poprzez zbudowany w konwencji rycerskiego zamku hotel Castle LEGO®, aż po bogatą ofertę tanich domków kempingowych (LEGOLAND Holiday Village, Lalandia Billund).
Często podkreślany jest także fakt, że Dania jest spokojnym i bezpiecznym krajem. Większość klientów Neckermanna udaje się tam autem, ale ze względu na dogodne połączenia coraz więcej osób wybiera też samolot – do Billund dolecimy już bezpośrednio z Gdańska, Warszawy, Poznania i Krakowa.
Sukces LEGOLAND® Billund w Danii tkwi w jego uniwersalności i ogromie atrakcji jakie oferuje zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. W tym podzielonym na kilka części parku znajduje się ponad 50 różnych atrakcji, dlatego większość klientów Neckermanna udaje się tu na minimum 4-5 dni. To przede wszystkim słynny Miniland – świat tysiąca klocków z miniaturowanymi budowlami, w tym strefą klocków Lego Duplo dla najmłodszych.
Starsi lubią poczuć moc adrenaliny na rollercoasterach i symulatorach lotu. Nie można zapomnieć o Lalandii czyli największym parku wodnym w Skandynawii z szeregiem atrakcji takich zjeżdżalnie, baseny, ale też ścianki wspinaczkowe czy zimowe miasteczko.
Najnowszą, topową atrakcją parku jest jedyny na świecie LEGO® House czyli wyjątkowe centrum kreatywności, w środku której na gości czeka 12 000 metrów kwadratowych interaktywnej zabawy klockami.
Odwiedzając Legoland warto wpaść też do oddalonego o 25 km Givskud ZOO, gdzie możemy oglądać zwierzęta jak na typowym safari, czyli zza szyb auta. Atrakcja o powierzchni ok. 6,5 tys. m2 znana jest zwłaszcza z Parku Lwów, dla którego rokrocznie przyjeżdża ok. 400 000 gości.
http://bit.ly/LegolandBillund2019
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Esky.pl: Malta najchętniej wybierana na listopadowe city breaki
Malta stała się najpopularniejszym kierunkiem listopadowych city breaków, wyprzedzając…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
Itaka nagradza medalistów olimpijskich bonami wakacyjnymi
Biuro podróży Itaka nagrodziło polskich medalistów i ich trenerów za sukcesy osiągnięte…
0 Komentarzy1 Minuta
30 października 2024
Itaka podsumowuje sezon 2023/2024 i prezentuje ofertę lato 2025
Itaka podsumowała sezon 2023/2024 i zaprezentowała plany na Lato 2025 podczas cyklu…
0 Komentarzy5 Minuty
27 października 2024
Lato 2025 – ceny na wyjazdy w sierpniu dalej spadają
Analiza Instytutu Badań Rynku Turystycznego TravelDATA wskazuje, że w ubiegłym tygodniu…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
OSAT zaprezentował agentom egzotyczną ofertę Mauritiusa
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) wraz z Mauritius Tourism (MTPA)…
0 Komentarzy2 Minuty
25 października 2024
Ecco Travel organizuje study tour do Chin. Agenci przygotowują się na rosnące zainteresowanie kierunkiem
Ecco Travel organizuje pierwszy, po dłuższej przerwie polski study tour do Chin, który…
0 Komentarzy1 Minuty
24 października 2024
Polacy na zimowe wakacje wybierają egzotyczne kraje. Na czele Indie, Kolumbia i Filipiny
Coraz więcej Polaków decyduje się na egzotyczne wakacje zimą, a liczba podróżujących…
0 Komentarzy1 Minuty
22 października 2024
Brytyjski regulator zatwierdza sprzedaż Thomasa Cooka grupie eSky. Firma spodziewa się miliarda zł ze sprzedaży pakietów w 2025 roku
Na początku października transakcję zakupu Thomasa Cooka przez eSky od chińskiego…
0 Komentarzy4 Minuty
21 października 2024
Korea Południowa z Nekera – dobry kierunek na urlop
Marzysz o wyjątkowych wakacjach, które połączą nowoczesność z tradycją? Szukasz…
0 Komentarzy7 Minuty