Neckermann Podróże – warsztaty dla agentów

AG

Trzystu agentów spotkało się w warszawskim hotelu Airport Okęcie, by wziąć w dorocznych warsztatach organizowanych przez Neckermann Podróże i dobrze spędzić ze sobą czas.

Głównym powodem spotkania było zapoznanie się z ofertą na lato 2018, nowościami, ale i sugestiami kierownictwa touroperatora.

Prezes Neckermann Podróże, Krzysztof Piątek, przywitał zebranych, mówiąc m.in. „Witam w najważniejszym dniu w roku dla Neckermann Podróże. Ja co roku, spotykamy się na cały dzień, by popracować wspólnie, a wieczorem – wspólnie się bawić.”

Efe Türkel, wiceprezes Neckermann Podróże, podkreślił: „Na lato 2018 przygotowaliśmy pięc katalogów. W internecie mamy 3 tysiące ofert. Te katalogi to: Rodzinne wakacje, Dojazd własny, Piękna Polska, Bliskie podróże i – nowość – Sardynia.”

Na lato 2018 Neckermann Podróże przygotował o 20 proc. więcej ofert niż na lato 2017. Klienci będą wylatywać z dziesięciu polskich lotnisk. W ofercie pojawią się cztery nowości.

Jak podkreślił Efe Türkel: „Wracamy do Tunezji, wierzymy, że nadszedł czas, by sprzedawać ofertę tunezyjską. Zaczynamy sprzedawać – dotychczas znaną z katalogu „Dojazd własny” – Chorwację samolotową, głównie Split i okolice. Wprowadzamy do sprzedaży Sardynię oraz wracamy z oferta Catanii.”

Na Sardynię Neckermann będzie wysyłał klientów z trzech lotnisk: Warszawy (od 17 maja do 14 października), Katowic (od 17 maja do 14 października), Poznania (od 10 czerwca do 30 września).

Jeśli chodzi o oferowane miejsca na lato 2018, to 30 proc. z nich to Bułgaria, 21 proc. – Grecja, 19 proc. – Turcja, 10 proc. – Włochy, 8 proc. – Hiszpania, 6 proc. – Tunezja, 3 proc. – Chorwacja i 2 proc. – Maroko.”

Efe Türkel przypomniał, że podobnie, jak w ostatnich dwóch sezonach oprócz opieki polskojęzycznych rezydentów na miejscu wakacji, klienci mogą polegać na usłudze Connected, będącej dostępnej w języku polskim dla klientów Neckermann Podróże i będacej dodatkowym ułatwieniem.

Warsztaty trwające przez siedem godzin prowadzone były w sześciu grupach tematycznych.
Sardynie i Bułgarię omawiał Krzysztof Majda, Turcję i Chorwację – Rafał Napierała i Dominika Pawłowska, Sycylię i Tunezję – Konrad Kucharski, Grecję i dojazd własny – Grażyna Bodzak i Anna Rdzak, Bahia Principe – Majka Romel, Gran Canaria – Magdalena Adamczyk.
Gośćmi warsztatów byli przedstawiciele Thomasa Cooka oraz hotelarzy z Turcji, Bułgarii i Hiszpanii.

Prowadzący warsztaty „grali na zmysłach”. I tak, np. Krzysztof Majda przekonywał, że wzrok jest najważniejszym ze zmysłów używanych przez klientów. To obraz, który ma historię, historię zbudowana na zmysłach, najlepiej oddziałuje na wyobraźnie i najlepiej trafia do przekonania klienta.

Krzysztof Majda powiedział m.in.: „Praca w biurze turystycznym jest jak poker turystyczny. Naszą talią kart jest katalog Neckermanna, zaś talia klienta – zbiór jego oczekiwań, możliwości, wątpliwości. Oczywiście my gramy przede wszystkimi naszymi „asami” czyli najlepszymi ofertami (hotelami), jakie mamy w katalogu (talii). Gramy w otwarte karty, bi znamy i jesteśmy pewni naszej oferty. Gramy uczciwie z klientami, mamy w talii mnóstwo dobrych kart i możemy nimi tak grać, by zadowolić klienta.”

{gallery}6118{/gallery}