Neckermann Polska – lepiej dla klientów, lepiej dla agentów
Warszawskie spotkanie szefostwa Neckermann Polska poświęcone było ofercie na zimę 2015/2016. Przedstawiono nowe katalogi oraz nowości dla klientów i agentów.
Nowe katalogi mają nowy layout, zgodny z linią Neckermanna w innych krajach, lepiej uwidaczniający najważniejsze informacje i atuty. Użyto także innej kolorystyki: dominuje kolor brzoskwini, pistacji i marakui.
Efe Türkel, zastępca dyrektora zarządzającego i dyrektor d/s transformacji Neckermann Polska, powiedział: „Ta dzisiejsza nasza prezentacja, te nasze oferty nic nie znaczą, nie mają sensu, jeśli nie będziemy myśleli o naszych klientach. Robimy wszystko – my i wy, nasi agenci – żeby klient po powrocie z wakacji powiedział „Było świetnie. Jednym z takich działań, których szczegóły poznacie jest zaproszenie klientów do współtworzenia okładek naszych katalogów. Bo tak naprawdę to nasi klienci są gwiazdami…”
Dla najlepszego agenta – samochód
Joanna Cetlin szefowa działu sprzedaży zapowiedziała, że nowe katalogi na sezon zimowy 2015/2016, które dostali uczestnicy spotkania, jeszcze w tym tygodniu zostaną rozesłane do wszystkich naszych agentów.
Co dwa tygodnie (do 16 sierpnia) Neckermann Polska będzie nagradzał najlepszych sprzedawców. Po tej dacie najlepszych czterech agentów będzie rywalizować o główną nagrodę – samochód. Zwycięzca zostanie ogłoszony 16 października.
Klub Stałego Klienta
Od tego sezonu, by zostać stałym klientem Neckermann Polska wystarczy raz wykupić imprezę tego touroperatora. Klient musi się tylko zarejestrować na zakładce MojePodróże na stronie internetowej. Członkowie Klubu otrzymują 2 proc. zniżki.
Klient gwiazdą Neckermanna
Jak zapowiedział Efe Türkel, każdy z klientów może mieć wpływ na wygląd przyszłych katalogów firmy. Żeby wziąć udział w akcji „Zostań gwiazdą Neckermanna”, wystarczy używając specjalnej aplikacji: https://gwiazda.neckermann.pl/, zaprojektować własną okładkę: zrobić dobre zdjęcie, wymyślić chwytliwy tytuł, krótko opisać swoje wakacje i przesłać pracę do 15 września. Na najlepsze dzieła czekają atrakcyjne nagrody, w tym główna: bon o wartości 4 tysięcy zł. na wakacje z Neckermannem.
Magda Plutecka-Dydoń PR manager Neckermann Polska, skomentowała: „Nie ma lepszej wizytówki biura podróży niż prawdziwy klient na okładce jego katalogu. Mamy nadzieję, że zabawa aplikacją i kreacja własnej okładki sprawi wiele frajdy. Dodatkowo aplikacja pozwala na pobranie całego katalogu z ofertą. Co ważne po raz pierwszy jest on w pełni interaktywny i przenosi do konkretnej oferty na stronę internetową.”
Ofensywa reklamowa
Touroperator ruszył z mocną akcja reklamową. 450 spotów trwających 15 sekund zostanie wyświetlonych nie tylko na głównych kanałach telewizyjnych w kraju, ale na wszystkich najpopularniejszych polskojęzycznych. Ponadto po ulicach największych miast polskich, do końca sierpnia, Neckermanna reklamować będzie 165 autobusów.
Bezpieczny klient
Marek Surowiec, Quality Manager Thomas Cook East (Polska, Czechy i Węgry) w Thomas Cook, zaprezentował nowość ułatwiającą życie klientom firmy. Nowy serwis Connected Service to uzupełnienie usług rezydentów znajdujących się na miejscu imprezy. To przede wszystkim nowe kanały komunikacji, z których może skorzystać w razie potrzeby klient: telefon alarmowy (czy też ratunkowy) działający siedem dni w tygodniu przez 24 godziny, możliwość wysyłania sms-ów w godzinach 9-18 lub – w tych samych godzinach – kontakt e-mailowy, WebCzat, skype. Klienci dostali również do dyspozycji specjalny portal: travellerthomascookincoming.com. Mogą na nim skontaktować się na przykład w sprawie godziny transferu na lotnisko w drodze powrotnej.
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Esky.pl: Malta najchętniej wybierana na listopadowe city breaki
Malta stała się najpopularniejszym kierunkiem listopadowych city breaków, wyprzedzając…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
Itaka nagradza medalistów olimpijskich bonami wakacyjnymi
Biuro podróży Itaka nagrodziło polskich medalistów i ich trenerów za sukcesy osiągnięte…
0 Komentarzy1 Minuta
30 października 2024
Itaka podsumowuje sezon 2023/2024 i prezentuje ofertę lato 2025
Itaka podsumowała sezon 2023/2024 i zaprezentowała plany na Lato 2025 podczas cyklu…
0 Komentarzy5 Minuty
27 października 2024
Lato 2025 – ceny na wyjazdy w sierpniu dalej spadają
Analiza Instytutu Badań Rynku Turystycznego TravelDATA wskazuje, że w ubiegłym tygodniu…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
OSAT zaprezentował agentom egzotyczną ofertę Mauritiusa
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) wraz z Mauritius Tourism (MTPA)…
0 Komentarzy2 Minuty
25 października 2024
Ecco Travel organizuje study tour do Chin. Agenci przygotowują się na rosnące zainteresowanie kierunkiem
Ecco Travel organizuje pierwszy, po dłuższej przerwie polski study tour do Chin, który…
0 Komentarzy1 Minuty
24 października 2024
Polacy na zimowe wakacje wybierają egzotyczne kraje. Na czele Indie, Kolumbia i Filipiny
Coraz więcej Polaków decyduje się na egzotyczne wakacje zimą, a liczba podróżujących…
0 Komentarzy1 Minuty
22 października 2024
Brytyjski regulator zatwierdza sprzedaż Thomasa Cooka grupie eSky. Firma spodziewa się miliarda zł ze sprzedaży pakietów w 2025 roku
Na początku października transakcję zakupu Thomasa Cooka przez eSky od chińskiego…
0 Komentarzy4 Minuty
21 października 2024
Korea Południowa z Nekera – dobry kierunek na urlop
Marzysz o wyjątkowych wakacjach, które połączą nowoczesność z tradycją? Szukasz…
0 Komentarzy7 Minuty