Neckermann Polska – nowa technologia

Biuro Neckermann wdrożyło technologię chmurową Microsoft w postaci Office 365, Pozwala ona na szybszą i wydajniejszą współpracę między oddziałami oraz sprawniejszą obsługę klientów.

Aby poprawić jakość komunikacji wewnętrznej, Neckermann zdecydował się na wdrożenie rozwiązania Microsoft opartego na usłudze Office 365 oraz wyposażenie pracowników w urządzenia mobilne. Teraz pracownicy wizytujący biura agencyjne, na bieżąco wpisują wnioski do aplikacji, które są automatycznie przesyłane do konsultacji dyrekcji. W porównaniu do poprzedniego rozwiązania, które generowało 2-3 różne pliki dostarczane z dużym opóźnieniem, obecnie raporty z wizyt są synchronizowane automatycznie w jednym miejscu.

Dorota Ostalska, Senior Product Manager w Neckermann, skomentowała: „W ciągu kwartału potrafię otrzymać nawet 5 tysięcy wiadomości. Ta ogromna ilość maili powodowała częste zapychanie się skrzynki i problemy z jej funkcjonowaniem.”

Jakub Puchajda, właściciel biur franchisingowych Neckermann Polska, dodał: „Będąc partnerem Neckermanna jestem przede wszystkim przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą. Mam świadomość, że najnowsze technologie zwiększają sprzedaż i konkurencyjność lecz niestety kosztują. Dzięki narzędziom Office 365 mamy dostęp do najnowszych technologii, na które po prostu nas stać.”

Wdrożenie w Neckermann objęło również wykorzystanie platformy Sharepoint, która umożliwia pracownikom nieograniczony dostęp do wszystkich dokumentów i plików bez względu na miejsce w którym się znajdują.

Marek Surowiec, Destination Manager powiedział: „Podczas jednej z podróży do niemieckiej siedziby naszej firmy zostawiłem komputer w sali konferencyjnej. Okazało się, że nie jest to żaden problem, ponieważ miałem bezpośredni dostęp do firmowych plików z innych urządzeń, dzięki SharePoint w chmurze.”

Wśród narzędzi oferowanych przez Office 365, kluczową rolę odgrywa komunikator Skype for Business (dawniej Lync) oraz kalendarz, które są wykorzystywane w codziennej, bieżącej komunikacji między regionalnymi kierownikami sprzedaży a centralą firmy.

Efe Türkel, Business Transformation Director w Neckermann Polska, podsumował: „Można powiedzieć, że w tym roku dzięki chmurze jesteśmy przygotowani na sezon lepiej niż kiedykolwiek.”