Neckermann Polska – nowa technologia
Biuro Neckermann wdrożyło technologię chmurową Microsoft w postaci Office 365, Pozwala ona na szybszą i wydajniejszą współpracę między oddziałami oraz sprawniejszą obsługę klientów.
Aby poprawić jakość komunikacji wewnętrznej, Neckermann zdecydował się na wdrożenie rozwiązania Microsoft opartego na usłudze Office 365 oraz wyposażenie pracowników w urządzenia mobilne. Teraz pracownicy wizytujący biura agencyjne, na bieżąco wpisują wnioski do aplikacji, które są automatycznie przesyłane do konsultacji dyrekcji. W porównaniu do poprzedniego rozwiązania, które generowało 2-3 różne pliki dostarczane z dużym opóźnieniem, obecnie raporty z wizyt są synchronizowane automatycznie w jednym miejscu.
Dorota Ostalska, Senior Product Manager w Neckermann, skomentowała: „W ciągu kwartału potrafię otrzymać nawet 5 tysięcy wiadomości. Ta ogromna ilość maili powodowała częste zapychanie się skrzynki i problemy z jej funkcjonowaniem.”
Jakub Puchajda, właściciel biur franchisingowych Neckermann Polska, dodał: „Będąc partnerem Neckermanna jestem przede wszystkim przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą. Mam świadomość, że najnowsze technologie zwiększają sprzedaż i konkurencyjność lecz niestety kosztują. Dzięki narzędziom Office 365 mamy dostęp do najnowszych technologii, na które po prostu nas stać.”
Wdrożenie w Neckermann objęło również wykorzystanie platformy Sharepoint, która umożliwia pracownikom nieograniczony dostęp do wszystkich dokumentów i plików bez względu na miejsce w którym się znajdują.
Marek Surowiec, Destination Manager powiedział: „Podczas jednej z podróży do niemieckiej siedziby naszej firmy zostawiłem komputer w sali konferencyjnej. Okazało się, że nie jest to żaden problem, ponieważ miałem bezpośredni dostęp do firmowych plików z innych urządzeń, dzięki SharePoint w chmurze.”
Wśród narzędzi oferowanych przez Office 365, kluczową rolę odgrywa komunikator Skype for Business (dawniej Lync) oraz kalendarz, które są wykorzystywane w codziennej, bieżącej komunikacji między regionalnymi kierownikami sprzedaży a centralą firmy.
Efe Türkel, Business Transformation Director w Neckermann Polska, podsumował: „Można powiedzieć, że w tym roku dzięki chmurze jesteśmy przygotowani na sezon lepiej niż kiedykolwiek.”
POWIĄZANE WPISY
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty