Neckermann Polska szykuje niespodzianki na 20 lecie

AG

W listopadzie mini dwadzieścia lat od pojawienia się na polskim rynku biura podróży Neckermann Polska.

Nieoficjalne świętowanie zaczęło się podczas spotkania z dziennikarzami – pokrojono jubileuszowy tort i przedstawiono nowości dla klientów.
Nowe katalogi ukażą się w ciągu najbliższego miesiąca: najpierw, 6 października dwa – Rodzinne wakacje i Piękna Polska. Pozostałe cztery, w tym oddzielny poświęcony Grecji, będą dostępne od 10 listopada.

Dyrektor zarządzającego w Neckermannie Efe Türkel, podkreślił: „Nie powinniśmy się wstydzić używać słów „Piękna Polska”. Nasz kraj jest naprawdę piękny a infrastruktura turystyczna tak nowoczesna, że wielokrotnie przewyższę tę w innych krajach. Jeździliśmy po obiektach,z którymi podpisaliśmy umowy i jestem pod wrażeniem ich wyglądu, komfortu i jakości obsługi.”

W katalogu „Piękna Polska” znajdzie się 56 obiektów z całej Polski.

Efe Türkel podkreślił: „Staraliśmy się wybierać obiekty, które dysponują strefami SPA & Wellness i przyznam, że większość hoteli ma te usługi na bardzo wysokim poziomie. Z drugiej strony nie mieliśmy żadnych problemów w rozmowach z kierownictwem tych obiektów. Za Neckermannem stoi marka i możliwość dystrybucji przez sieć własnych agentów a co za tym idzie większa siłą marketingowa. Pobyty w tych hotelach nie są tanie, ale już w tym roku sprzedaliśmy kilka tysięcy miejsc w Polsce.”

6 października rozpocznie się Tydzień Klienta. W jego ramach klienci będą mogli wziąć w chacie z prezesem Krzysztofem Piątkiem, dostępne będą broszury z ofertą na najbliższą zimę i przyszłoroczne lato, klienci będą mogli skorzystać z promocji (kto wykupi w tym czasie imprezę letnią, otrzyma darmowo wycieczkę fakultatywną, a kto zimową – rabat 50 zł. Można będzie również wziąć udział w wieczorze-slajdowisku, rozstrzygnięty zostanie ogłoszony kilka miesięcy temu konkurs „Zostań gwiazdą Neckermanna” – zdjęcie zwycięzcy trafi na okładki katalogów Neckermanna.