Neckermann reklamuje lato 2017

„Mówisz masz. Wakacje dokładnie takie jakie chcesz” – pod takim hasłem wraz z początkiem 2017 roku, Neckermann startuje z kampanią promującą letnią ofertę.

Kampania będzie prowadzona na poziomie ogólnopolskim obejmie działania w outdoorze, magazynach lifestylowych, internecie a także sieci sprzedaży na terenie całego kraju. Jej elementem jest spot reklamowy, który będzie emitowany w social mediach, portalach internetowych oraz sieci ekranów DOOH w biurach touroperatora. Spot obejrzą także widzowie Teatru Muzycznego ROMA przed musicalem MAMMA MIA, którego Neckermann Podróże jest sponsorem.

Efe Türkel, zastępca prezesa Neckermann Podróże, powiedział: “Chcesz się bawić na wakacjach, odpocząć a może zwiedzać? Mówisz, masz, Neckermann Podróże gwarantuje wakacje dokładnie takie jak chcesz. Śmiała, nowoczesna kampania, odzwierciedla aktualne trendy konsumenckie uznając, że każdy oczekuje od wakacji czegoś innego. Jedni czasu z rodziną, inni zabawy, czy po prostu spokojnego odpoczynku. Oferta Neckermann Podróże Lato 2017 jest na tyle różnorodna, że możemy spełnić te oczekiwania.”

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku touroperatora jako organizatora różnorodnych wakacji, ale też zwrócenie uwagi na atrakcyjne ceny wakacji, które biuro podróży prezentuje na przykładzie kluczowych kierunków: Grecji, Sycylii i Bułgarii, gdzie dzieci spędzą dwutygodniowe wakacje z przelotem już od 500 zł/os.
Spot reklamowy w ramach koncernowej kampanii grupy Thomas Cook, do której należy Neckermann Podróże, stworzyła angielska agencja kreatywna ALBION. Jego reżyserem jest
Chris Sweeney z Rogue, twórca teledysków m.in. dla Lily Allen i Lany del Rey. Spot został nakręcony we własnych hotalch brandowych Thomasa Cooka: Sunwing Alcudia i Sunprime Waterfront Palma na Majorce.

www.neckermann.pl.