Neckermann: rodziny kupują wakacje coraz wcześniej
Intensywny ruch w biurach podróży trwa już od stycznia, ale wciąż dostępne są atrakcyjne oferty z nawet 25-proc. zniżką. Z danych biura podróży Neckermann Podróże wynika, że w tym roku rodziny będą wypoczywać głównie w Bułgarii, Turcji, na greckich wyspach, w Hiszpanii i Egipcie, rośnie także popularność Włoch.
W wypowiedzi dla agencji Newseria Biznes, Magda Plutecka, rzecznik prasowy Neckermann Podróże, powiedziała: „Choć do lata jeszcze chwila, to właśnie teraz najwięcej osób rezerwuje wakacje. W naszym biurze podróży to przede wszystkim rodziny rezerwują teraz wakacje – ponad 50 proc. rezerwacji stanowią wyjazdy rodzinne. W wybranych obiektach możemy jeszcze skorzystać z takich bonusów jak gwarancja najniższej ceny czy atrakcyjne zniżki. Jednak dla kupujących największe znaczenie ma możliwość wyboru oferty, bo te najlepiej położone hotele, ze zniżkami dla najmłodszych i wyborem pokoi rodzinnych, sprzedają się bardzo szybko.”
Rzeczniczka Neckermann Podróże podkreśla, że nie warto czekać z tym do ostatniej chwili – zwłaszcza jeżeli ma się w planach rodzinny wyjazd z dziećmi, w jednym z najchętniej wybieranych kierunków i na dodatek w szczycie sezonu.
Decydując się na rezerwację wakacji teraz, można jeszcze liczyć na wysokie rabaty, sięgające nawet 25 proc. To też większa szansa na to, że uda się znaleźć dobrze położony hotel, z pokojami rodzinnymi i w korzystnej cenie.
Magda Plutecka dodała: „Standardem jest wybór miejsc z gwarancją pogody, z ciepłym morzem i krótkim przelotem – choć to akurat się zmienia, bo dzieci zabieramy już nawet w odległe zakątki świata. Najważniejszy jest wybór odpowiedniego obiektu – najlepiej położonego przy piaszczystej plaży, z szeregiem atrakcji dla najmłodszych. Rodzice wybierają obiekty z dużymi placami zabaw, ze zjeżdżalniami i basenami.”
Rzeczniczka Neckermann Podróże zwraciła uwagę na to, że rosną wymagania dotyczące hoteli. Coraz częściej wybierane są pięciogwiazdkowe, nawet kosztem wyższej ceny. Rodziny z dziećmi bardzo chętnie wybierają też obiekty z aquaparkiem, animacjami i dużym wyborem atrakcji dla najmłodszych.
Plutecka podkreśliła: „Rosną także oczekiwania w stosunku do kuchni. Podczas wakacji chcemy się zdrowo odżywiać. Formą najczęściej wybieraną przez rodziny podróżujące z dziećmi jest all inclusive, czyli trzy posiłki dziennie i dodatkowe napoje. To bardzo wygodne, ale z drugiej strony – pokutuje trochę mit niezdrowego all inclusive, który chcemy zmienić. Pokazujemy klientom, jak zmieniła się kuchnia na przestrzeni ostatnich lat, jest w niej dużo warzyw i owoców, jest różnorodna, a produkty często pochodzą z ekologicznych upraw .
Z danych Neckermanna wynika, że czołówkę najchętniej rezerwowanych otwierają Bułgaria, Turcja i wyspy greckie. Popularna wśród rodzin jest też Majorka. Coraz więcej klientów spędza letnie wakacje we Włoszech oraz w Egipcie.W tym roku najwięcej rodzin spędzi wakacje w Bułgarii – od kilku sezonów jest to główny kierunek rodzinnego wypoczynku, zaraz obok Turcji. Bliskość Bułgarii, ciągnące się kilometrami plaże, olbrzymia metamorfoza, jaką przeszedł ten kierunek w standardzie obiektów, oraz atrakcyjne ceny powodują, że ten kraj jest niezwykle modny. Jeżeli chcemy udać się tam na wakacje – nie ma co zwlekać, bo to kierunek popularny także wśród klientów innych krajów europejskich. W tym roku Niemcy rezerwują Bułgarię na potęgę.”
W tym roku do grona najchętniej wybieranych destynacji na wakacje wróciła Turcja, która notuje najwyższe wzrosty sprzedaży od ubiegłego roku. Polscy turyści polubili ją za nowoczesne hotele z aquaparkami i wysoki standard all inclusive. Obok Turcji w tym roku powraca również Tunezja – rzeczniczka biura podróży Neckermann podkreśla, że oba kierunki są bezpieczne.
Obok walorów wypoczynkowych atutem Turcji i Tunezji są też atrakcyjne ceny – koszt tygodniowych wakacji z przelotem dla rodziny (dwóch osób dorosłych i dziecka) z pobytem w czterogwiazdkowym hotelu z all inclusive wynosi od 3,5 tys. zł przed sezonem i od około 5 tys. zł w szczycie sezonu.
Magda Plutecka powiedziała: „Jak co roku szukamy też nowości. W tym roku dla wielu rodzin odkryciem mogą być dwie włoskie wyspy – Sycylia i Sardynia. Sardynia to prawie 2 tys. kilometrów bajkowego wybrzeża z fantastycznymi plażami, duże tereny zielone i bardzo dobre hotele rodzinne. Z kolei Sycylię Polacy znają dosyć dobrze, my natomiast zapraszamy na mniej odkryte południe, słynące z piaszczystych plaż.”
POWIĄZANE WPISY
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty