Neckermann – start akcji promocyjnej “Zaszalej – jesteś na wakacjach!”

Neckermann startuje z kampanią promującą letnią ofertę. Hasło kampanii brzmi – Zaszalej – jesteś na wakacjach!

Akcja będzie prowadzona na poziomie ogólnopolskim oraz lokalnym, obejmie szerokie działania w telewizji, outdoorze, internecie, a także sieci sprzedaży na terenie całego kraju. Jej kluczowym elementem jest pełen humoru spot reklamowy, który od 4 stycznia będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych.

Efe Türkel, dyrektor ds. transformacji Neckermann Polska, powiedział: „Baw się i rób podczas wakacji to wszystko co sprawia ci przyjemność, my zajmiemy się resztą – to nasza definicja udanych wakacji i kwintesencja wypoczynku z Neckermannem, który już dziś można zaplanować korzystając nawet z 35 proc. zniżek. Poprzez kampanię chcemy wzmocnić nasz wizerunek jako organizatora beztroskich wakacji, ale też zwrócić uwagę na bardzo atrakcyjne ceny wyjazdów. Dzieci spędzą z nami dwutygodniowe wakacje z przelotem już od 500 zł.”

15. i 30.-sekundowe spoty będą emitowane w telewizji publicznej, TVN, Polsacie a także kanałach tematycznych. Kampanii telewizyjnej będzie towarzyszyć miesięczna kampania outdoorowa. Będą to billboardy w największych miastach Polski (Warszawa, GOP, Poznań, Wrocław, Kraków, Łódź, Trójmiasto, Bydgoszcz) a także infoscreeny w metrze oraz reklama wielkoformatowa w centrum Warszawy. Kampania offline będzie wspierana działaniami online, które obejmą m.in. Facebook, sieci kontentowe oraz reklamę display na dużych portalach.
https://youtu.be/eE3cumObF48

Neckermann ogłasza także II edycję konkursu „Zostań Gwiazdą Neckermanna”, w którym klienci mogą stworzyć własny katalog turystyczny. Aby zostać twarzą jego okładki, wystarczy do 15 września przesłać zdjęcie za pomocą specjalnej aplikacji konkursowej – http://gwiazda.neckermann.pl/. Najlepsze pojawi się na okładce katalogu Lato 2017 lub Zima 2017/18 a jego autor pojedzie na atrakcyjne wakacje. Aplikacja pozwala także na prezentację swoich prac w mediach społecznościowych.