Neckermann: wybierz sobie pokój, a wkrótce też leżak
Od najbliższego sezonu letniego klienci Neckermann Podróże będą mogli wybrać konkretny pokój w hotelu. Polska jest kolejnym rynkiem, na którym Thomas Cook wprowadza tę usługę.
Według corocznego badania „Thomas Cook Holiday Report” coraz więcej podróżnych oczekuje oferty skrojonej na miarę, uwzględniającej ich indywidualne potrzeby. Dużym krokiem w stronę personalizacji oferty jest wprowadzona przez koncern usługa „Choose your room” („Wybierz swój pokój”), która od teraz będzie dostępna także dla klientów wybierających się na letnie wakacje z Neckermann Podróże. Programem objętych zostało już blisko 300 obiektów, w tym wszystkie należące do marek własnych Thomasa Cooka, a także wiele hoteli najważniejszych sieci partnerskich m.in.: Iberostar, Bahia Principe, Sunrise, Paloma czy Mitsis.
Turyści chcą mieć wpływ
„Tradycyjna forma pakietu turystycznego powoli przechodzi do lamusa. Klienci pragną decydować o najmniejszych szczegółach dotyczących wakacji. Korzystając z usług biura podróży oczekują spersonalizowanej oferty odpowiadającej ich potrzebom i stylowi życia” – mówi Efe Türkel, zastępca prezesa Neckermann Podróże.
Na tydzień przed wylotem klienci otrzymają mailowe przypomnienie o możliwości rezerwacji pokoju wraz z linkiem do mapy obiektu i listą dostępnych pokoi wybranej wcześniej kategorii. Będą mogli zorientować się jak są położone względem punktów strategicznych hotelu i najważniejszych atrakcji. Dla rodzin z dziećmi duże znaczenie może mieć np. bliskość mini klubu czy basenu, dla osób starszych restauracji. Usługa jest odpłatna, rezerwacja kosztuje 30 euro od pokoju a klienci będą mogli uregulować płatność w Polsce lub na miejscu. W przypadku rezygnacji z zarezerwowanej usługi, klient nie poniesie dodatkowych kosztów.
Decyzja, gdzie się opalam
Obok usługi „Wybierz swój pokój”, Thomas Cook w ramach pilotażowego programu, jako pierwszy w branży zaoferuje w najbliższym sezonie swoim klientom także możliwość wcześniejszego zarezerwowania hotelowego leżaka. Obecnie usługa „Mój leżak” dostępna jest w 3 hotelach: SENTIDO Aurora Lanzarote, Sunprime Atlantic View na Gran Canarii oraz SENTIDO Buganvilla na Fuerteventurze a do sezonu lato 2018 obejmie 30 hoteli marek własnych Thomasa Cooka. Do wcześniejszej rezerwacji zostanie udostępniona jedynie niewielka liczba leżaków w danym hotelu, tym samym nadal będą one dostępne dla gości, którzy taką decyzję wolą podejmować spontanicznie na miejscu.
Rezerwacja usługi „Mój leżak” będzie odbywała się na podobnej zasadzie jak przy wyborze pokoju – na sześć dni przed wylotem klient otrzyma specjalny link, który przekieruje go do planu położenia leżaków w zarezerwowanym hotelu. Oprócz ich lokalizacji względem basenów i innych strategicznych punktów hotelu, będzie widoczny także kompas umożliwiający określenie położenia słońca w danym miejscu w różnych porach dnia. Cena usługi wynosi 25 euro za leżak za cały pobyt. W początkowym etapie projekt „Mój leżak” został wdrożony na rynkach zachodnich, ale w niedługiej przyszłości usługa ma być dostępna także dla klientów Neckermann Podróże.
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta