Nekera zaprasza agentów na hiszpański event. „To największe od lat spotkanie z branżą turystyczną z Hiszpanii”
Już za miesiąc w dwóch miastach – Warszawie i Katowicach odbędzie się wydarzenie branżowe skierowane do biur podróży zainteresowanych rynkiem hiszpańskim. Touroperator Nekera zaprosił swoich 1800 agentów do udziału w warsztatach sprzedażowo-produktowych. Event ma na celu promocję Hiszpanii oraz krajów hiszpańskojęzycznych na rynku polskim. Patronat merytoryczny nad warsztatami sprawuje Turespaña, czyli działająca przy Ambasadzie Hiszpanii jednostka na co dzień odpowiedzialna za promocję tego kraju na świecie.
W czasie workshopu po raz pierwszy w Polsce zostanie zaprezentowany pracownikom polskich biur podroży specjalny program e-learningowy, dzięki któremu agenci Nekera będą mogli podnieść swoje kwalifikacje zawodowe oraz otrzymać oficjalne Certyfikaty ukończenia kursu, sygnowane przez Turespaña. Warsztaty będą również świetną okazją do poznania oferty zarówno tych największych i najważniejszych sieci hotelowych m.in. RIU, H10, Iberostar, Bahia Principe, Landmar, ale też mniejszych, których oferta w Polsce jest mało znana np. hotel Cala Marsal na Majorce.
„To największe tego rodzaju branżowe wydarzenie dla agentów i sprzedawców oferty hiszpańskiej w Polsce, odbywające się po pandemii” – powiedział Maciej Nykiel, prezes Nekery.
Prezentacji oferty hotelowej podejmą się sales managerowie wymienionych sieci, dla których przyjazd na workshop jest nie tylko okazją do zapoznania agentów z ofertą, ale jest ważny ze względu na feedback ze strony sprzedawców. Jak wielokrotnie podkreślają – to osobisty kontakt z agentami daje najlepsze efekty sprzedażowe. Swój udział w evencie zapowiedziały też regiony turystyczne – te doskonale znane, jak Gran Canaria czy Costa Blanca z Benidorm, ale również te, które na polskim rynku dopiero stawiają pierwsze kroki, jak np. Introducing Castellón zajmujący się promocją wybrzeża Costa de Azahar i lotniska w Castellón de la Plana.
Patronat branżowy nad wydarzeniem sprawuje jedno z najważniejszych i największych hiszpańskich przedsiębiorstw turystycznych – należąca do Grupy Barceló firma Avoris, która wraz z dwoma swoimi markami Welcomebeds i Welcome Incoming Services jest partnerem Nekery.
Oprócz dostępu do wiedzy produktowej z pierwszej ręki, wydarzenie będzie okazją do wygrania nagród – przede wszystkim pobytów w hotelach, które biorą udział w evencie. Po każdym dniu workshopu odbędzie się uroczysta kolacja, w Katowicach połączona z imprezą taneczną.
„Intensywnie rozwijamy ofertę wyjazdów czarterowych, połączonych z opieką polskich rezydentów, do wszystkich kierunków wakacyjnych Hiszpanii kontynentalnej i wysp. W portfolio Nekery stale przybywa nowych hoteli, które sprzedajemy całorocznie. W maju nasze samoloty czarterowe z lotnisk w Katowicach i Warszawie polecą na Majorkę. Podczas całej hiszpańskiej fiesty dla agentów z biur podróży przewidzieliśmy przede wszystkim mnóstwo praktycznej, merytorycznej wiedzy, ale także liczne atrakcje. Po ciężkiej pracy workshopowej czeka nas impreza zamykająca wydarzenie w Katowicach, połączona z nocnym świętowaniem przy (nie tylko) hiszpańskiej muzyce, którą jak zawsze przygotował D.J. Peter” – dodaje Nykiel.
Pierwszy z całodziennych workshopów odbędzie się 28 marca 2023 w Hotelu Sofitel Victoria, przy ul. Królewskiej 11 w Warszawie. 29 marca 2023 impreza przeniesie się do Katowic, do Hotelu Novotel Centrum przy ul. Raździeńskiego 18. Trwają zapisy na listy uczestników spotkań branżowych, liczba miejsc jest ograniczona.
Wasza Turystyka objęła wyłączny Patronat Medialny nad wydarzeniem.
POWIĄZANE WPISY
28 stycznia 2025
Itaka wspiera WOŚP – podróż luksusowym statkiem dla zwycięzcy licytacji
Biuro Podróży Itaka kolejny raz włączyło się w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej…
0 Komentarzy1 Minuty
27 stycznia 2025
Biura podróży – ceny wyjazdów powróciły do wzrostów
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
22 stycznia 2025
Travel Advance będzie współpracować z nowym DMC z Abu Dhabi
Od grudnia 2024 roku agencja Travel Advance, specjalizująca się w marketingu destynacji,…
0 Komentarzy1 Minuty
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty