Niemcy promują się swoją kuchnią

AG

Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) rusza ze swoją kampanią „Culinary Germany“.

 

Już teraz można wejść na mikrostronę kampanii wybierając adres: www.germany.travel/culinary-germany. Sercem strony startowej jest 16 filmów video, w których dwie znane i uznane także poza granicami Niemiec ekspertki z dziedziny gastronomii i winiarstwa wyruszają na kulinarną ekspedycję pod hasłem „Follow the Taste“, prezentując przysmaki ze wszystkich krajów związkowych. Zwiastun na stronie obejmuje cały materiał video.
Hasztag #EnjoyGermanFood będzie scalał kampanię w mediach społecznościowych.

Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: „Strategia naszej medialnej kampanii skierowana jest zarówno online jak i offline do potencjalnych podróżujących do Niemiec a także do międzynarodowej branży turystycznej i mediów. Akcentując ofertę regionalną i sezonową wspieramy zrównoważony rozwój turystyki do Niemiec i propagujemy turystykę w regionach wiejskich.“

Strategia kampanii Kampania „Kulinarne Niemcy“ prezentuje typowe potrawy ze wszystkich zakątków kraju, ale także turystyczne innowacje, niezwykłe miejsca i możliwości autentycznych spotkań z kulinarnymi tradycjami regionów, czyniąc z odkrywania Niemiec prawdziwą przyjemność. Reklamowane w kampanii lokalizacje w miastach i regionach zostały wybrane we współpracy z organizacjami marketingowymi landów.

Dzięki współpracy z najważniejszym partnerem, Niemieckim Instytutem Wina (DWI), a także innymi partnerami, DZT zwiększa zasięg i intensywność kampanii na rynkach zagranicznych.

Wiosną 2018 roku w 13 krajach odbędą się we współpracy z DWI kulinarne eventy z degustacją szparagów i win z Niemiec. Akcja odbędzie się w Holandii, Szwajcarii, USA, Wielkiej Brytanii, Austrii, Danii, Belgii, Polsce, Hiszpanii, Chinach, Japonii oraz we Włoszech i Francji.