Niemcy rozszerzają promocję w mediach społecznościowych

Niemcy promują się w social mediach
DZT kontynuuje akcję promocyjną w mediach społecznościowych

Aby utrzymać dialog z przyszłymi klientami w okresie kwarantanny, Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) postanowiła skoncentrować się na inspirujących, empatycznych i jednocześnie edukacyjnych treściach publikując je na ponad 30 kanałach mediów społecznościowych.

#DiscoverGermanyFromHome została pozytywnie przyjęta na 50 rynkach źródłowych na świecie i osiągnęła doskonałe wyniki. Od startu kampanii 16 marca za pośrednictwem własnych kanałów kampania dotarła do 9,6 miliona użytkowników oraz wygenerowała ponad milion interakcji.

Do tego należy doliczyć 19 000 postów związanych z kampanią i opublikowanych na kanałach zewnętrznych, co z kolei wywołało 210 000 interakcji.

Zachęta do interakcji

Posty zachęcają do interakcji. DZT stworzyła też ciekawą podstronę, która od połowy kwietnia uzupełnia powyższe informacje o wirtualne zwiedzanie wybranych miejsc we wszystkich 16 krajach związkowych.

Dodatkowo, na stronie można znaleźć playlistę spotify, interaktywną mapę, quiz i przepisy kulinarne – w skrócie: wszystko, co sprawia, że nabierasz ochotę na podróżowanie po Niemczech.

Film i chatbot

Uzupełnieniem kampanii jest 3-minutowy film prezentujący bogatą i zróżnicowaną ofertę turystyczną w Niemczech.
Film dostępny jest na kanale YouTube oraz na podstronie kampanii. W kolejnym etapie DZT rozszerzy ofertę podstrony o chatbota AI.
Dzięki niemu, goście, którzy są zainteresowani wyjazdem do Niemiec otrzymają aktualne informacje na temat planowania i organizowania podróży oraz aspektów prawnych i ofert turystycznych.

Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: „Utrwalona pozycja naszej marki „Niemcy, cel podróży” w połączeniu z dużą elastycznością w tworzeniu i wdrażaniu kampanii, a także wielowarstwowym wykorzystaniem możliwości cyfrowych, utrzymuje zainteresowanie produktem turystycznym także w czasie blokady. Dzięki inspirowaniu i informowaniu utrzymujemy aktywny dialog z klientami, a także kontakt z międzynarodową branżą turystyczną. Dziś kładziemy podwaliny pod uruchomienie udanych programów naprawczych w przyszłości. Zgodnie z sytuacją na różnych rynkach źródłowych, w drugiej połowie roku będziemy mogli uruchomić środki naprawcze, rozpocząć odroczone kampanie i szybko wdrożyć ich treści dostosowując je do danego rynku.”

Oprócz kampanii #DiscoverGermanyFromHome przeznaczonej dla klienta końcowego, DZT na stronie internetowej dla branży informuje swoich międzynarodowych jak i krajowych partnerów turystycznych nie tylko o aktualnej sytuacji związanej z koronawirusem, ale także o działaniach i obecnej sytuacji na 15 najważniejszych rynkach źródłowych.

W kwietniu DZT rozpocżęła akcję reklamującą wirtualne zwiedzanie 16 landów.