Niemcy rozszerzają promocję w mediach społecznościowych
Aby utrzymać dialog z przyszłymi klientami w okresie kwarantanny, Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) postanowiła skoncentrować się na inspirujących, empatycznych i jednocześnie edukacyjnych treściach publikując je na ponad 30 kanałach mediów społecznościowych.
#DiscoverGermanyFromHome została pozytywnie przyjęta na 50 rynkach źródłowych na świecie i osiągnęła doskonałe wyniki. Od startu kampanii 16 marca za pośrednictwem własnych kanałów kampania dotarła do 9,6 miliona użytkowników oraz wygenerowała ponad milion interakcji.
Do tego należy doliczyć 19 000 postów związanych z kampanią i opublikowanych na kanałach zewnętrznych, co z kolei wywołało 210 000 interakcji.
Zachęta do interakcji
Posty zachęcają do interakcji. DZT stworzyła też ciekawą podstronę, która od połowy kwietnia uzupełnia powyższe informacje o wirtualne zwiedzanie wybranych miejsc we wszystkich 16 krajach związkowych.
Dodatkowo, na stronie można znaleźć playlistę spotify, interaktywną mapę, quiz i przepisy kulinarne – w skrócie: wszystko, co sprawia, że nabierasz ochotę na podróżowanie po Niemczech.
Film i chatbot
Uzupełnieniem kampanii jest 3-minutowy film prezentujący bogatą i zróżnicowaną ofertę turystyczną w Niemczech.
Film dostępny jest na kanale YouTube oraz na podstronie kampanii. W kolejnym etapie DZT rozszerzy ofertę podstrony o chatbota AI.
Dzięki niemu, goście, którzy są zainteresowani wyjazdem do Niemiec otrzymają aktualne informacje na temat planowania i organizowania podróży oraz aspektów prawnych i ofert turystycznych.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: „Utrwalona pozycja naszej marki „Niemcy, cel podróży” w połączeniu z dużą elastycznością w tworzeniu i wdrażaniu kampanii, a także wielowarstwowym wykorzystaniem możliwości cyfrowych, utrzymuje zainteresowanie produktem turystycznym także w czasie blokady. Dzięki inspirowaniu i informowaniu utrzymujemy aktywny dialog z klientami, a także kontakt z międzynarodową branżą turystyczną. Dziś kładziemy podwaliny pod uruchomienie udanych programów naprawczych w przyszłości. Zgodnie z sytuacją na różnych rynkach źródłowych, w drugiej połowie roku będziemy mogli uruchomić środki naprawcze, rozpocząć odroczone kampanie i szybko wdrożyć ich treści dostosowując je do danego rynku.”
Oprócz kampanii #DiscoverGermanyFromHome przeznaczonej dla klienta końcowego, DZT na stronie internetowej dla branży informuje swoich międzynarodowych jak i krajowych partnerów turystycznych nie tylko o aktualnej sytuacji związanej z koronawirusem, ale także o działaniach i obecnej sytuacji na 15 najważniejszych rynkach źródłowych.
W kwietniu DZT rozpocżęła akcję reklamującą wirtualne zwiedzanie 16 landów.
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
21 stycznia 2025
„Turystyka – Bez Barier” na Dolnym Śląsku wspiera dzieci i seniorów
W grudniu ubiegłego roku, Polska Izba Turystyki zrealizowała projekt pod nazwą „Turystyka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
Egzotyczne wakacje: Malediwy czy Dominikana?
Malediwy i Dominikana to tropikalne kierunki urlopowe, które mają ze sobą wiele…
0 Komentarzy5 Minuty
17 stycznia 2025
Aleksandra Prędka nową dyrektorką regionalną IGHP w woj. łódzkim
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego ma nową przedstawicielkę w centralnej Polsce.…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
13. Dzień Turystyki bez Barier 5 marca na ITB
5 marca 2025 roku w City Cube na terenie Targów Berlińskich (Messe Berlin) odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Jan Wróblewski odznaczony za zasługi dla polskiej turystyki
Podczas Balu Hotelarza 11 stycznia 2025 r. organizowanego przez Fundację Polskie Hotele…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
Lodowi rzeźbiarze będą rywalizować na Hrebienku
Najlepsi lodowi rzeźbiarze spotkają się w Tatrach Wysokich. W weekend 18–19 stycznia 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
„C the Unseen” – Chemnitz Europejską Stolicą Kultury 2025
Na pytanie, jak nazywa się miasto na C leżące na wschodzie Niemiec, odpowiedź powinna być…
0 Komentarzy4 Minuty