Niemcy ruszają z kampanią promującą aktywny wypoczynek
Atrakcyjne oferty aktywnego wypoczynku z głównym naciskiem na turystykę pieszą i rowerową po niezwykle zróżnicowanych przyrodniczo regionach Niemiec uczyniła Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) wiodącym motywem swojej kampanii #WanderlustGermany (co w tłumaczeniu na język polski oznacza ochotę na wędrówki po Niemczech).
Prowadzona wspólnie z partnerem premium MeklemburgiąPomorzem Przednim kampania ruszy od razu na 13 europejskich rynkach. „#WanderlustGermany podążą za trendem aktywnych form wypoczynku wśród przyrody, które jest odpowiedzią na rosnące w obecnej sytuacji potrzeby naszych klientów szukających przede wszystkim bezpieczeństwa, jakości i zrównoważonego rozwoju.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: “Dzięki urozmaiconej ofercie produktów, przemyślanym koncepcjom higieny i bezpieczeństwa oraz pierwszorzędnej obsłudze zapraszamy gości do wyruszenia już teraz w drogę. W kampanii skupiamy się na wykorzystaniu środków komunikacji cyfrowej i innowacyjnych eventach na rynkach lokalnych, którymi inicjujemy nowy start dla niemieckiej turystyki przyjazdowej. Ponadto, w kampanii wykorzystujemy renomę Niemiec jako celu podróży dysponującego znakomitą ofertą w segmencie turystyki zrównoważonej, co wzmocni nasze strategiczne podejście do promocji turystyki jakościowej.“
DZT zdefiniowała trzy grupy docelowe, do których jest adresowana kampania: miłośnicy turystyki pieszej i rowerowej ze sportowym zacięciem, dla których najbardziej liczy się aktywność, rodziny chcące spędzić czas na łonie przyrody i przy okazji doświadczyć czegoś ciekawego oraz amatorzy kontaktu z naturą i kulinariami.
Kampania #WanderlustGermany jest promowana online za pomocą Programmatic Advertising oraz w mediach społecznościowych na 13 europejskich rynkach lokalnych.
Dodatkowe akcenty DZT kładzie na wydarzenia na sześciu najważniejszych rynkach: w Danii, Holandii, Francji, Austrii, Szwajcarii i w Polsce. #WanderlustGermany to kampania z podejściem „social-first”. Kampania będzie rozwijana dzięki reklamie w kanałach społecznościowych o dużych zasięgach, poprzez mailingi i reklamę online Programmatic Marketing na internetowych platformach podróżniczych.
Dwa hashtagi kampanii to #WanderlustGermany i #NowIsYourTimeForGermany. Strona docelowa www.germany.travel/wanderlust to centrum inspiracji i informacji zawierające zdjęcia i filmy dedykowane grupom docelowym. Na stronie są umieszczone filmy w formie Travel Stories, wyprodukowane przez kreatora treści, a także film prezentujący krajobrazy.
Podstrony umożliwiają integrację lokalnych partnerów. Od połowy sierpnia do połowy września DZT organizuje wydarzenia na swoich najważniejszych rynkach w formie imprez plenerowych z zachowaniem obowiązujących lokalnie przepisów epidemiologicznych.
Używany będzie moduł eventowy z kostek, mobilne stanowisko informacyjne z interaktywnymi elementami skupione wokół zagadnień związanych z przyrodą i zrównoważonym rozwojem.
Niemiecka Centrala Turystyczna – Polska będzie wolno wracać do gry
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
21 stycznia 2025
„Turystyka – Bez Barier” na Dolnym Śląsku wspiera dzieci i seniorów
W grudniu ubiegłego roku, Polska Izba Turystyki zrealizowała projekt pod nazwą „Turystyka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
Egzotyczne wakacje: Malediwy czy Dominikana?
Malediwy i Dominikana to tropikalne kierunki urlopowe, które mają ze sobą wiele…
0 Komentarzy5 Minuty
17 stycznia 2025
Aleksandra Prędka nową dyrektorką regionalną IGHP w woj. łódzkim
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego ma nową przedstawicielkę w centralnej Polsce.…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
13. Dzień Turystyki bez Barier 5 marca na ITB
5 marca 2025 roku w City Cube na terenie Targów Berlińskich (Messe Berlin) odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Jan Wróblewski odznaczony za zasługi dla polskiej turystyki
Podczas Balu Hotelarza 11 stycznia 2025 r. organizowanego przez Fundację Polskie Hotele…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
Lodowi rzeźbiarze będą rywalizować na Hrebienku
Najlepsi lodowi rzeźbiarze spotkają się w Tatrach Wysokich. W weekend 18–19 stycznia 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
„C the Unseen” – Chemnitz Europejską Stolicą Kultury 2025
Na pytanie, jak nazywa się miasto na C leżące na wschodzie Niemiec, odpowiedź powinna być…
0 Komentarzy4 Minuty
[…] Niemcy ruszają z kampanią promującą aktywny wypoczynek […]