Niemcy ruszają z kampanią promującą aktywny wypoczynek

Logotyp akcji

Atrakcyjne oferty aktywnego wypoczynku z głównym naciskiem na turystykę pieszą i rowerową po niezwykle zróżnicowanych przyrodniczo regionach Niemiec uczyniła Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) wiodącym motywem swojej kampanii #WanderlustGermany (co w tłumaczeniu na język polski oznacza ochotę na wędrówki po Niemczech).

Prowadzona wspólnie z partnerem premium MeklemburgiąPomorzem Przednim kampania ruszy od razu na 13 europejskich rynkach. „#WanderlustGermany podążą za trendem aktywnych form wypoczynku wśród przyrody, które jest odpowiedzią na rosnące w obecnej sytuacji potrzeby naszych klientów szukających przede wszystkim bezpieczeństwa, jakości i zrównoważonego rozwoju.

Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: “Dzięki urozmaiconej ofercie produktów, przemyślanym koncepcjom higieny i bezpieczeństwa oraz pierwszorzędnej obsłudze zapraszamy gości do wyruszenia już teraz w drogę. W kampanii skupiamy się na wykorzystaniu środków komunikacji cyfrowej i innowacyjnych eventach na rynkach lokalnych, którymi inicjujemy nowy start dla niemieckiej turystyki przyjazdowej. Ponadto, w kampanii wykorzystujemy renomę Niemiec jako celu podróży dysponującego znakomitą ofertą w segmencie turystyki zrównoważonej, co wzmocni nasze strategiczne podejście do promocji turystyki jakościowej.“

DZT zdefiniowała trzy grupy docelowe, do których jest adresowana kampania: miłośnicy turystyki pieszej i rowerowej ze sportowym zacięciem, dla których najbardziej liczy się aktywność, rodziny chcące spędzić czas na łonie przyrody i przy okazji doświadczyć czegoś ciekawego oraz amatorzy kontaktu z naturą i kulinariami.

Kampania #WanderlustGermany jest promowana online za pomocą Programmatic Advertising oraz w mediach społecznościowych na 13 europejskich rynkach lokalnych.

Dodatkowe akcenty DZT kładzie na wydarzenia na sześciu najważniejszych rynkach: w Danii, Holandii, Francji, Austrii, Szwajcarii i w Polsce. #WanderlustGermany to kampania z podejściem „social-first”. Kampania będzie rozwijana dzięki reklamie w kanałach społecznościowych o dużych zasięgach, poprzez mailingi i reklamę online Programmatic Marketing na internetowych platformach podróżniczych.

Dwa hashtagi kampanii to #WanderlustGermany i #NowIsYourTimeForGermany. Strona docelowa www.germany.travel/wanderlust to centrum inspiracji i informacji zawierające zdjęcia i filmy dedykowane grupom docelowym. Na stronie są umieszczone filmy w formie Travel Stories, wyprodukowane przez kreatora treści, a także film prezentujący krajobrazy.

Podstrony umożliwiają integrację lokalnych partnerów. Od połowy sierpnia do połowy września DZT organizuje wydarzenia na swoich najważniejszych rynkach w formie imprez plenerowych z zachowaniem obowiązujących lokalnie przepisów epidemiologicznych.

Używany będzie moduł eventowy z kostek, mobilne stanowisko informacyjne z interaktywnymi elementami skupione wokół zagadnień związanych z przyrodą i zrównoważonym rozwojem.

Niemiecka Centrala Turystyczna – Polska będzie wolno wracać do gry

 

Adam Gąsior

Redaktor naczelny portalu branżowego WaszaTurystyka.pl


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center