Niemcy – start kampanii z okazji 30- lecia upadku Muru Berlińskiego
9 listopada przypada 30. rocznica otwarcia granicy NRD do Republiki Federalnej Niemiec. „Pokojowa rewolucja” i upadek Muru Berlińskiego po niecałych jedenastu miesiącach zaowocowały zjednoczeniem Niemiec, które nastąpiło 3 października 1990. Z tej okazji Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) rozpoczyna światową kampanię, której partnerem premium jest HanseMerkur.
Cele strategiczne kampanii „Niemcy jako cel podróży – 30 lat po upadku Muru Berlińskiego” wykraczają daleko poza samo tylko uhonorowanie tej historycznej chwili.
Kampania ma umożliwić reprezentatywne rozeznanie w możliwościach turystycznych w Niemczech. Kraj w ciągu ostatnich 30 lat dynamicznie się rozwija, zyskując coraz większą popularność wśród turystów zagranicznych.
Kampania oferuje partnerom ze wszystkich 16 krajów związkowych – w tym wielu mniejszym i średnim przedsiębiorstwom – platformę do zaprezentowania swoich produktów turystycznych.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: „Zainteresowanie tematem upadku Muru Berlińskiego i zjednoczenia Niemiec jest za granicą szczególnie duże. Przy okazji poprzednich jubileuszy prowadziliśmy już ciekawe kampanie, które miały pokazać zjednoczenie jako największy zysk dla niemieckiej turystyki. W 30 rocznicę upadku Muru skupiamy się na cyfrowej komunikacji, wykorzystując Instagram Stories i prowadząc działania marketingowe w mediach społecznościowych.“
Johannes Ganser, dyrektor ds. kooperacji i dystrybucji turystycznej HanseMerkur: „Już z okazji jubileuszu 20-lecia upadku Muru Berlińskiego HanseMerkur i DZT prowadziły wspólnie skuteczną współpracę w mediach. Kampanie kierują uwagę na historyczną chwilę, która była doniosłym wydarzeniem nie tylko dla mieszkańców Niemiec, ale też dla turystyki w całej Europie. Cieszymy się, że możemy w tym kontekście dopisać kolejny rozdział do współpracy z DZT.”
Influencerzy z najważniejszych rynków źródłowych odbywają od czerwca do września szereg podróży po całych Niemczech i dokumentują swoje wrażenia. Uzyskany w ten sposób „content“ jest publikowany z hashtagami #Germany30reunified, #HanseMerkur oraz #HandinHand na kanale instagramowym DZT, innych platformach w mediach społecznościowych, stronie internetowej www.germany.travel oraz na własnych kontach i blogach influencerów.
Składnikiem kampanii jest dodatkowo zainteresowanie tematem przedstawicieli klasycznych mediów, którzy we wrześniu wybiorą się w podróże studyjne po nowych krajach związkowych i Berlinie.
Event PR w Berlinie 20 września będzie stanowił ważny element tych wyjazdów. Podczas zaprezentuje swoim gościom jak rozwinęła się turystyka niemiecka w ciągu tych ostatnich 30 lat.
W wyniku przeprowadzanych analiz rynku i analiz porównawczych DZT co roku opracowuje kampanie marketingowe mające na celu zaprezentowanie różnorodności oferty turystycznej Niemiec.
Ponadto prowadzi kampanie odnoszące się do konkretnych wydarzeń oraz kampanie mające zwrócić uwagę na dotychczas mniej znane, ale równie atrakcyjne turystycznie regiony Niemiec.
POWIĄZANE WPISY
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 października 2024
Saksonia zaprasza na jarmarki bożonarodzeniowe
Saksończycy od wieków słyną z kultywowania tradycji bożonarodzeniowych. Nie bez kozery…
0 Komentarzy5 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
9 października 2024
Rekordowy wzrost zainteresowania Austrią wśród polskich turystów
0 Komentarzy3 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty
3 października 2024
Hiszpańskie nowości Rainbow: Costa Blanca i Costa Dorada
Na lato 2025 Rainbow przygotował kilka nowych kierunków w sprawdzonych już przez Polaków…
0 Komentarzy8 Minuty
26 września 2024
Malta – raj dla wielbicieli historii, sportów wodnych i plażowania
Wśród kierunków oferowanych przez Rainbow na sezon letni 2025 wyróżnia się Malta –…
0 Komentarzy5 Minuty
25 września 2024
Ibiza – nowość w ofercie Rainbow na lato 2025
Małe zatoczki otoczone z turkusową wodą i stromymi klifami, niekończące się imprezowe…
0 Komentarzy6 Minuty