Niemiecka Centrala Turystyki jednym z najlepszych innowatorów 2022

Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) po raz drugi została jedną z czołowych firm w konkursie innowacyjności TOP100. W kategorii przedsiębiorstw średniej wielkości (od 51 do 200 pracowników) jurorzy docenili pomysły DZT związane z wykorzystaniem technologii cyfrowych w czasie pandemii.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: „Aby utrzymać wysoki poziom świadomości marki Niemiec jako celu turystycznego, zdecydowaliśmy się na szybkie wdrożenie kampanii w przestrzeni cyfrowej, praktycznie od początku pandemii Covid 19. Nasza kompleksowa strategia obudowy turystyki objęła wszystkie narzędzia marketingu cyfrowego i wszystkie kanały komunikacji. Ponadto rozwijamy nowe narzędzia, takie jak chatboty, wspierane przez sztuczną inteligencję, aby odpowiadać na zapytania klientów i jednocześnie wzmacniać wymianę know-how między partnerami z rynków źródłowych oraz partnerami z niemieckiej branży.
Różne badania pokazują, że Niemcy jako cel podróży zyskują uznanie na arenie międzynarodowej. Jesteśmy bardzo dumni, że jury doceniło nasze zaangażowanie jako innowatora w branży turystycznej w zakresie transformacji cyfrowej”.
Konkretnym projektem, na którym jury oparło swoją decyzję była międzynarodowa kampania online. Wykorzystano w niej treści informacyjne oraz wirtualne formaty uruchamiające empatię, co w zeszłym roku zostało także nagrodzone
„German Brand Award”. Dzięki chatbotowi na Facebooku i stronie germany.travel podróżni otrzymują ogólne informacje turystyczne oraz aktualne informacje na temat pandemii w Niemczech. Aby w okresie pandemii i związanych z tym ograniczeń przyjazdowych utrzymać kontakt z konsumentami z zagranicy, DZT stworzyło ciekawe aplikacje, takie jak filtr rozszerzonej rzeczywistości na Facebooku (zamki i pałace) oraz aplikację do selfie na 250-lecie urodzin Ludwika van Beethovena.
Kolejną docenioną inicjatywą DZT są seminaria online poświęcone poszczególnym rynkom (Market Insight Webinar). Dzięki wypowiedziom ekspertów oraz informacjom opartym na badaniach rynku, oferują one konkretną wiedzę w zakresie przezwyciężania wyzwań, które stawia przed nami pandemia.
Od 1993 roku konkurs TOP100 docenia sukcesy innowacyjny przedsiębiorstw. Podstawą konkursu jest proces selekcji, przez który muszą przejść wszyscy uczestnicy.
Na zlecenie firmy Compamedia, która jest organizatorem konkursu, prof. Nikolaus Franke, zajmujący się naukowo innowacyjnością oraz jego zespół przeanalizowali ponad 100 wskaźników innowacyjności w pięciu kategoriach: managment promujący innowacyjne rozwiązania, innowacje dla klimatu, innowacyjne procesy i organizacja, orientacja zewnętrzna/otwarta innowacja i sukces innowacyjny. Analiza TOP 100 sprawdza, czy innowacje są dziełem przypadku, czy są planowane systematycznie i w związku z tym mogą być powtarzane w przyszłości. Szczególną wagę przywiązuje się do pytania, czy i w jaki sposób innowacje oraz udoskonalenia produktów są wdrażane i akceptowane na rynku.
POWIĄZANE WPISY
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
5 kwietnia 2025
Rekordowa liczba Polaków na Słowacji
Rekordowa liczba naszych rodaków odwiedziła Słowację w ubiegłym roku. Na najbliższy sezon…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
8 kwietnia 2025
PPL, CPK i PAA podpisały strategiczne porozumienie o kształceniu kadr
Polskie Porty Lotnicze, Centralny Port Komunikacyjny oraz Polish Airports Academy…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Ryanair obsłużył 15 mln pasażerów w marcu 2025
2 kwietnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za marzec 2025. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuta
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
5 kwietnia 2025
Rekordowa liczba Polaków na Słowacji
Rekordowa liczba naszych rodaków odwiedziła Słowację w ubiegłym roku. Na najbliższy sezon…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
8 kwietnia 2025
PPL, CPK i PAA podpisały strategiczne porozumienie o kształceniu kadr
Polskie Porty Lotnicze, Centralny Port Komunikacyjny oraz Polish Airports Academy…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Ryanair obsłużył 15 mln pasażerów w marcu 2025
2 kwietnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za marzec 2025. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuta
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty