Niemiecka Centrala Turystyki jednym z najlepszych innowatorów 2022
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) po raz drugi została jedną z czołowych firm w konkursie innowacyjności TOP100. W kategorii przedsiębiorstw średniej wielkości (od 51 do 200 pracowników) jurorzy docenili pomysły DZT związane z wykorzystaniem technologii cyfrowych w czasie pandemii.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: „Aby utrzymać wysoki poziom świadomości marki Niemiec jako celu turystycznego, zdecydowaliśmy się na szybkie wdrożenie kampanii w przestrzeni cyfrowej, praktycznie od początku pandemii Covid 19. Nasza kompleksowa strategia obudowy turystyki objęła wszystkie narzędzia marketingu cyfrowego i wszystkie kanały komunikacji. Ponadto rozwijamy nowe narzędzia, takie jak chatboty, wspierane przez sztuczną inteligencję, aby odpowiadać na zapytania klientów i jednocześnie wzmacniać wymianę know-how między partnerami z rynków źródłowych oraz partnerami z niemieckiej branży.
Różne badania pokazują, że Niemcy jako cel podróży zyskują uznanie na arenie międzynarodowej. Jesteśmy bardzo dumni, że jury doceniło nasze zaangażowanie jako innowatora w branży turystycznej w zakresie transformacji cyfrowej”.
Konkretnym projektem, na którym jury oparło swoją decyzję była międzynarodowa kampania online. Wykorzystano w niej treści informacyjne oraz wirtualne formaty uruchamiające empatię, co w zeszłym roku zostało także nagrodzone
„German Brand Award”. Dzięki chatbotowi na Facebooku i stronie germany.travel podróżni otrzymują ogólne informacje turystyczne oraz aktualne informacje na temat pandemii w Niemczech. Aby w okresie pandemii i związanych z tym ograniczeń przyjazdowych utrzymać kontakt z konsumentami z zagranicy, DZT stworzyło ciekawe aplikacje, takie jak filtr rozszerzonej rzeczywistości na Facebooku (zamki i pałace) oraz aplikację do selfie na 250-lecie urodzin Ludwika van Beethovena.
Kolejną docenioną inicjatywą DZT są seminaria online poświęcone poszczególnym rynkom (Market Insight Webinar). Dzięki wypowiedziom ekspertów oraz informacjom opartym na badaniach rynku, oferują one konkretną wiedzę w zakresie przezwyciężania wyzwań, które stawia przed nami pandemia.
Od 1993 roku konkurs TOP100 docenia sukcesy innowacyjny przedsiębiorstw. Podstawą konkursu jest proces selekcji, przez który muszą przejść wszyscy uczestnicy.
Na zlecenie firmy Compamedia, która jest organizatorem konkursu, prof. Nikolaus Franke, zajmujący się naukowo innowacyjnością oraz jego zespół przeanalizowali ponad 100 wskaźników innowacyjności w pięciu kategoriach: managment promujący innowacyjne rozwiązania, innowacje dla klimatu, innowacyjne procesy i organizacja, orientacja zewnętrzna/otwarta innowacja i sukces innowacyjny. Analiza TOP 100 sprawdza, czy innowacje są dziełem przypadku, czy są planowane systematycznie i w związku z tym mogą być powtarzane w przyszłości. Szczególną wagę przywiązuje się do pytania, czy i w jaki sposób innowacje oraz udoskonalenia produktów są wdrażane i akceptowane na rynku.
POWIĄZANE WPISY
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
Polskie miasta łączą siły na rzecz rozwoju turystyki miejskiej
Siedem organizacji turystycznych z największych polskich metropolii – Gdańska, Krakowa,…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 października 2024
W Sofii odbędzie się spotkanie ECTAA
Spotkanie Europejskiej Organizacji Związków Agentów Turystycznych i Biur Podróży Unii…
0 Komentarzy2 Minuty
23 października 2024
Saksonia zaprasza na jarmarki bożonarodzeniowe
Saksończycy od wieków słyną z kultywowania tradycji bożonarodzeniowych. Nie bez kozery…
0 Komentarzy5 Minuty
22 października 2024
Niemcy podsumowują sezon letni: liczba zagranicznych turystów wyższa o 8,1 proc. niż w 2023
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) podsumowała sezon letni 2024, wskazując na silne…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Brytyjski regulator zatwierdza sprzedaż Thomasa Cooka grupie eSky. Firma spodziewa się miliarda zł ze sprzedaży pakietów w 2025 roku
Na początku października transakcję zakupu Thomasa Cooka przez eSky od chińskiego…
0 Komentarzy4 Minuty
22 października 2024
Katowickie lotnisko szuka projektanta nowego terminalu. Przepustowość ma wzrosnąć do 10 mln pasażerów rocznie
Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze SA, zarządzające Katowice Airport, ogłosiło przetarg na…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Bilety Ryanair dostępne na platformie Etraveli Group
Klienci korzystający z linii Ryanair mogą kupować bilety na platformach Etraveli Group –…
0 Komentarzy2 Minuty