Niemiecka Centrala Turystyki jednym z najlepszych innowatorów 2022
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) po raz drugi została jedną z czołowych firm w konkursie innowacyjności TOP100. W kategorii przedsiębiorstw średniej wielkości (od 51 do 200 pracowników) jurorzy docenili pomysły DZT związane z wykorzystaniem technologii cyfrowych w czasie pandemii.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, powiedziała: „Aby utrzymać wysoki poziom świadomości marki Niemiec jako celu turystycznego, zdecydowaliśmy się na szybkie wdrożenie kampanii w przestrzeni cyfrowej, praktycznie od początku pandemii Covid 19. Nasza kompleksowa strategia obudowy turystyki objęła wszystkie narzędzia marketingu cyfrowego i wszystkie kanały komunikacji. Ponadto rozwijamy nowe narzędzia, takie jak chatboty, wspierane przez sztuczną inteligencję, aby odpowiadać na zapytania klientów i jednocześnie wzmacniać wymianę know-how między partnerami z rynków źródłowych oraz partnerami z niemieckiej branży.
Różne badania pokazują, że Niemcy jako cel podróży zyskują uznanie na arenie międzynarodowej. Jesteśmy bardzo dumni, że jury doceniło nasze zaangażowanie jako innowatora w branży turystycznej w zakresie transformacji cyfrowej”.
Konkretnym projektem, na którym jury oparło swoją decyzję była międzynarodowa kampania online. Wykorzystano w niej treści informacyjne oraz wirtualne formaty uruchamiające empatię, co w zeszłym roku zostało także nagrodzone
„German Brand Award”. Dzięki chatbotowi na Facebooku i stronie germany.travel podróżni otrzymują ogólne informacje turystyczne oraz aktualne informacje na temat pandemii w Niemczech. Aby w okresie pandemii i związanych z tym ograniczeń przyjazdowych utrzymać kontakt z konsumentami z zagranicy, DZT stworzyło ciekawe aplikacje, takie jak filtr rozszerzonej rzeczywistości na Facebooku (zamki i pałace) oraz aplikację do selfie na 250-lecie urodzin Ludwika van Beethovena.
Kolejną docenioną inicjatywą DZT są seminaria online poświęcone poszczególnym rynkom (Market Insight Webinar). Dzięki wypowiedziom ekspertów oraz informacjom opartym na badaniach rynku, oferują one konkretną wiedzę w zakresie przezwyciężania wyzwań, które stawia przed nami pandemia.
Od 1993 roku konkurs TOP100 docenia sukcesy innowacyjny przedsiębiorstw. Podstawą konkursu jest proces selekcji, przez który muszą przejść wszyscy uczestnicy.
Na zlecenie firmy Compamedia, która jest organizatorem konkursu, prof. Nikolaus Franke, zajmujący się naukowo innowacyjnością oraz jego zespół przeanalizowali ponad 100 wskaźników innowacyjności w pięciu kategoriach: managment promujący innowacyjne rozwiązania, innowacje dla klimatu, innowacyjne procesy i organizacja, orientacja zewnętrzna/otwarta innowacja i sukces innowacyjny. Analiza TOP 100 sprawdza, czy innowacje są dziełem przypadku, czy są planowane systematycznie i w związku z tym mogą być powtarzane w przyszłości. Szczególną wagę przywiązuje się do pytania, czy i w jaki sposób innowacje oraz udoskonalenia produktów są wdrażane i akceptowane na rynku.
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
„Turystyka – Bez Barier” na Dolnym Śląsku wspiera dzieci i seniorów
W grudniu ubiegłego roku, Polska Izba Turystyki zrealizowała projekt pod nazwą „Turystyka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
Egzotyczne wakacje: Malediwy czy Dominikana?
Malediwy i Dominikana to tropikalne kierunki urlopowe, które mają ze sobą wiele…
0 Komentarzy5 Minuty
17 stycznia 2025
Aleksandra Prędka nową dyrektorką regionalną IGHP w woj. łódzkim
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego ma nową przedstawicielkę w centralnej Polsce.…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
13. Dzień Turystyki bez Barier 5 marca na ITB
5 marca 2025 roku w City Cube na terenie Targów Berlińskich (Messe Berlin) odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Jan Wróblewski odznaczony za zasługi dla polskiej turystyki
Podczas Balu Hotelarza 11 stycznia 2025 r. organizowanego przez Fundację Polskie Hotele…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
Lodowi rzeźbiarze będą rywalizować na Hrebienku
Najlepsi lodowi rzeźbiarze spotkają się w Tatrach Wysokich. W weekend 18–19 stycznia 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
„C the Unseen” – Chemnitz Europejską Stolicą Kultury 2025
Na pytanie, jak nazywa się miasto na C leżące na wschodzie Niemiec, odpowiedź powinna być…
0 Komentarzy4 Minuty
14 stycznia 2025
Travelist.pl: grudzień rekordowym miesiącem rezerwacji
Koniec roku sprzyjał planowaniu, w tym także podróży. Jak pokazują dane portalu…
0 Komentarzy3 Minuty