Niemiecka Centrala Turystyki uruchamia interaktywną platformę dla branży turystycznej

Niemcy, Bonn
fot. DZT / Francesco Carovillano

Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) odświeża swój format warsztatów turystyki przyjazdowej Germany Travel Mart (GTM), tworząc nowy portal internetowy pod nazwą „Germany Travel Mart 360°”. Cyfrowa wersja tego wieloletniego wydarzenia łącząc formaty online i offline umożliwi interaktywną komunikację branżową przez cały rok, co ma wzmocnić sieć kontaktów w sektorze niemieckiej turystyki przyjazdowej zwłaszcza dla małych i średnich przedsiębiorstw.

DZT reorganizuje również formę corocznego wydarzenia B2B dla branży turystycznej. Po raz pierwszy zorganizuje najważniejszą imprezę dla niemieckiej turystyki przyjazdowej jaką jest GTM, bez partnera regionalnego.

„Pod koniec 50. edycji GTM wiosną tego roku ogłosiliśmy reorganizację formatu zgodnie z obecnymi i przyszłymi wyzwaniami. W ramach cyfrowej i zrównoważonej transformacji dla marki „Niemcy, cel podróży”, nowy format GTM 360° oferuje wszystkim MŚP niemieckiej branży turystycznej innowacyjny dostęp do rynku i wspiera ich konkurencyjność na arenie międzynarodowej” – powiedziała Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.

GTM 360° jako cyfrowy rynek dla międzynarodowych działań DZT

Wgląd w rynek, warsztaty sprzedażowe, hybrydowe rozmowy sprzedażowe i przyszłe think tanki zostaną połączone na platformie internetowej GTM 360°. Wiedza i sieć DZT mogą być wykorzystywane przez dostawców usług turystycznych w dowolnym momencie. W przyszłości nowy GTM 360° będzie działał jako całoroczne centrum turystyki przyjazdowej i wypełni lukę czasową w stosunku do corocznego wydarzenia GTM w Niemczech, które koncentruje się na spotkaniach bezpośrednich. Nowy portal internetowy sprawi, że dostęp do rynku, zmiany rynkowe i możliwości rozwoju rynku będą bardziej przejrzyste i ułatwią dialog z branżą turystyczną.

GTM 360° w terminie 25-27 marca 2025 jako wydarzenie na żywo

Rejestracja online dla niemieckich dostawców usług, którzy chcą wziąć udział w przyszłorocznych warsztatach GTM 360°, rozpocznie się 11 listopada. Program GTM 360° oferuje skondensowany format warsztatów w dniach 26 i 27 marca 2025 r. w Dorint Hotel Bonn. Wieczorne wydarzenie pierwszego dnia warsztatów w Steigenberger Icon Grandhotel Petersberg zaoferuje uczestnikom możliwości nawiązywania kontaktów. Najlepsi kluczowi klienci z międzynarodowej branży turystycznej i przedstawiciele mediów o dużym zasięgu będą podróżować do Bonn na pokładzie trzech statków wycieczkowych Scylla AG wzdłuż Doliny Środkowego Renu.

„Współpraca z DZT podczas GTM 360° oferuje nam idealną okazję do zaprezentowania tych wartości kluczowym klientom międzynarodowej branży turystycznej, a tym samym dalszego wzmocnienia naszej działalności” – powiedział Jörg T. Böckeler, rzecznik zarządu i dyrektor generalny (CEO) DHI Dorint Hospitality & Innovation GmbH.