Niezwykły dzień w Toruniu do wylicytowania na Gali Waszej Turystyki
Spacer z przewodnikiem po toruńskiej starówce wpisanej na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO, wizyta w Domu Legend Toruńskich i spotkanie ze Strażnikami Legend oraz zwiedzanie i warsztaty w Żywym Muzeum Piernika w Toruniu – to atrakcje, jakie będzie można wylicytować podczas Aukcji Charytatywnej, którą przeprowadzimy na Gali Waszej Turystyki w Tłusty Czwartek. Wycieczka “Poczuj Toruń wszystkimi zmysłami”, to jeden z kilkunastu przedmiotów wystawionych na aukcję.
Ważnym punktem podczas Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 24 lutego w Hotelu Reneissance w Warszawie, będzie Akcja Charytatywna, z której cały dochód z aukcji zostanie przekazany Fundacji Instytutu Matki i Dziecka, która stawia sobie za cel działanie na rzecz ochrony zdrowia pacjentów i promocję profilaktyki zdrowotnej dzieci, młodzieży oraz kobiet w ciąży. Rolą Fundacji jest przede wszystkim niesienie pomocy osobom chorym i ich rodzinom. Fundacja związana jest z Instytutem Matki i Dziecka, bezpośrednio go wspierając.
Jednym z kilkunastu przedmiotów licytowanych podczas aukcji będzie zwiedzanie Torunia “Poczuj Toruń wszystkimi zmysłami” dla rodziny.
Na zwycięzcę licytacji będą czekały: wycieczka, podczas której rodzina odwiedzi najważniejsze atrakcje naszego miasta: Żywe Muzeum Piernika i Dom Legend Toruńskich, a także pod okiem najprzedniejszych przewodników pozna naszą toruńską starówkę. Podczas wizyty w Żywym Muzeum Piernika zwycięzcy licytacji, pod okiem Mistrza Piernikarskiego i uczonej Wiedźmy Korzennej – poznają wszelkie rytuały związane z wypiekiem piernika, przygotują ciasto, by później, przy użyciu drewnianych form, wypiec z niego toruńskie specjały. Zwiedzą także muzeum oraz wezmą udział w warsztatach dekorowania. W Domu Legend Toruńskich czeka spotkanie Strażników Legend – niezrównanych opowiadaczy, wcielenie się w role i udział i ożywieniu legend. Spacer po Toruńskiej starówce wpisanej na listę światowego dziedzictwa UNESCO to poznanie trzech historycznych obszarów: Starego Miasta Torunia, Nowego Miasta Torunia i zamku krzyżackiego.
Fundatorem Eskapady jest Żywe Muzeum Piernika w Toruniu.
Eskapada z ratownikami Jurajskiej Grupy GOPR do wylicytowania na Gali Waszej Turystyki
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty