Nocleg.pl łączy siły ze Spanie pl

Pplatforma rezerwacyjne Noclegi.pl podpisała rónież umowę o współpracy na wyłączność z Interia.pl. Dzięki tym ruchom oferta miejsc noclegowych ma się zwiększyć dziesięciokrotnie.

Nocleg.pl należy do grupy Szallas.hu, lidera branży OTA na Węgrzech i krajach Europy Centralnej.

Grzegorz Kołodziej, odpowiadający za rozwój marki Nocleg.pl, powiedział: „Dzięki podpisanemu właśnie strategicznemu porozumieniu i integracji z platformą Spanie.pl przez rok zwiększymy aż dziesięciokrotnie liczbę obiektów noclegowych, dostępnych w naszym systemie rezerwacyjnym. To znacząco wzmacnia atrakcyjność naszej oferty. Celem onlinowego agenta turystycznego jest przecież, żeby każdy, bez względu na cel podróży, mógł w jednym miejscu znaleźć jak najlepiej dobrany nocleg i łatwo dokonać rezerwacji. Do tego potrzeba zróżnicowanej i licznej bazy hoteli, żeby klient nie musiał szukać w innych portalach czy dzwonić bezpośrednio do obiektów.”

Spanie.pl działa na polskim rynku od 16 lat, z powodzeniem wspierając apartamenty i pensjonaty średniej wielkości i obsługując blisko 4 miliony odwiedzających rocznie.

Tomasz Łucka, twórca portalu Spanie.pl, dodał: „Wypracowaliśmy sobie przez ten czas markę i oparte na zaufaniu relacje z właścicielami obiektów, co w połączeniu z globalnymi doświadczeniami i nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi Nocleg.pl daje zupełnie nowe możliwości dla użytkowników.”

Nocleg.pl w drodze do miana lidera krajowej turystyki stawia także na wsparcie właścicieli obiektów w dotarciu z ich ofertą do jak największej grupy osób rezerwujących.

Grzegorz Kołodziej podkreślił: „Istotną rolę odegra tu nawiązana przez nas właśnie współpraca na wyłączność z Interia.pl. Dzięki temu, że staniemy się głównym partnerem rezerwacyjnym portalu, zyskamy dostęp do 13,5 mln jego użytkowników.”

Nocleg.pl uruchomiony został i zarządzany jest przez Szallas Group, węgierską firmę, wypracowującą roczne obroty rzędu 270 mln złotych brutto. Jak dotąd grupa zainwestowała w wiele lokalnych stron internetowych z ofertami podróży, pozyskując ponad 770 000 subskrybentów. Zatrudnia ponad 100 pracowników w oddziałach m.in. w Budapeszcie, Warszawie i Zagrzebiu.