Novaturas – I półrocze lepsze o 43 proc.

Novaturas, tourperator turystyczny w krajach bałtyckich, którego akcje od marca tego roku notowane są na GPW w Warszawie i Nasdaq w Wilnie, w pierwszym półroczu 2018 roku osiągnął przychody w wysokości 80,2 mln euro, o 43 proc. więcej niż w pierwszych sześciu miesiącach 2017 roku.
Od początku roku z oferty Grupy Novaturas skorzystało łącznie 134,5 tys. klientów, co oznacza wzrost o 42 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r.
W samym tylko czerwcu na wakacje z Grupą Novaturas wyjechało blisko 39 tys. osób, czyli o 27 proc. więcej niż rok temu. Przełożyło się to na 26-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży, które w omawianym okresie wyniosły 21,7 mln euro (wobec 17,2 mln euro w czerwcu 2017 r.).
Linas Aldonis, dyrektor generalny Grupy Novaturas, powiedział: „Jak co roku wzbogacamy ofertę Grupy Novaturas o nowe destynacje. W sezonie letnim 2018 ponownie proponujemy wyjazdy m.in. na tunezyjską wyspę Djerba. Od lat największą popularnością wśród mieszkańców krajów bałtyckich cieszą się natomiast Turcja, Grecja oraz Bułgaria. W ofercie Grupy znajduje się wiele kierunków wakacyjnych – proponujemy wyjazdy do ponad 30 miejsc na całym świecie, a także ponad 120 lotniczych i autokarowych wycieczek objazdowych. Nasi klienci szczególnie cenią wysoką jakość za przystępną cenę, a takie właśnie są wakacje w najchętniej wybieranych destynacjach.”
W maju rozpoczęła ona przedsprzedaż oferty zimowej 2018/2019. Podobnie do letniej, również w przypadku wczasów zimowych klienci Grupy Novaturas mogą wybierać spośród większej liczby kierunków. Debiutuje Kuba, Izrael, Jordania i Djerba. W ofercie wyjazdów zimowych stale obecne są inne, gwarantujące słońce destynacje: Malediwy, Wietnam, Sri Lanka, Indie oraz Tajlandia (w tym popularny Phuket). Wśród mieszkańców krajów bałtyckich systematycznie rośnie zainteresowanie zagranicznymi wyjazdami w sezonie zimowym: obok najpopularniejszych narciarskich kurortów Europy, w ubiegłym roku dużą popularnością cieszył się także Egipt i Hiszpania, w tym Wyspy Kanaryjskie.
POWIĄZANE WPISY
7 marca 2025
Strelicje na klifach, czyli z Itaką na Maderę
Touroperator na Maderę wysyła klientów od 2007 roku. Dzięki doświadczeniu i długoletniej…
0 Komentarzy12 Minuty
7 marca 2025
Africa Showcase Roadshow po raz trzeci w Polsce
Africa Showcase Roadshow odbył się w zeszłym tygodniu w Polsce, Czechach oraz - po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
6 marca 2025
Urlop.pl – dlaczego warto współpracować z marką
Urlop.pl znany dotąd jako Fostertravel.pl to dynamicznie rozwijająca się sieć biur…
0 Komentarzy6 Minuty
5 marca 2025
Join UP! Polska podpisuje umowę gwarancyjną z Euroins AD
Join UP! Polska podpisało umowę z Euroins AD na udzielenie gwarancji ubezpieczeniowej.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 marca 2025
Rego-Bis rozpoczyna serię Rego Workshops 2025
Rego-Bis rozpoczęło serię spotkań z agentami w ramach Rego Workshops 2025. Wydarzenia…
0 Komentarzy1 Minuty
14 marca 2025
Śląskie powołuje Klub Ambasadora Kongresów
Utworzenie drugiego w Polsce regionalnego Klubu Ambasadora Kongresów polskich jest szansą…
0 Komentarzy4 Minuty
10 marca 2025
Rainbow z nową kampanią „Będzie co wspominać”
Marka Rainbow prezentuje swoją najnowszą kampanię reklamową „Będzie co wspominać”, której…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Biura podróży – w marcu powrót wysokich cen imprez turystycznych
Największe spadki cen w ostatnim tygodniu odnotowano w Portugalii i na Teneryfie – o 192…
0 Komentarzy3 Minuty
10 marca 2025
Nekera i Turespaña zapraszają na spanish event: największe hiszpańskie wydarzenie branżowe w 2025 roku
Wkrótce odbędzie się kolejna edycja Spanish Event, prestiżowego corocznego wydarzenia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2025
Strelicje na klifach, czyli z Itaką na Maderę
Touroperator na Maderę wysyła klientów od 2007 roku. Dzięki doświadczeniu i długoletniej…
0 Komentarzy12 Minuty
7 marca 2025
Africa Showcase Roadshow po raz trzeci w Polsce
Africa Showcase Roadshow odbył się w zeszłym tygodniu w Polsce, Czechach oraz - po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
6 marca 2025
Urlop.pl – dlaczego warto współpracować z marką
Urlop.pl znany dotąd jako Fostertravel.pl to dynamicznie rozwijająca się sieć biur…
0 Komentarzy6 Minuty
5 marca 2025
Join UP! Polska podpisuje umowę gwarancyjną z Euroins AD
Join UP! Polska podpisało umowę z Euroins AD na udzielenie gwarancji ubezpieczeniowej.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 marca 2025
Rego-Bis rozpoczyna serię Rego Workshops 2025
Rego-Bis rozpoczęło serię spotkań z agentami w ramach Rego Workshops 2025. Wydarzenia…
0 Komentarzy1 Minuty
14 marca 2025
Śląskie powołuje Klub Ambasadora Kongresów
Utworzenie drugiego w Polsce regionalnego Klubu Ambasadora Kongresów polskich jest szansą…
0 Komentarzy4 Minuty
10 marca 2025
Rainbow z nową kampanią „Będzie co wspominać”
Marka Rainbow prezentuje swoją najnowszą kampanię reklamową „Będzie co wspominać”, której…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Biura podróży – w marcu powrót wysokich cen imprez turystycznych
Największe spadki cen w ostatnim tygodniu odnotowano w Portugalii i na Teneryfie – o 192…
0 Komentarzy3 Minuty
10 marca 2025
Nekera i Turespaña zapraszają na spanish event: największe hiszpańskie wydarzenie branżowe w 2025 roku
Wkrótce odbędzie się kolejna edycja Spanish Event, prestiżowego corocznego wydarzenia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2025
Strelicje na klifach, czyli z Itaką na Maderę
Touroperator na Maderę wysyła klientów od 2007 roku. Dzięki doświadczeniu i długoletniej…
0 Komentarzy12 Minuty