Novotel w nowej kampanii promocyjnej z wytwórniami Disney i Pixar
Novotel i Disney Pixar łączą siły w ramach kampanii promującej film „Między nami żywiołami”, skupiającej się na różnorodności rodzin. „Między nami żywiołami” to nowa produkcja fabularna, której akcja rozgrywa się w Mieście Żywiołów zasiedlonym przez tworzących jedną społeczność przedstawicieli czterech elementów: Ognistych, Wodnistych, Glebiarzy i Powietrznych.
Novotel, międzynarodowa sieć hotelowa, rozpoczyna kampanię w ponad 20 krajach europejskich. W ramach współpracy z wytwórniami Disney i Pixar, marka przygotowała specjalne oferty, niespodzianki i zabawy inspirowane filmem „Między nami żywiołami”. To kolejny rozdział współpracy marki z wytwórniami Disney i Pixar, która objęła już cztery premiery filmowe: „Naprzód” (2020), „Co w duszy gra” (2020), „Luca” (2021), „Buzz Astral” (2022).
„Cały zespół Novotel wprost nie może się doczekać wprowadzenia klimatu „Między nami żywiołami” do naszych hoteli. Pixar znów wyczarował historię, z którą mogą się utożsamić wszyscy podróżnicy, poruszającą tak ważne tematy jak różnorodność, rodzina i miłość. W hotelach Novotel z otwartymi ramionami witamy wszystkie rodziny i pomagamy naszym gościom radować się podróżą oraz czasem, który wspólne spędzają w trasie” – powiedziała Nadège Keryhuel, global vice president, midscale brands w Accor.
Niespodzianki i konkursy z nagrodami dla rodzin
W ramach współpracy z filmem „Między nami żywiołami” uczestniczące w akcji hotele Novotel będą oferować szereg atrakcji dla rodzin goszczących w tych obiektach. Podczas wakacyjnych pobytów w przestrzeniach publicznych hoteli na dzieci będą czekały liczne niespodzianki, na przykład podkładki z grami planszowymi, czy też kolorowanki.
Wspólna kampania filmu „Między nami żywiołami” i marki Novotel obejmie również media społecznościowe, gdzie fani z całego świata będą mieli szansę wygrać udział w wydarzeniach kulinarnych i pobytach inspirowanych czterema żywiołami. Doznania kulinarne będą czekały na zwycięzców w wybranym hotelu Novotel w Londynie, gdzie sala konferencyjna przejdzie metamorfozę i stanie się scenerią dla pięciodaniowego posiłku inspirowanego powietrzem, wodą, ogniem i ziemią. Spośród uczestników konkursu ambasadorzy wybrani przez markę wskażą trzy zwycięskie rodziny.
Oprócz oficjalnej kampanii wybrane hotele Novotel będą również zapraszać członków programu lojalnościowego do wymiany swoich punktów rewards na rodzinny pobyt z atrakcjami związanymi z „Między nami żywiołami”. W niektórych lokalizacjach goście będą mogli wziąć udział w prywatnym pokazie filmu.
„Jak co roku wyobraźnię wszystkich rodzin rozpala już myśl o zbliżających się wakacjach. Mamy nadzieję, że dla tych, które latem odwiedzą hotele Novotel, będzie to czas jeszcze bardziej ekscytujący i pełen niezapomnianych wrażeń dzięki naszej kampanii z okazji premiery filmu” – dodała Nadège Keryhuel.
POWIĄZANE WPISY
3 marca 2025
Rośnie zainteresowanie Bałtykiem poza sezonem
Sezon zimowy nad Bałtykiem staje się coraz bardziej atrakcyjny dla turystów. Zloty…
0 Komentarzy4 Minuty
3 marca 2025
Mövenpick debiutuje we Wrocławiu
Marka Mövenpick, należąca do grupy Accor, ogłasza otwarcie nowego obiektu w Polsce.…
0 Komentarzy2 Minuty
24 lutego 2025
Accor świętuje kolejny rekord. Najwyższe przychody i EBITDA w historii grupy
Accor odnotował kolejny rekordowy rok, z przychodem w wysokości 5 606 mln euro i…
0 Komentarzy2 Minuty
21 lutego 2025
IGHP: styczeń z niższym obłożeniem niż rok temu
Obłożenie hoteli w styczniu br. było słabsze od uzyskanego rok wcześniej. Za sprawą…
0 Komentarzy7 Minuty
20 lutego 2025
Marriott International wprowadza JW Marriott do Polski. Pierwszy hotel powstanie w Krakowie
Marriott International ogłosił podpisanie umowy z J.W. Construction na wprowadzenie marki…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2025
Polacy pokochali Emilię-Romanię
Polscy turyści na trzecim miejscu wśród turystów zagranicznych we włoskim regionie Emilia…
0 Komentarzy4 Minuty
5 marca 2025
Grupa Arche rozpoczyna rewitalizację Dworu Bojarów w Otwocku
W podwarszawskim Otwocku ruszyła rewitalizacja Dworu Bojarów. Dawniej mieścił się tam,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 marca 2025
Ekstremalne widowisko w Dubaju. 437 skoków BASE z najwyższego budynku świata
Dubaj nadal cieszy się reputacją globalnego centrum rekordowych osiągnięć. XDubai we…
0 Komentarzy3 Minuty
4 marca 2025
Joanna Ostrowska nową dyrektorką Hotelu Bellotto
Pięciogwiazdkowy Hotel Bellotto ma nową dyrektor – Joannę Ostrowską. Wcześniej pełniła…
0 Komentarzy2 Minuty
3 marca 2025
Rośnie zainteresowanie Bałtykiem poza sezonem
Sezon zimowy nad Bałtykiem staje się coraz bardziej atrakcyjny dla turystów. Zloty…
0 Komentarzy4 Minuty
3 marca 2025
Mövenpick debiutuje we Wrocławiu
Marka Mövenpick, należąca do grupy Accor, ogłasza otwarcie nowego obiektu w Polsce.…
0 Komentarzy2 Minuty
24 lutego 2025
Accor świętuje kolejny rekord. Najwyższe przychody i EBITDA w historii grupy
Accor odnotował kolejny rekordowy rok, z przychodem w wysokości 5 606 mln euro i…
0 Komentarzy2 Minuty
21 lutego 2025
IGHP: styczeń z niższym obłożeniem niż rok temu
Obłożenie hoteli w styczniu br. było słabsze od uzyskanego rok wcześniej. Za sprawą…
0 Komentarzy7 Minuty
20 lutego 2025
Marriott International wprowadza JW Marriott do Polski. Pierwszy hotel powstanie w Krakowie
Marriott International ogłosił podpisanie umowy z J.W. Construction na wprowadzenie marki…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2025
Polacy pokochali Emilię-Romanię
Polscy turyści na trzecim miejscu wśród turystów zagranicznych we włoskim regionie Emilia…
0 Komentarzy4 Minuty
5 marca 2025
Grupa Arche rozpoczyna rewitalizację Dworu Bojarów w Otwocku
W podwarszawskim Otwocku ruszyła rewitalizacja Dworu Bojarów. Dawniej mieścił się tam,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 marca 2025
Ekstremalne widowisko w Dubaju. 437 skoków BASE z najwyższego budynku świata
Dubaj nadal cieszy się reputacją globalnego centrum rekordowych osiągnięć. XDubai we…
0 Komentarzy3 Minuty
4 marca 2025
Joanna Ostrowska nową dyrektorką Hotelu Bellotto
Pięciogwiazdkowy Hotel Bellotto ma nową dyrektor – Joannę Ostrowską. Wcześniej pełniła…
0 Komentarzy2 Minuty
3 marca 2025
Rośnie zainteresowanie Bałtykiem poza sezonem
Sezon zimowy nad Bałtykiem staje się coraz bardziej atrakcyjny dla turystów. Zloty…
0 Komentarzy4 Minuty