Nowa formuła Meetings Week Poland 2019
Siódma edycja wydarzenia branży spotkań Meetings Week Poland (MWP) odbędzie się w dniach 20 – 22 marca 2019 roku, w MsMermaid w Warszawie. Cały program ułożony zostanie na zasadzie równoległych sesji, dzięki czemu wydarzenie potrwa trzy dni.
Sebastian Słoniewski, prezes zarządu Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, powiedział: „Wspólnie ze wszystkimi współorganizatorami Meetings Week Poland postanowiliśmy sprawdzić nową formułę wydarzenia. Zależało nam przede wszystkim na tym, żeby jeszcze efektywniej zarządzać czasem i dać większą możliwość wyboru spotkań czy prelekcji, szczególnie tym uczestnikom, którzy przyjeżdżają na MWP spoza Warszawy. Dzięki umiejętnemu połączeniu sesji wydarzenie będzie bardziej dynamiczne i pozwoli na optymalizację czasu oraz zaangażowania wszystkich stron.”
W nowej formule Meetings Week Poland pierwszy dzień spotkania (20 marca, środa) będzie stanowił połączenie konferencji Poland Meetings Destination (organizator The Warsaw Voice) oraz warsztatów realizowanych w ramach Akademii Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. Drugi dzień (21 marca, czwartek) wypełnią sesje przygotowane przez Stowarzyszenie Branży Eventowej oraz Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel i Site Poland. Tego dnia również odbędzie się spotkanie przedstawicieli Convention Bureaux koordynowane przez Polską Organizację Turystyczną i działające w jej ramach Poland Convention Bureau. Ostatni dzień wydarzenia (22 marca, piątek) to tradycyjnie Forum Obiektów (organizatorzy: MPI Poland i Z-Factor), Warsaw Future Leaders Forum (organizator Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji) oraz finałowa gala konkursu MP Power Awards® (organizator MeetingPlanner.pl, gala odbędzie w Global Expo w Warszawie). W tej edycji, w ramach MWP, Poland Convention Bureau POT zaplanowało fam trip połączony z warsztatami dla planistów spotkań, reprezentujących rynki Skandynawii i Beneluksu.
Zmieniona formuła MWP nie oznacza jednak zmiany założeń. Nadal głównym celem jest budowanie świadomości pozycji spotkań i wydarzeń w działaniach biznesowych i komunikacyjnych firm, stowarzyszeń oraz instytucji.
Kluczowa jest tu także profesjonalizacja rynku, dzięki edukacji i wymianie doświadczeń, oraz jego integracja. Rozwój branży spotkań jest bardzo dynamiczny, a wpływa na ten proces bardzo wiele czynników. Każdego roku pojawiają się więc nowe zagadnienia, wymagające analizy i dyskusji.
Wojciech Liszka, MPI Poland Chapter, jeden z pomysłodawców Meetings Week Poland, dodał: „Kiedy inicjowaliśmy powstanie takiego wydarzenia jak Meetings Week, właśnie taką jego funkcję projektowaliśmy. Z jednej strony ma spajać branżę w jej dążeniach do profesjonalizacji i promocji na zewnątrz, z drugiej – być otwartą platformą, na której znajdą miejsce wszystkie istotne dla rynku tematy i przedsięwzięcia. Dziś na świecie, na spotkaniach międzynarodowych stowarzyszeń, nasze wydarzenie jest przedstawiane jako dobra praktyka i rozwiązanie, które warto implementować.”
Ostatnia edycja Meetings Week Poland poświęcona była wartości spotkań, wyzwaniom i perspektywom rozwoju branży oraz zmianom w przepisach prawa unijnego i polskiego, dotyczycących rynku spotkań.
Anna Jędrocha, prezes zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, organizacji, która koordynowała ostatnią edycję Meetings Week Poland, podkreśliła: „Poruszyliśmy ważne dla branży tematy z różnych perspektyw, ale wspólnym mianownikiem były wspomniane zmiany legislacyjne, które mają wpływ na pracę nas wszystkich. W dziewięciu wydarzeniach w ramach MWP wzięli udział głównie przedstawiciele agencji eventowych, PCO, DMC, incentive travel (niemal jedna trzecia gości), osoby reprezentujące obiekty (ok. 25 proc. uczestników) oraz klienci reprezentujący firmy, korporacje, stowarzyszenia, instytucje publiczne i media (ok. 18 proc.). Wśród prelegentów były osoby reprezentujące wszystkie sektory przemysłu spotkań z Polski i świata, oraz zewnętrzni eksperci w omawianych dziedzinach.”
Organizatorzy Meetings Week Poland 2019 to: MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland oraz Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie, The Warsaw Voice i MeetingPlanner.pl.
Termin: 20 – 22 marca 2019 r.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Certyfikaty POT: najlepsze produkty turystyczne 2024 roku
Złoty Certyfikat POT dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego, Morskie Centrum Nauki…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
Już cztery polskie regiony zostały wyróżnione przez Przewodnik Michelin
Zakończyła się selekcja lokali wyróżnionych przez znany i ceniony na świecie Przewodnik…
0 Komentarzy5 Minuty
20 grudnia 2024
Weekend w Krakowie z Tomaszem Karolakiem od Fly.pl. Oprowadzanie po Krakowie dziennym i nocnym z noclegiem w hotelu pięciogwiazdkowym będzie do wylicytowania na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Boom na Polskę. Jak przyciągnąć turystów z Bliskiego Wschodu
W ostatnim czasie obserwujemy zwiększone zainteresowanie turystów arabskich szeroko…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Warszawa w oczach zagranicznych dziennikarzy
Wizyty prasowe dla mediów zagranicznych stanowią doskonałą okazję do pokazania atrakcji…
0 Komentarzy4 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2024
Kolacja z Robertem Makłowiczem będzie do wylicytowania podczas IV Gali Waszej Turystyki
Podczas IV Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 10 stycznia 2025 roku w warszawskim…
0 Komentarzy1 Minuty
12 grudnia 2024
Video Podcast Waszej Turystyki: Mazowsze – region, który zaskakuje na każdym kroku
W trakcie XV Forum Promocji Turystycznej, Izabela Stelmańska, zastępczyni dyrektora…
0 Komentarzy1 Minuty