Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”

Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca w niej do gromadzenia wspomnień, zamiast masowego kupowania rzeczy z wyprzedaży.

Kampania pod hasłem „Zamień black friday w słoneczny piątek” potrwa do 10 grudnia. Można ją znaleźć online, w internetowych radiostacjach oraz digital outdoorze w głównych miastach Polski.

„Postawiliśmy na inspirację. Zachęcamy do gromadzenia doświadczeń i wspomnień, zamiast masowego kupowania rzeczy, których mamy pełne mieszkania. Namawiamy do doświadczania świata przez podróże. Podróże będące nie tylko wspaniałym sposobem na naładowanie własnych akumulatorów. Ale także okazją do poznawania nowych smaków, kultur czy ludzi” – powiedział Marcin Tobiasz, marketing manager Exim Tours Polska.

To trzecia duża kampania touroperatora w tym półroczu. Wrześniowa promowała nowy serwis exim.pl oraz konkurs. Październikowa wspierała ofertę śnieżnych i egzotycznych wyjazdów na przełomie roku. Marka stawia na spójną komunikację przy użyciu mocnego koloru magentowego, który wywodzi się z logo biura podróży. Na pierwszy kwartał zaplanowana jest premiera nowego pozycjonowania i platformy komunikacji. To kolejny etap długoterminowej strategii marketingowej firmy oraz wzmacniania świadomości marki wśród nowych klientów.

„W ślad za rozwojem firmy, zwiększamy nasze portfolio dostępnych możliwości i kierunków wyjazdów. Szukający wyjazdów znajdą u nas zarówno popularne kierunki Europy, bliskiej Afryki, czy Emiratów Arabskich. Mamy także egzotyczny Meksyk, Tajlandię, Indonezję czy Wietnam. Kierunki, idealne na przełamanie zimowej aury w Polsce. Klienci mają w czym wybierać a nowa strona exim.pl umożliwia wygodne znalezienie upragnionej podróży w każdej chwili, bez wychodzenia z domu” – dodaje Marcin Małysz, prezes Exim Tours Polska.