Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca w niej do gromadzenia wspomnień, zamiast masowego kupowania rzeczy z wyprzedaży.
Kampania pod hasłem „Zamień black friday w słoneczny piątek” potrwa do 10 grudnia. Można ją znaleźć online, w internetowych radiostacjach oraz digital outdoorze w głównych miastach Polski.
„Postawiliśmy na inspirację. Zachęcamy do gromadzenia doświadczeń i wspomnień, zamiast masowego kupowania rzeczy, których mamy pełne mieszkania. Namawiamy do doświadczania świata przez podróże. Podróże będące nie tylko wspaniałym sposobem na naładowanie własnych akumulatorów. Ale także okazją do poznawania nowych smaków, kultur czy ludzi” – powiedział Marcin Tobiasz, marketing manager Exim Tours Polska.
To trzecia duża kampania touroperatora w tym półroczu. Wrześniowa promowała nowy serwis exim.pl oraz konkurs. Październikowa wspierała ofertę śnieżnych i egzotycznych wyjazdów na przełomie roku. Marka stawia na spójną komunikację przy użyciu mocnego koloru magentowego, który wywodzi się z logo biura podróży. Na pierwszy kwartał zaplanowana jest premiera nowego pozycjonowania i platformy komunikacji. To kolejny etap długoterminowej strategii marketingowej firmy oraz wzmacniania świadomości marki wśród nowych klientów.
„W ślad za rozwojem firmy, zwiększamy nasze portfolio dostępnych możliwości i kierunków wyjazdów. Szukający wyjazdów znajdą u nas zarówno popularne kierunki Europy, bliskiej Afryki, czy Emiratów Arabskich. Mamy także egzotyczny Meksyk, Tajlandię, Indonezję czy Wietnam. Kierunki, idealne na przełamanie zimowej aury w Polsce. Klienci mają w czym wybierać a nowa strona exim.pl umożliwia wygodne znalezienie upragnionej podróży w każdej chwili, bez wychodzenia z domu” – dodaje Marcin Małysz, prezes Exim Tours Polska.
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
20 stycznia 2025
OLX: Zakopane liderem wśród ulubionych kierunków Polaków
Podczas ferii zimowych 2025 większość Polaków wybierze wypoczynek w górach. Tak wynika z…
0 Komentarzy3 Minuty
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Chorwacja: Polacy na czwartym miejscu wśród turystów w 2024 roku
Według danych systemu eVisitor od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 roku, do Chorwacji…
0 Komentarzy5 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Anastazja Szerkus nową prezeską Site Poland
Tradycyjne noworoczne spotkanie członków stowarzyszenia, które odbyło się w hotelu Grand…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty