Nowa kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
Travelist.pl ruszył z nową kampanią reklamową, której towarzyszyć będzie hasło „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz”. W ramach kampanii wyświetlane są spoty w dużych stacjach telewizyjnych w Polsce, a także działania w internecie i PR. Osią narracyjną ma być wyeliminowanie przeszkód do wypoczynku.
Wraz z początkiem czerwca w największych stacjach telewizyjnych w Polsce pojawiły się najnowsze spoty reklamowe Travelist.pl. Są one częścią nowej komunikacji marketingowej. Działania mają na celu zwiększanie świadomości marki oraz podkreślenie jej najmocniejszych przewag konkurencyjnych. Działaniom towarzyszy nowe hasło: „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz”.
Wypoczynek bez „ale”
„Osią narracyjną naszej nowej kampanii jest „usuwamy ALE”. W domyśle oznacza to wyeliminowanie wszelkich przeszkód z marzeń naszych klientów o komfortowym, udanym wypoczynku. Często myślimy o idealnym hotelu, ale zawsze pojawia się jakieś „ALE” – np. zbyt duży wybór obiektów albo brak pewności, czy dana oferta na pewno jest tą najkorzystniejszą. W Travelist.pl zapewniamy wyjątkowe promocje i najlepsze ceny, a jeśli użytkownik zgubi się w gąszczu różnych ofert dostępnych w sieci, wychodzimy mu naprzeciw z ekspercką selekcją najlepszych ofert hotelowych na rynku” – mówi Agata Szulc, CEO w Travelist.pl.
Wszystkie ujęcia do spotów kręcone były w hotelu Lake Hill Mazury Resort & Spa w Ostródzie. To jeden z najchętniej wybieranych obiektów na stronie Travelist.pl. Mimo że główną scenerią do nagrań był obiekt położony na Mazurach, to w spotach prezentowanych będzie także 11 innych hoteli – w tym trzy zagraniczne. Na portalu dostępnych jest łącznie ponad 750 ofert.
Działania 360 stopni i kluczowy segment klientów
Podobnie jak w poprzednich ogólnopolskich kampaniach, realizowanych od 2022 roku pod hasłem „Mamy Twój pomysł na…”, portal stawia na działania 360°. Obejmują one m.in. szerokozasięgowe reklamy telewizyjne, digital marketing oraz inicjatywy z zakresu public relations. Każdy z czterech spotów (1×30 s. i 3×15 s.) przedstawia hotelowe historie, w których główną rolę odgrywa rodzina – kluczowy segment wśród klientów portalu.
Kampania rozpoczęła się w poniedziałek 3 czerwca i potrwa do początku sierpnia. Spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Za koncepcję kampanii oraz część kreatywną odpowiada agencja White Bits, za produkcję spotu dom produkcyjny PARANO Films, natomiast media plan powstał we współpracy z agencją Value Media. Działania z zakresu public relations poprowadzi po raz kolejny agencja Publicon.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Zimowe wydarzenia w Trentino: od Pucharu Świata po Tour de Ski
Trentino, region położony w północnych Włoszech w sercu Dolomitów, przygotowuje się na…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
SOIT wesprze dzieci w Sudanie Południowym. Zebrano ponad 58 tys. zł
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel podczas tegorocznej gali Incentive Day…
0 Komentarzy2 Minuty