Nowa kampania promocyjna – Fascynująca przyroda Niemiec
W centrum kampanii prowadzonej na całym świecie znalazło się 130 regionów chronionej przyrody w Niemczech: 16 parków narodowych, ponad 100 parków krajobrazowych oraz 15 rezerwatów biosfery UNESCO. Jako reprezentację bogactwa przyrodniczego Niemiec wybrano dla potrzeb kampanii 16 wyjątkowych krajobrazów.
Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki, komentuje start kampanii: „W ubiegłym roku 2,6 miliona Europejczyków wybrało Niemcy jako cel swojej podróży‚ na łono przyrody. Należymy więc – obok Austrii i Francji – do najpopularniejszych urlopowych kierunków turystyki przyrodniczej. Pod ochroną znajduje się ponad ⅓ powierzchni Niemiec. Właśnie to rozsądne i konsekwentne podejście do ochrony przyrody będziemy wykorzystywać by promować Niemcy jako kierunek na urlop w naturze, wspierając tym samym zrównoważony rozwój oraz turystykę w regionach wiejskich.”
„Fascynująca przyroda Niemiec” to przede wszystkim kampania online, wykorzystująca komunikację elektroniczną.
Bazą są rozbudowane informacje na stronie tematycznej: www.germany.travel/natur.
Interaktywna mapa oraz informacje w wielu językach będą ułatwiać poznanie bogactwa przyrody Niemiec. Nowym elementem jest wyszukiwarka celów podróży (www.germany.travel/enjoy). Użytkownik za pomocą różnych funkcji filtrowania może online znaleźć najbardziej dopasowane dla siebie miejsce w Niemczech i podzielić się swoim odkryciem ze znajomymi w mediach społecznościowych.
Kontent będzie także tworzony przez blogerów i instagramerów, którzy przemierzą Niemcy w poszukiwaniu swojego ulubionego miejsca na łonie natury. Wpisy zostaną opatrzone hasztagiem (#EnjoyGermanNature) i zebrane na specjalnej stronie (socialwall): www.german.travel/enjoygermannature.
Głównymi rynkami, na których kampania będzie realizowana są: Holandia, Wielka Brytania, Belgia, Szwajcaria, Francja, Włochy, Hiszpania, Austria, Czechy, Polska, Dania i Szwecja.
W stworzeniu kampanii Niemiecka Centrala Turystyki współpracuje ściśle z EUROPARC Deutschland,
Związkiem Parków Przyrodniczych Niemiec oraz organizacjami promocji turystyki niemieckich krajów związkowych.
POWIĄZANE WPISY
17 stycznia 2025
Egzotyczne wakacje: Malediwy czy Dominikana?
Malediwy i Dominikana to tropikalne kierunki urlopowe, które mają ze sobą wiele…
0 Komentarzy5 Minuty
15 stycznia 2025
„C the Unseen” – Chemnitz Europejską Stolicą Kultury 2025
Na pytanie, jak nazywa się miasto na C leżące na wschodzie Niemiec, odpowiedź powinna być…
0 Komentarzy4 Minuty
2 stycznia 2025
Ras Al Khaimah po raz szósty z rekordowym noworocznym widowiskiem
Ras Al Khaimah szósty rok z rzędu Nowy Rok świętuje rekordem. Emirat przywitał 2025 rok…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
19 grudnia 2024
Wieczór z Krzysztofem Wielickim w Abu Dhabi w ramach promocji Polski na rynkach arabskich
25 listopada br. w Abu Dhabi zaprezentowano film dokumentalny o życiu i dorobku wybitnego…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Rekordowa liczba turystów odwiedziła Bułgarię
Bułgarzy przewidują, że mijający rok okaże się rekordowy pod względem turystyki – kraj…
0 Komentarzy2 Minuty
5 grudnia 2024
Islandia promuje swoje atrakcje na warsztatach w Warszawie
W Warszawie odbyły się warsztaty, w trakcie których islandzcy touroperatorzy…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2024
LOT wystartował z zimowym połączeniem do Innsbrucka
Od 1 grudnia br. do stolicy Tyrolu dolecimy bezpośrednio z Polskimi Liniami Lotniczymi…
0 Komentarzy4 Minuty
4 grudnia 2024
Film ,,Pielgrzym nadziei” w Instytucie Cervantesa
Instytut Cervantesa w Warszawie zaprezentował film dokumentalny TVP o Camino de Santiago…
0 Komentarzy2 Minuty