Nowa Karta Klienta Ryanair’a
Nowa „Karta Klienta” Ryanaira, została ogłoszona z okazji 30-tych urodzin.
Przewoźnik zamierza również w roku 2015 wprowadzić wiele zmian w ramach trzyletniego programu „Always Getting Better”. Te zmiany to:
1. Nowe wnętrza samolotu i nowe mundury załogi pokładowej
2. Niższe opłaty za: odprawę na lotnisku*, zamianę lotu w sytuacji stawienia się na lotnisku później niż 40 min przed odlotem i do 1 godziny po odlocie samolotu ** oraz nowa opcja anulowania rezerwacji (15 euro za lot, w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji)
3. Porównywarka cen biletów lotniczych w czasie rzeczywistym na Ryanair.com.
4. Nowy serwis z opisem destynacji i opiniami klientów
5. Nowy produkt ubezpieczenia podróżnego
6. Spersonalizowana strona Ryanair.com z opcją 100 wersji strony głównej i spersonalizowane e-maile reklamowe z ofertą dostosowaną dla danego klienta
7. Nowa opcja 'hold the fare’ (5 euro za zatrzymanie ceny przez 24 godziny).
8. Ulepszone menu na pokładach samolotu z większym wyborem zdrowych posiłków i usługą wcześniejszego zamównienia gorącego śniadania na wybranych trasach
9. Nowe miejsca siedządze z większą przestrzenią na nogi i nowy wystrój Boeing Sky Interiors.
10. Szybsze aplikacje mobilne w rodzimych językach, ulepszona strona internetowa Ryanair.com, jak również system rejestracji klienta „My Ryanair”.
Kenny Jacobs, dyrektor marketingu Ryanair’a powiedział: „Europejscy klienci zawsze wybierają Ryanaira z uwagi na nasze niskie ceny, szeroki wybór tras i dzięki programowi ” Always Getting Better „. Te niskie ceny biletów nie ulegną zmianie, ale nadal będziemy słuchać i starać się poprawić każdy aspekt naszej działalności, a nasza nowa „Karta Klienta” przedstawia sposób w jaki chcemy dostarczyć przyjemne, proste i tanie podróżowanie naszym klientom. Nasi pasażerownie mogą spodziewać się poprawy warunków podróży podczas lotu z nowymi wnętrzami kabin i nowym menu, fantastycznych nowych funkcji cyfrowych, w tym spersonalizowanych stron internetowych, szybszej aplikacji mobilnej, opcji „hold the fare” i funkcji porównania cen oraz dostępność obszernych informacji na temat destynacji do których latamy, a także zmniejszonych opłat i nowej opcji odwołania lotu, jak również nowych produktów ubezpieczeniowych. Będziemy również kontynuować dodawanie nowych tras i lotnisk do naszej siatki połączeń, która jest już największą siecią tras w Europie, oferując jeszcze większą możliwość wyboru dla naszych 100 mln klientów rocznie.”
Michael O’Leary, prezes zarządu Ryanair’a dodał: „Liczba pasażerów obsłużonych przez ans w ostatnim roku wzrosłą do 90 milionów klientów. Rozpoczęliśmy proces implementacji znaczących zmian w jakości obsługi klienta, w tym wprowadzenie przydzielonych miejsc, drugi darmowy bagaż podręczny, naszą nową aplikację mobilną i stronę internetową oraz nowe dedykowane usługi dla rodzin Family Extra i osób podróżujących służbowo Business Plus, jak również nowe połączenia do jeszcze większej ilości lotnisk, z dogodnymi rozkładami lotów. W tym roku świętujemy 30 urodziny poprzez uruchomienie naszej nowej „Karty Klienta” i 2 roku wdrażania programu „Always Getting Better” oraz dynamicznego wzrostu ruchu pasażerskiego do 100 mln klientów.”
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty