Nowa strategia Emirates
Założeniem wewnętrznej transformacji Grupy Emirates jest skoncentrowanie działalności firmy na danych, reformacja procesów biznesowych przy użyciu inteligentnej technologii, a także uzależnienie wszelkich decyzji od analizy danych typu Big Data w czasie rzeczywistym.
Tim Clark, prezes linii Emirates, powiedział: „Powyższa strategia przynieść ma korzyści we wszystkich obszarach działalności przewoźnika, od obsługi klienta, poprzez operacje handlowe, po zaplecze administracyjne. Chociaż inicjatywa przyniesie znaczące korzyści wszystkim jednostkom organizacyjnym, naszym końcowym celem jest przemyślana zmiana doświadczenia naszego klienta wywołana wytworzeniem osobistej więzi z nim na nieosiągalną dotąd w sektorze usług skalę.
Aby nasz plan się powiódł, musimy doprowadzić do przekrojowej zmiany w całej firmie, a nasza najnowsza strategia transformacji pomoże stworzyć niezbędny fundament. Śmiało wypróbowujemy nowe technologie i pomysły, aby określić możliwości, jakie stwarzają zarówno pod względem ciągłego doskonalenia, jak i przełomowej zmiany naszego modelu biznesowego. Big Data, analityka prognostyczna, sztuczna inteligencja, systemy uczące się, robotyka, crowdsourcing i współpraca społeczna to obszary, które naszym zdaniem pomogą nam stworzyć całościowy plan ciągłych innowacji i reform.
W celu przeprowadzenia pomyślnej transformacji Grupa Emirates powoła scentralizowany zespół do zarządzania zmianami w przedsiębiorstwie, na czele którego stanie doświadczony przedstawiciel kadry kierowniczej ze wszystkimi uprawnieniami, środkami i funduszami niezbędnymi do przeprowadzenia długofalowej strategicznej zmiany w firmie. Ponieważ kierowanie zespołem będzie wymagać niezwykłych umiejętności, przeprowadzimy szczegółową rekrutację w skali globalnej w poszukiwaniu najlepszych kandydatów. Potrzebujemy kogoś o wyjątkowej determinacji w dążeniu do rezultatów. Wybrany kandydat będzie sprawdzonym liderem o ogromnym doświadczeniu w kierowaniu szeroko zakrojoną transformacją przedsiębiorstwa, który szczerze i głęboko wierzy w znaczenie technologii w procesie kształtowania strategii biznesowej.”
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty