Nowa strona Rainbow
Biuro turystyczne Rainbow uruchomiło ową, nowocześniejszą stronę internetową. Zastosowano w niej zupełnie nowe podejście do wyszukiwania ofert.
Centralną i najważniejszą częścią serwisu jest autorska, szybka i intuicyjna wyszukiwarka, której zasada działania jest podobna do tej znanej z Google’a. Wystarczy wpisać dowolną frazę, a system podpowie dalszy ciąg zdania i po chwili wyświetli najbardziej odpowiednie wyniki wyszukiwania.
Grzegorz Baszczyński, prezes zarządu Rainbow, powiedział: „Korzystając z tradycyjnych wyszukiwarek i szukając ofert np. na Krecie, zwykle dostajemy wyniki w postaci długiej listy hoteli, terminów i cen, a takiej mnogości informacji klient nie jest w stanie ani przeczytać ani tym bardziej dokładnie przeanalizować. Priorytetem zatem dla nas było stworzenie takiego mechanizmu, który jak najefektywniej i w jak najkrótszy sposób pozwoli klientowi na precyzyjne dotarcie do takiej oferty, jakiej potrzebuje. I tak działa nasza wyszukiwarka, która jest w stanie obsłużyć nawet bardzo złożone pytanie typu „Kreta hotel 4 gwiazdki all inclusive ze spa w sierpniu na plaży„ a odpowiedzią na takie pytanie będą hotele spełniające takie właśnie kryteria wraz z podanymi cenami na wyjazdy w sierpniu.”
Michał Jaworski, dyrektor ds. e-commerce touroperatora, dodał: „Ponadto jeśli klient chciałby zobaczyć jakąś konkretną atrakcję, a nie wie gdzie ona się znajduje ani jak tam się dostać, wpisuje po prostu nazwę np. Camp Nou i serwis zaproponuje mu kilka różnych ofert ściśle powiązanych z daną atrakcją np. pobyty na Costa Brava, wycieczki objazdowe po północnej Hiszpanii, city break w Barcelonie czy lokalną wycieczkę fakultatywną.”
Wyszukiwarka posiadać będzie moduł samo-uczenia się i z czasem oraz coraz większą ilością zapytań klientów będzie podpowiadała lepiej i precyzyjniej, uwzględniając także popularność wpisów.
Całkowitej zmianie uległa także strona z wynikami wyszukiwania, która posiada obecnie dużo bardziej przejrzysty układ kafelkowy. Strony z hotelami i wycieczkami także przeszły całkowitą metamorfozę. Dominują duże zdjęcia i czytelny układ treści. Przy wycieczkach objazdowych znalazły się zaznaczone na mapie Google punkty zwiedzania wzbogacone o widok ze street view, a przy hotelu jego położenie. Dodatkowo wszystkie zdjęcia publikowane przez klientów znajdą się w jednym miejscu w specjalnie dedykowanej galerii.
Strona jest responsywna, czyli dostosowuje się do wszystkich rozdzielczości ekranu.
POWIĄZANE WPISY
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty