Nowe managerki w Mercure Warszawa Centrum

Mercure Warszawa Centrum rozbudowuje swoją kadrę o doświadczone managerki. Do hotelowego zespołu dołączyły Evgeniya Jędruszek jako Room Division Manager oraz Joanna Tymińska na stanowisku Housekeeping Managera.
Swoją karierę w strukturach grupy Accor Evgeniya Jędruszek rozpoczęła w 2016 roku. Pierwsze kroki w hotelarstwie stawiała jako Operations Project Manager. Do jej zadań należało zarządzanie działalnością hoteli z myślą o świadczeniu najwyższego poziomu guest experience. W swojej pracy zajmowała się projektami z zakresu zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska. Swoje zamiłowanie przerodziła w autorski koncept pierwszej ekologicznej kawiarni Wise Cafee, który stworzyła w oparcią o zasadę eco waste i pro-ekologiczne podejście.
Po awansie na stanowisko Innovation Project Managera, Evgeniya była odpowiedzialna za poszukiwanie, testowanie i wprowadzanie nowatorskich rozwiązań prowadzących do usprawnienia procesów operacyjnych oraz optymalizacji aktywów grupy. W 2019 roku, wraz z zaangażowaniem w program Fast Track, zyskała niepowtarzalną okazję nabycia doświadczenia w działach Recepcji, Rezerwacji, Sprzedaży, Służby Pięter oraz Gastronomii. Dzięki temu od podszewki poznała zasady funkcjonowania hoteli ibis Styles Warszawa Centrum oraz Mercure Warszawa Centrum. Po zakończeniu programu dołączyła do zespołu hotelu Mercure Warszawa Centrum, gdzie pełni rolę Room Division Managera.

Joanna Tymińska na swoim koncie posiada ponad 11 lat doświadczenia w hotelarstwie, w tym w zarządzaniu operacyjnym i obsłudze klienta. Pierwsze kroki w branży stawiała jako recepcjonistka w Hotelu Gołębiewski, a następnie w Mercure Warszawa Grand. W trakcie swojej kariery zdobywała doświadczenie w hotelach znanych światowych marek, jak Marriott, Loews Hotels, Best Western czy Nobu Hotels, gdzie pracowała w wielu działach i stanowiskach od Sales Assistant po Housekeeping Manager Zagraniczna praktyka pozwoliła Joannie zyskać niezbędne umiejętności, które wykorzystała po powrocie do kraju w roli Kierownika Działu obsługi pięter w Mercure Warszawa Centrum.
POWIĄZANE WPISY
2 kwietnia 2025
Profitroom: Polacy planują wakacje 2025 wcześniej i taniej
Polacy coraz częściej rezerwują wakacje 2025 z wyprzedzeniem, zyskując nie tylko lepsze…
0 Komentarzy4 Minuty
2 kwietnia 2025
Wręczono nagrody Coral Travel Starway World Best Hotels 2024. Maxx Royal Kemer triumfuje
Nagrody Starway World Best Hotels, które co roku przyznaje Coral Travel, zostały wręczone…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Handwritten Collection otwiera nowe obiekty w Europie
Grupa hoteli Handwritten Collection ogłasza dalszą ekspansję w Europie, obejmującą…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
Ryanair ogłasza letni rozkład lotów z Poznania na 2025 rok. 38 tras i 1,9 mln miejsc
Ryanair ogłosił największy w historii letni rozkład lotów z Poznania na 2025 rok,…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
Stolica Łotwy zajęła drugie miejsce w rankingu European Best Destinations 2025
Ryga, stolica Łotwy, zdobyła drugie miejsce w rankingu European Best Destinations 2025,…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rego-Bis przeszkoliło 550 agentów turystycznych w 12 miastach
Szkolenia Rego-Bis dobiegły końca. W tegorocznym programie wzięło udział 550 agentów…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rusza VIII edycja Turystycznych Mistrzostw Vlogerów
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła VIII edycję Turystycznych Mistrzostw Vlogerów.…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT uruchomił połączenie Kraków – Paryż-Orly
31 marca 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły bezpośrednie połączenie Kraków –…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Profitroom: Polacy planują wakacje 2025 wcześniej i taniej
Polacy coraz częściej rezerwują wakacje 2025 z wyprzedzeniem, zyskując nie tylko lepsze…
0 Komentarzy4 Minuty
2 kwietnia 2025
Wręczono nagrody Coral Travel Starway World Best Hotels 2024. Maxx Royal Kemer triumfuje
Nagrody Starway World Best Hotels, które co roku przyznaje Coral Travel, zostały wręczone…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Handwritten Collection otwiera nowe obiekty w Europie
Grupa hoteli Handwritten Collection ogłasza dalszą ekspansję w Europie, obejmującą…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
Ryanair ogłasza letni rozkład lotów z Poznania na 2025 rok. 38 tras i 1,9 mln miejsc
Ryanair ogłosił największy w historii letni rozkład lotów z Poznania na 2025 rok,…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
Stolica Łotwy zajęła drugie miejsce w rankingu European Best Destinations 2025
Ryga, stolica Łotwy, zdobyła drugie miejsce w rankingu European Best Destinations 2025,…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT z pięcioma nagrodami w plebiscycie Ceesar Awards 2025
27 marca w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się jubileuszowa,…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rego-Bis przeszkoliło 550 agentów turystycznych w 12 miastach
Szkolenia Rego-Bis dobiegły końca. W tegorocznym programie wzięło udział 550 agentów…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Rusza VIII edycja Turystycznych Mistrzostw Vlogerów
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła VIII edycję Turystycznych Mistrzostw Vlogerów.…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
PLL LOT uruchomił połączenie Kraków – Paryż-Orly
31 marca 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły bezpośrednie połączenie Kraków –…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2025
Profitroom: Polacy planują wakacje 2025 wcześniej i taniej
Polacy coraz częściej rezerwują wakacje 2025 z wyprzedzeniem, zyskując nie tylko lepsze…
0 Komentarzy4 Minuty