Nowe narzędzie AI dla branży turystycznej i hotelarskiej

Snowflake dostawca zaawansowanych technologii danych, wprowadził AI Data Cloud – rozwiązanie stworzone specjalnie dla branży turystycznej i hotelarskiej. Dzięki niemu hotele, linie lotnicze i inni operatorzy zyskają możliwość efektywnego zarządzania danymi i optymalizacji swoich działań. Narzędzie to pozwala firmom lepiej analizować dane, reagować na zmieniające się potrzeby rynku i podnosić jakość obsługi klienta.
Dzięki narzędziu AI Data Cloud można poznać kluczowe trendy i uzyskać pomoc w dynamicznym kształtowaniu cen, kontroli zgodności z celami zrównoważonego rozwoju, produktywności rozwoju oprogramowania, zarządzaniu reputacją oraz reklamie efektywnościowej (performance advertising).
„Branża turystyczna i hotelarska znajduje się w przełomowym momencie, w którym AI i wnioskowanie na podstawie danych stają się kluczowe dla sukcesu. Nasza platforma AI Data Cloud dla branży turystycznej i hotelarskiej dostarcza narzędzia pozwalające nadążyć za rosnącymi oczekiwaniami klientów oraz napędzać innowacje w tym dynamicznym i konkurencyjnym sektorze” – powiedział Whitnee Hawthorne, szefowa sektora turystycznego w Snowflake.
Zasoby danych gromadzonych przez organizacje turystyczne i hotele mogą być również wzbogacone dzięki dodatkowym parametrom zgromadzonym na platformie Snowflake Marketplace. Umożliwia ona firmom łatwą analizę zewnętrznych źródeł danych, takich jak wzorce pogodowe, wskaźniki ekonomiczne i wydarzenia globalne oraz ich integrację z własnymi zasobami. Pozwala to na podejmowanie kompleksowych i lepiej uzasadnionych decyzji w branżach, gdzie czynniki zewnętrzne mają znaczący wpływ na operacje i zachowania klientów.
„Tworząc zintegrowaną bazę danych na platformie Snowflake poprawiamy naszą zdolność do podejmowania decyzji opartych na danych i automatyzacji niektórych aspektów naszej działalności. Od preferencji gości po zarządzanie decyzjami operacyjnymi – Snowflake umożliwia nam większą dbałość o gości i dalsze doskonalenie ich doświadczeń. Snowflake stanowi podstawę dla działań redefiniujących pojęcie gościnności w erze cyfrowej” – powiedział Raymond Boyle, wiceprezes odpowiedzialny za analitykę danych w Hyatt.
Funkcjonalność AI Data Cloud pozwala firmom z branży turystycznej i hotelarskiej optymalizować działania w takich obszarach, jak:
- Hiperpersonalizowany marketing: spersonalizowane kampanie marketingowe realizowane zgodnie z zasadami ochrony prywatności przyspieszają pozyskiwanie klientów i obniżają koszty tego procesu,
- Poprawa doświadczeń klientów: optymalizacja chatbotów i interaktywnych systemów odpowiedzi głosowej oraz komunikacja wyprzedzająca zmniejszają odpływ klientów,
- Lojalność i współdzielone doświadczenia: nowoczesne zarządzanie danymi klientów, usprawnione zarządzanie punktami za podróż, zoptymalizowana koordynacja relacji z hotelami i partnerami oraz pełna personalizacja pomagają w utrzymaniu klientów i zwiększeniu ich zaangażowania,
- Niezawodne i efektywne operacje: optymalizacja tras i sieci logistycznych, uproszczone zarządzanie nieregularnymi operacjami, bardziej efektywna rotacja załóg oraz poprawa ich koordynacji,
- Maksymalizacja zarządzania przychodami: wydajność procesów konserwacji, napraw i remontów, dopracowane prognozowanie scenariuszy, zoptymalizowane dynamiczne ceny i skupienie się na dodatkowych strumieniach przychodów w celu zwiększenia rentowności.
„Snowflake jest kluczową częścią strategii danych Tripadvisor. Unifikuje nasze systemy analityczne, marketingowe i dane na temat klientów, zapewniając fundament danych dla naszych inicjatyw AI. Co więcej, Snowflake zrewolucjonizował naszą współpracę z innymi markami w ekosystemie, umożliwiając bezpieczne udostępnianie danych, co przynosi korzyści zarówno naszej firmie, jak i branży turystycznej w ogóle. To kompleksowe podejście nie tylko uprościło nasze operacje, ale także otworzyło nowe drogi wzrostu i partnerstw” – powiedział Rahul Todkar, szef obszaru Data & AI w Tripadvisor.
POWIĄZANE WPISY
12 lutego 2025
POT: 15 lutego rusza program wsparcia dla spotkań i wydarzeń
15 lutego 2025 roku rusza Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i Wydarzeń (PPWdSW),…
0 Komentarzy5 Minuty
12 lutego 2025
Profitroom: hotele zyskują na walentynkowych wyjazdach. Wzrost rezerwacji o 65 proc.
Tegoroczne Walentynki przypadają w piątek, co sprzyja przedłużonym, weekendowym wyjazdom.…
0 Komentarzy4 Minuty
10 lutego 2025
SITE Poland startuje z czwartą edycją Young Leaders’
Stowarzyszenie SITE Poland ogłasza nabór do czwartej edycji programu…
0 Komentarzy1 Minuty
6 lutego 2025
Zmiany w zarządzie eSky. Andrzej Kozłowski zastępuje Łukasza Habaja
Dotychczasowy wiceprezes i CFO, Andrzej Kozłowski, obejmuje stanowisko prezesa,…
0 Komentarzy6 Minuty
23 stycznia 2025
Zimowe wyjazdy Polaków: siedem na 10 osób preferuje płatności bezgotówkowe
Nowe badanie Visa pokazuje, że prawie połowa Polaków planuje spędzić zimą urlop w górach.…
0 Komentarzy4 Minuty
13 marca 2025
Katarzyna Turosieńska nową rzeczniczką prasową Polskiej Izby Turystyki
Polska Izba Turystyki powołała Katarzynę Turosieńską na stanowisko rzeczniczki prasowej.…
0 Komentarzy3 Minuty
7 marca 2025
Polacy pokochali Emilię-Romanię
Polscy turyści na trzecim miejscu wśród turystów zagranicznych we włoskim regionie Emilia…
0 Komentarzy4 Minuty
5 marca 2025
Grupa Arche rozpoczyna rewitalizację Dworu Bojarów w Otwocku
W podwarszawskim Otwocku ruszyła rewitalizacja Dworu Bojarów. Dawniej mieścił się tam,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 marca 2025
Ekstremalne widowisko w Dubaju. 437 skoków BASE z najwyższego budynku świata
Dubaj nadal cieszy się reputacją globalnego centrum rekordowych osiągnięć. XDubai we…
0 Komentarzy3 Minuty
12 lutego 2025
POT: 15 lutego rusza program wsparcia dla spotkań i wydarzeń
15 lutego 2025 roku rusza Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i Wydarzeń (PPWdSW),…
0 Komentarzy5 Minuty
12 lutego 2025
Profitroom: hotele zyskują na walentynkowych wyjazdach. Wzrost rezerwacji o 65 proc.
Tegoroczne Walentynki przypadają w piątek, co sprzyja przedłużonym, weekendowym wyjazdom.…
0 Komentarzy4 Minuty
10 lutego 2025
SITE Poland startuje z czwartą edycją Young Leaders’
Stowarzyszenie SITE Poland ogłasza nabór do czwartej edycji programu…
0 Komentarzy1 Minuty
6 lutego 2025
Zmiany w zarządzie eSky. Andrzej Kozłowski zastępuje Łukasza Habaja
Dotychczasowy wiceprezes i CFO, Andrzej Kozłowski, obejmuje stanowisko prezesa,…
0 Komentarzy6 Minuty
23 stycznia 2025
Zimowe wyjazdy Polaków: siedem na 10 osób preferuje płatności bezgotówkowe
Nowe badanie Visa pokazuje, że prawie połowa Polaków planuje spędzić zimą urlop w górach.…
0 Komentarzy4 Minuty
13 marca 2025
Katarzyna Turosieńska nową rzeczniczką prasową Polskiej Izby Turystyki
Polska Izba Turystyki powołała Katarzynę Turosieńską na stanowisko rzeczniczki prasowej.…
0 Komentarzy3 Minuty
7 marca 2025
Polacy pokochali Emilię-Romanię
Polscy turyści na trzecim miejscu wśród turystów zagranicznych we włoskim regionie Emilia…
0 Komentarzy4 Minuty
5 marca 2025
Grupa Arche rozpoczyna rewitalizację Dworu Bojarów w Otwocku
W podwarszawskim Otwocku ruszyła rewitalizacja Dworu Bojarów. Dawniej mieścił się tam,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 marca 2025
Ekstremalne widowisko w Dubaju. 437 skoków BASE z najwyższego budynku świata
Dubaj nadal cieszy się reputacją globalnego centrum rekordowych osiągnięć. XDubai we…
0 Komentarzy3 Minuty
12 lutego 2025
POT: 15 lutego rusza program wsparcia dla spotkań i wydarzeń
15 lutego 2025 roku rusza Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i Wydarzeń (PPWdSW),…
0 Komentarzy5 Minuty