Nowe narzędzie AI dla branży turystycznej i hotelarskiej
Snowflake dostawca zaawansowanych technologii danych, wprowadził AI Data Cloud – rozwiązanie stworzone specjalnie dla branży turystycznej i hotelarskiej. Dzięki niemu hotele, linie lotnicze i inni operatorzy zyskają możliwość efektywnego zarządzania danymi i optymalizacji swoich działań. Narzędzie to pozwala firmom lepiej analizować dane, reagować na zmieniające się potrzeby rynku i podnosić jakość obsługi klienta.
Dzięki narzędziu AI Data Cloud można poznać kluczowe trendy i uzyskać pomoc w dynamicznym kształtowaniu cen, kontroli zgodności z celami zrównoważonego rozwoju, produktywności rozwoju oprogramowania, zarządzaniu reputacją oraz reklamie efektywnościowej (performance advertising).
„Branża turystyczna i hotelarska znajduje się w przełomowym momencie, w którym AI i wnioskowanie na podstawie danych stają się kluczowe dla sukcesu. Nasza platforma AI Data Cloud dla branży turystycznej i hotelarskiej dostarcza narzędzia pozwalające nadążyć za rosnącymi oczekiwaniami klientów oraz napędzać innowacje w tym dynamicznym i konkurencyjnym sektorze” – powiedział Whitnee Hawthorne, szefowa sektora turystycznego w Snowflake.
Zasoby danych gromadzonych przez organizacje turystyczne i hotele mogą być również wzbogacone dzięki dodatkowym parametrom zgromadzonym na platformie Snowflake Marketplace. Umożliwia ona firmom łatwą analizę zewnętrznych źródeł danych, takich jak wzorce pogodowe, wskaźniki ekonomiczne i wydarzenia globalne oraz ich integrację z własnymi zasobami. Pozwala to na podejmowanie kompleksowych i lepiej uzasadnionych decyzji w branżach, gdzie czynniki zewnętrzne mają znaczący wpływ na operacje i zachowania klientów.
„Tworząc zintegrowaną bazę danych na platformie Snowflake poprawiamy naszą zdolność do podejmowania decyzji opartych na danych i automatyzacji niektórych aspektów naszej działalności. Od preferencji gości po zarządzanie decyzjami operacyjnymi – Snowflake umożliwia nam większą dbałość o gości i dalsze doskonalenie ich doświadczeń. Snowflake stanowi podstawę dla działań redefiniujących pojęcie gościnności w erze cyfrowej” – powiedział Raymond Boyle, wiceprezes odpowiedzialny za analitykę danych w Hyatt.
Funkcjonalność AI Data Cloud pozwala firmom z branży turystycznej i hotelarskiej optymalizować działania w takich obszarach, jak:
- Hiperpersonalizowany marketing: spersonalizowane kampanie marketingowe realizowane zgodnie z zasadami ochrony prywatności przyspieszają pozyskiwanie klientów i obniżają koszty tego procesu,
- Poprawa doświadczeń klientów: optymalizacja chatbotów i interaktywnych systemów odpowiedzi głosowej oraz komunikacja wyprzedzająca zmniejszają odpływ klientów,
- Lojalność i współdzielone doświadczenia: nowoczesne zarządzanie danymi klientów, usprawnione zarządzanie punktami za podróż, zoptymalizowana koordynacja relacji z hotelami i partnerami oraz pełna personalizacja pomagają w utrzymaniu klientów i zwiększeniu ich zaangażowania,
- Niezawodne i efektywne operacje: optymalizacja tras i sieci logistycznych, uproszczone zarządzanie nieregularnymi operacjami, bardziej efektywna rotacja załóg oraz poprawa ich koordynacji,
- Maksymalizacja zarządzania przychodami: wydajność procesów konserwacji, napraw i remontów, dopracowane prognozowanie scenariuszy, zoptymalizowane dynamiczne ceny i skupienie się na dodatkowych strumieniach przychodów w celu zwiększenia rentowności.
„Snowflake jest kluczową częścią strategii danych Tripadvisor. Unifikuje nasze systemy analityczne, marketingowe i dane na temat klientów, zapewniając fundament danych dla naszych inicjatyw AI. Co więcej, Snowflake zrewolucjonizował naszą współpracę z innymi markami w ekosystemie, umożliwiając bezpieczne udostępnianie danych, co przynosi korzyści zarówno naszej firmie, jak i branży turystycznej w ogóle. To kompleksowe podejście nie tylko uprościło nasze operacje, ale także otworzyło nowe drogi wzrostu i partnerstw” – powiedział Rahul Todkar, szef obszaru Data & AI w Tripadvisor.
POWIĄZANE WPISY
27 września 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka rozszerza połączenia czarterowe na lato 2025
Lotnisko w Jasionce koło Rzeszowa rozszerza swoją siatkę czarterową na lato 2025, dodając…
0 Komentarzy1 Minuty
27 września 2024
Dzieci z Bułgarii odkrywają Polskę dzięki akcji Wakacje Marzeń
Wakacje Marzeń to akcja, która od kilku lat umożliwia dzieciom z domów dziecka wyjazdy na…
0 Komentarzy1 Minuty
27 września 2024
Ambasada Hiszpanii w Warszawie promuje hiszpańskie miasto Bilbao
Turystyczna oferta Bilbao – największego miasta w północnej Hiszpanii została…
0 Komentarzy1 Minuty
27 września 2024
Flix wchodzi do Meksyku i rozszerza sieć połączeń
Flix SE międzynarodowy przewoźnik dalekobieżnych połączeń autobusowych i kolejowych…
0 Komentarzy4 Minuty
26 września 2024
Dłuższe wyjazdy służbowe trendem przyszłości. Polacy coraz częściej łączą obowiązki z rozwojem osobistym
Dłuższe podróże służbowe zyskują na popularności, a pracownicy coraz częściej wybierają…
0 Komentarzy3 Minuty
26 września 2024
Wrocławskie Hydropolis pomoże powodzianom z Wlenia
Hydropolis, wrocławskie centrum wiedzy o wodzie należące do Miejskiego Przedsiębiorstwa…
0 Komentarzy2 Minuty
26 września 2024
PPL S.A. nagrodzone za punktualność lotów krajowych
PPL S.A., które świadczą usługi na Lotnisku Zielona Góra-Babimost otrzymały nagrodę za…
0 Komentarzy1 Minuty
25 września 2024
Nowe inwestycje na lotnisku w Katowicach: więcej miejsc parkingowych i terminal pasażerski
Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. zarządzające lotniskiem w Katowicach realizuje…
0 Komentarzy3 Minuty
24 września 2024
Nowi dyrektorzy w hotelach B&B Hotels Polska
Sieć hotelowa B&B Hotels Polska stawia na wzrost liczby hoteli i kadrę zarządzającą. Do…
0 Komentarzy4 Minuty