Nowe systemy sprzedaży dla Polregio

archiwum Polregio

Konsorcjum Tk Telekom sp. z o.o. i S&T Services Polska sp. z o.o. wygrały konkurs na nowy System Sprzedaży Biletów Polregio. Wdrożenie nowego systemu ma nastąpić jeszcze w tym roku.

Spółka Przewozy Regionalne właściciel marki Polregio, wyłoniła zwycięzcę konkursu na przygotowanie nowego Systemu Sprzedaży Biletów. Konkurs został ogłoszony na początku lutego br. Zgodnie z założeniami nowy system ma, w czasie rzeczywistym, komunikować się ze wszystkimi kanałami dystrybucji biletów Polregio oraz umożliwiać współpracę z systemami innych przewoźników. System pozwalać będzie na rozwój nowoczesnych interfejsów sprzedaży oraz integrację z systemami typu „Wspólny Bilet”.

Anna Lenarczyk, członek zarządu – dyrektor handlowy Spółki Przewozy Regionalne, powiedziała: „Nowy system usprawni proces zarządzania sprzedażą i umożliwi dostęp w czasie rzeczywistym do danych o wystawionych i skontrolowanych biletach. Unowocześniamy kanały sprzedaży biletów Polregio poprawiając tym samym jakość obsługi naszych pasażerów.”

Nową jakością Systemu Sprzedaży Biletów (SSB) będzie m.in. uniwersalny interfejs sprzedaży komunikujący się, zarówno ze wszystkimi kanałami dystrybucji biletów, systemem do zarządzania przedsiębiorstwem klasy ERP oraz z systemami sprzedaży innych przewoźników.
Wdrożenie systemu planowane jest na koniec IV kwartału 2018 roku.
Wyłoniony wykonawca będzie również świadczył usługę utrzymania przez 36 miesięcy.