Nowe Trendy w Turystyce już w przyszłym tygodniu

Zapraszamy do Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku na 15. edycję konferencji Nowe Trendy w Turystyce, która odbędzie się 21 marca 2025 roku. Wydarzenie pokaże, że autentyczność to klucz do zrównoważonego rozwoju, przyszłości turystyki i sukcesu w biznesie.

W trakcie konferencji dowiesz się, jak autentyczność może napędzać rozwój branży turystycznej. Poznasz strategie tworzenia emocjonalnych doświadczeń i budowania relacji z klientami, które zwiększą wartość Twojego biznesu. Wśród naszych ekspertów znajdują się m.in. Krzysztof Celuch (Rektor SGTIH Vistula), który razem z Pawłem Orłowskim (Prezes Zarządu Gdańskiej Agencji Rozwoju Gospodarczego) wezmą udział w panelu eksperckim „Impakt ekonomiczny wydarzeń: Jak mierzyć i wykorzystać potencjał?”. Barbara Jamison (prezes City DNA) opowie o tym, „Jak destynacje mogą wzmocnić swoje działania marketingowe poprzez dzielenie się najlepszymi praktykami”, a Bogdan Gałązka (szef kuchni i restaurator) przybliży temat gościnności jako trendu w turystyce i gastronomii. Nie zabraknie również autora viralowej kampanii „Is it even a city?” Torda Baklunda – specjalisty ds. marketingu cyfrowego w VisitOSLO oraz ekspertki od hotelowych rewolucji – Patrycji Brychcy, znanej jako Pati od Hoteli, oraz wielu innych uznanych prelegentów.

Spotkanie będzie dostępne zarówno stacjonarnie, jak i on-line. Organizatorzy zadbali o tłumaczenie symultaniczne z języka angielskiego, gdyż część prelekcji odbędzie się w tym właśnie języku oraz o obecność tłumaczy języka migowego. Konferencję poprowadzi znany i lubiany konferansjer, dramatopisarz, improwizator i artysta kabaretowy – Szymon Jachimek.

Program konferencji

Prelegenci zaprezentują nam swoją rozległą wiedzę według schematu:

Marketing miejsc: Jak wykorzystać autentyczny wizerunek destynacji, aby skutecznie przyciągać turystów i wzmacniać jej atrakcyjność na rynku? Eksperci podzielą się strategiami opartymi na autentyczności i odwadze oraz przedstawią skuteczne sposoby wzmacniania działań marketingowych.

Statystyka i analiza w turystyce: Zastosowanie danych i trendów do projektowania innowacyjnych, zrównoważonych produktów turystycznych. Omówiona zostanie ich rola w tworzeniu innowacyjnych, zrównoważonych produktów oraz mierzeniu potencjału wydarzeń.

Turystyka kulinarna: Siła lokalności i sezonowości pozwala na tworzenie unikalnych, a zarazem autentycznych doświadczeń, które angażują konsumentów w autentyczną kulturę danego regionu.

Turystyka dostępna: Tworzenie turystyki przyjaznej dla każdego jako istotny element zrównoważonego rozwoju i szansa na pozyskanie nowych klientów.

Nowinki technologiczne i trendy branżowe: Podczas konferencji przedstawione zostaną najnowsze rozwiązania technologiczne oraz wyniki analiz, które wspierają rozwój turystyki i pomagają firmom dostosować się do zmieniających się oczekiwań rynku.

Networking w 100czni

Wieczorem zapraszamy do przestrzeni 100czni w Gdańsku. To doskonała okazja, by w nieformalnej atmosferze nawiązać nowe kontakty, wymienić doświadczenia i omówić wspólne pomysły na rozwój branży turystycznej.

Szczegóły i bilety na: https://newtrendsintourism.com/

Zapraszamy!