Nowe warunki dla agentów Ecco Holiday
Prowizja naliczana od całkowitej ceny imprezy, wyższe prowizje na start, realne progi – Ecco Holiday proponuje swoim agentom nowe warunki współpracy. Uproszczone zostały procedury operacyjne, touroperator wziął też na siebie obowiązki windykacyjne.
Ecco Holiday, na bazie analizy potrzeb sieci sprzedaży, wprowadza zupełnie nowe umowy agencyjne.
Wyższe prowizje, niższe progi
„Jesteśmy zwolennikiem przejrzystych warunków współpracy” – mówi Katarzyna Turkiewicz, kierownik sieci sprzedaży Ecco Holiday. „Pewne zapisy w umowach były związane z produktem czarterowym, którego od tego sezonu nie „wytwarzamy”. Dzięki temu mogliśmy wprowadzić wiele istotnych zmian, które sygnalizowała nam sieć sprzedaży, głównie podczas organizowanych przez nas konferencji. Najważniejszą z nich jest naliczanie prowizji od całości wartości imprezy, bez wyłączenia opłat lotniskowych, co podnosi wartość wynagrodzenia. Oprócz tego oferujemy realne i osiągalne progi prowizyjne. Nasza umowa już przy obrocie 50 000 zł gwarantuje przejście na wyższy próg prowizyjny, co przy sprzedaży egzotycznych ofert można szybko osiągnąć. No i dla nowych agentów wyższe prowizje na start, jako zachęta do współpracy.”
Touroperator zwindykuje klienta
Poza kwestiami finansowymi Ecco Holiday upraszcza także procedury operacyjne dla agentów, np.: umożliwia wstępne rezerwacje wszystkich ofert na określony czas, by umożliwić dopełnienie wszystkich formalności z klientem, bez ryzyka wygaśnięcia oferty. Organizator przejmuje na siebie także obowiązki windykacyjne związane z przyjmowaniem wpłat na konto bezpośrednio od Klientów. Nowe, korzystniejsze warunki współpracy powinny zachęcić do współpracy tych agentów, których udział w sprzedaży całkowitej nie był znaczący dla Organizatora, mimo potencjału tych biur. Ponadto Organizator upatruje w nowych warunkach szansy dla nowych agentów. Nie będą oni ponosić żadnych opłat z tytułu przystąpienia do sieci sprzedaży Ecco Holiday, co również jest nowością.
„Od kilku sezonów notujemy znaczne wzrosty sprzedaży oraz przychodów, szczególnie w przypadku naszej oferty egzotycznej, w czym znaczny udział ma zewnętrzna sieć sprzedaży” – dodaje Katarzyna Turkiewicz. „Mamy więc możliwości, by kreować korzystne warunki współpracy, a co za tym idzie, stymulować dalszy progres naszych wskaźników sprzedażowych.”
POWIĄZANE WPISY
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty
12 listopada 2024
Fundacja Happy Kids i Rainbow wysyłają mamy zastępcze na wakacje
Pracują 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Bez urlopów, bez L4, bez wolnych…
0 Komentarzy3 Minuty