Nowość w eSky: pakietowanie dynamiczne. Serwis chce konkurować z touroperatorami
Grupa eSky wprowadza nową ofertę dynamicznego pakietowania i rozwiązania typowe dla touroperatorów, takie jak lokalne transfery realizowane przez partnerów. Narzędzie ma dać klientom możliwość samodzielnego dobrania elementów składowych podróży.
W ramach oferty pakietów – city breaków oraz wakacji – grupa eSky łączy dynamiczne pakietowanie z rozwiązaniami znanymi z oferty touroperatorów, takimi jak transfery realizowane przez lokalnych partnerów. Firma wprowadza rozwiązanie, które umożliwia pakietowanie lotu i noclegu w jednej cenie. Dzięki tej ofercie, klienci będą mogli dowolnie łączyć te elementy podczas jednej rezerwacji.
„Pakiety city breaków i wakacji nie tylko pozwalają wybierać loty o dogodnej porze dnia, ale także otwierają Polakom dostęp do hoteli wcześniej oferowanych klientom zagranicznych biur podróży. Dzięki ofercie pakietowania w zasięgu ręki pojawiają się bowiem Portugalia, Cypr, Malta, Włochy, Lazurowe Wybrzeże we Francji czy Albania, czy też dowolny kierunek, gdzie realizowane są loty” – podkreśla Łukasz Neska, wiceprezes ds. rozwoju w Grupie eSky.
W Polsce grupa eSky posiada wpis do rejestru organizatorów turystyki, a jej oferta pakietowa jest objęta Turystycznym Funduszem Gwarancyjnym. Oznacza to, że firma bierze na siebie pełną odpowiedzialność za organizację i realizację urlopu klienta.
Praktyki z Wielkiej Brytanii dzięki zagranicznemu dyrektorowi
Nicholas Smith, specjalista z brytyjskich firm turystycznych, takich jak loveholidays i lastminute.com, dołączył do grupy eSky jako nowy dynamic packaging director. Jego zadaniem będzie wprowadzenie i rozwój popularnych na Zachodzie pakietów dynamicznych. Współpracując z Jarosławem Grabczakiem, leisure and accommodations managerem w eSky, Smith połączy praktyki z Zachodu z oczekiwaniami podróżników w Europie Środkowo-Wschodniej, tworząc nowy model pakietów dynamicznych.
Oferta pakietowa o 200 proc. w górę
Elementem strategii grupy eSky jest zwiększenie przychodów ze sprzedaży pakietów city breaków i wakacji. W pierwszym kwartale sprzedaż dynamicznych pakietów wzrosła o 200 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku.
POWIĄZANE WPISY
20 stycznia 2025
OLX: Zakopane liderem wśród ulubionych kierunków Polaków
Podczas ferii zimowych 2025 większość Polaków wybierze wypoczynek w górach. Tak wynika z…
0 Komentarzy3 Minuty
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Chorwacja: Polacy na czwartym miejscu wśród turystów w 2024 roku
Według danych systemu eVisitor od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 roku, do Chorwacji…
0 Komentarzy5 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Anastazja Szerkus nową prezeską Site Poland
Tradycyjne noworoczne spotkanie członków stowarzyszenia, które odbyło się w hotelu Grand…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Nowość w eSky: pakietowanie dynamiczne. Serwis chce konkurować z touroperatorami […]