Nowości w aplikacji mobilnej Itaki
Kilka nowych funkcjonalności zostało wprowadzonych w aplikacji mobilnej Itaki.
Dotychczas z aplikacji skorzystało już milion klientów, otrzymując dostęp do: wszystkich informacji o swojej rezerwacji, w tym godziny transferu na lotnisko; ofert specjalnych i usług dodatkowych np. rezerwacji wycieczek lokalnych, wypożyczenia samochodu, zakupu ubezpieczenia oraz informacji o najważniejszych wakacyjnych atrakcjach w przewodniku Pascala (dotyczy wybranych destynacji).
Co nowego w aplikacji?
1. Kontakt z rezydentem przez czat – dzięki temu klienci w łatwy sposób będą mogli napisać do przedstawiciela Itaki w destynacji za pośrednictwem znanych komunikatorów: WhatsApp i Messenger i szybko uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania.
2. Udział w spotkaniu z rezydentem online – klient bez konieczności wychodzenia z pokoju czy powrotu z plaży będzie mógł wziąć udział w spotkaniu za pomocą videochatu Google Meet. Ograniczenie osób obecnych podczas takich spotkań jest istotny również ze względu na aktualną sytuację, w której ważne jest zachowanie społecznego dystansu.
3. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – w sekcji FAQ specjaliści touroperatora odpowiadają na pytania, najczęściej zadawane przez klientów. Chcąc poznać odpowiedź, klient może wejść w aplikację i wyszukać interesującą go kwestię, bez konieczności kontaktu z Centrum Obsługi Klienta czy Infolinią.
4. Cenne wskazówki od rezydenta – klient Itaki będzie miał zawsze pod ręką porady przedstawiciela touroperatora dotyczące konkretnej destynacji. Znajdzie tam informacje o tym, co warto zobaczyć czy jakich lokalnych potraw spróbować. Klient będzie mógł również sprawdzić godziny transferu z hotelu na lotnisko. Informacje od rezydentów pojawiają się w aplikacji sukcesywnie, całość będzie dostępna dla klientów w połowie sierpnia 2020 r.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Na konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Tajlandia numerem jeden na zimowe wakacje. Rezerwacje wzrosły o ponad 43 proc.
W tym roku, według Kiwi.com, kierunki w Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Marcin Siudy nowym dyrektorem finansowym PHH
Marcin Siudy 4 listopada objął stanowisko dyrektora finansowego Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty
Używam apki od dłuższego czasu – moim zdaniem jest świetna i bardzo łatwo znaleźć tam pomysł na wakacje. Chyba najbardziej podoba mi się opcja dodawania do ulubionych, bo wiele razy miałam tak, że coś widziałam, nie zapisałam tego i mi uciekało. Osobiście pobrałam stad https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.itaka.itaka i już dwukrotnie z mężem udało nam się za jej pomocą wybrać i kupić wczasy. Jedne w Polsce, drugie w Grecji.