Nowy produkt Itaki – wspólny katalog z magazynem VIVA
Za kilka tygodni ukaże się katalog Itaki (Lato 2023) powstający we współpracy z magazynem VIVA. Będzie liczył 140 stron i zawierać będzie 94 propozycji (hoteli wycieczek). Kierownictwo Itaki przedstawiło ten projekt stu agentom, uczestnikom study tour do Stambułu, zgromadzonym w hotelu Novotel Istanbul Zeytinburnu.
Kacper Haluch, kierownik zewnętrznej sieci sprzedaży, powiedział: Wracamy do pomysłu, który realizowaliśmy z nieistniejącym już magazynem (Gala – przyp. red). Tworzymy ekskluzywny katalog dla konkretnej grupy czytelników-klientów. Stąd oferta wyselekcjonowanych hoteli i wycieczek.”
Katalog Viva Itaka będzie podzielony na kilka sekcji:
Hotels deals
Tutaj będą prezentowane wyselekcjonowane hotele
Poznajmy się
Oferta hoteli dla dorosłych, oferta dla singli, alternatywa dla resortów rodzinnych, ITAKarma, czyli wakacje chillout by Itaka – oferta dla powracających klientów
LGBT friendly
Itaka chce promować inkluzywność, różnorodność, tolerancję. W ofercie znajdą się wyjątkowe hotele i lokalizacje zapewniające dobrą zabawę i beztroskie wakacje
Ciekawi świata
W tej ofercie znajdą się: Kameralne podróże – 14-osobowe grupy, Wakacje pod palmami – kierunki egzotyczne, No lilits – wyjazdy dla miłośników aktywnego wypoczynku, wyjazdów adventure, Tylko dla Ciebie – prywatne wyjazdy już od 2 osób z indywidualnym programem, Itaka Smart – elastyczne podejście do produktu.
Średnia sprzedaż magazynu VIVA wynosi 60 tysięcy egzemplarzy miesięcznie. Dodatkowo, w listopadowym numerze, w dziale Podróże magazynu VIVA, 24 strony będą poświęcone nowemu projektowi Itaki.
Jarosław Bronisz Executive Manager Itaki, podkreślił: „Prawdopodobnie każdy zna markę VIVA, podobnie jak każdy zna markę Itaka. Nasza współpraca będzie to więc połączenie dwóch znanych marek. Będziemy współpracować z celebrytami, chcemy by oferowany produkt trafił do wybranej grupy klientów, celujących w nieco droższy produkt.”
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty