O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej

Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i skuteczniej wpływać na ich wybory. Na nadchodzącym XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się 29 października 2024 r. w prestiżowym Muzeum Historii Polski w Warszawie, dr Adam Zemełka podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem prezentując praktyczne zastosowania neuromarketingu w biznesie.

Neuromarketing to dynamicznie rozwijająca się dziedzina, która łączy psychologię, neurobiologię i marketing. Jego celem jest zrozumienie, w jaki sposób konsumenci podejmują decyzje oraz co kieruje ich wyborami. Dzięki neuromarketingowi firmy mogą skuteczniej docierać do swoich klientów, budować z nimi emocjonalne więzi i wzmacniać lojalność wobec marki.

Branża turystyczna również może zyskać na wykorzystaniu neuromarketingu. Poprzez analizę zachowań konsumentów podczas planowania podróży, firmy turystyczne mogą lepiej dostosować swoje oferty do ich oczekiwań. Neuromarketing może pomóc w tworzeniu atrakcyjniejszych kampanii promujących destynacje, a także w projektowaniu bardziej angażujących stron internetowych, które zachęcą do rezerwacji wycieczek.

Ekspertem w dziedzinie neuromarketingu, z którym porozmawiamy w trakcie XV Forum Promocji Turystycznej jest dr Adam Zemełka, który od kilkunastu lat pracuje jako wykładowca na uczelniach w Poznaniu (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Uniwersytet WSB Merito) oraz w Warszawie (Collegium Civitas, Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna). Specjalizuje się w psychologii społecznej oraz neuromarketingu i neuronauce stosowanej w obszarze biznesu, edukacji i terapii, prowadząc z tego zakresu warsztaty, szkolenia i prelekcje.

XV Forum Promocji Turystycznej

Już 29 października 2024 r. w prestiżowym Muzeum Historii Polski w Warszawie odbędzie się XV Forum Promocji Turystycznej. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży turystycznej, na którym eksperci z całej Polski będą mieli okazję dyskutować na temat nowoczesnych technologii, promocji destynacji oraz wyzwań, jakie stoją przed branżą turystyczną.

Jak wziąć udział?

Aby wziąć udział w XV Forum Promocji Turystycznej, należy zarejestrować się poprzez stronę internetową wydarzenia. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, warto dokonać rejestracji z wyprzedzeniem.

Partnerem Strategicznym XV Forum Promocji Turystycznej jest Samorząd Województwa Mazowieckiego.