O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i skuteczniej wpływać na ich wybory. Na nadchodzącym XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się 29 października 2024 r. w prestiżowym Muzeum Historii Polski w Warszawie, dr Adam Zemełka podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem prezentując praktyczne zastosowania neuromarketingu w biznesie.
Neuromarketing to dynamicznie rozwijająca się dziedzina, która łączy psychologię, neurobiologię i marketing. Jego celem jest zrozumienie, w jaki sposób konsumenci podejmują decyzje oraz co kieruje ich wyborami. Dzięki neuromarketingowi firmy mogą skuteczniej docierać do swoich klientów, budować z nimi emocjonalne więzi i wzmacniać lojalność wobec marki.
Branża turystyczna również może zyskać na wykorzystaniu neuromarketingu. Poprzez analizę zachowań konsumentów podczas planowania podróży, firmy turystyczne mogą lepiej dostosować swoje oferty do ich oczekiwań. Neuromarketing może pomóc w tworzeniu atrakcyjniejszych kampanii promujących destynacje, a także w projektowaniu bardziej angażujących stron internetowych, które zachęcą do rezerwacji wycieczek.
Ekspertem w dziedzinie neuromarketingu, z którym porozmawiamy w trakcie XV Forum Promocji Turystycznej jest dr Adam Zemełka, który od kilkunastu lat pracuje jako wykładowca na uczelniach w Poznaniu (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Uniwersytet WSB Merito) oraz w Warszawie (Collegium Civitas, Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna). Specjalizuje się w psychologii społecznej oraz neuromarketingu i neuronauce stosowanej w obszarze biznesu, edukacji i terapii, prowadząc z tego zakresu warsztaty, szkolenia i prelekcje.
XV Forum Promocji Turystycznej
Już 29 października 2024 r. w prestiżowym Muzeum Historii Polski w Warszawie odbędzie się XV Forum Promocji Turystycznej. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży turystycznej, na którym eksperci z całej Polski będą mieli okazję dyskutować na temat nowoczesnych technologii, promocji destynacji oraz wyzwań, jakie stoją przed branżą turystyczną.
Jak wziąć udział?
Aby wziąć udział w XV Forum Promocji Turystycznej, należy zarejestrować się poprzez stronę internetową wydarzenia. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, warto dokonać rejestracji z wyprzedzeniem.
Partnerem Strategicznym XV Forum Promocji Turystycznej jest Samorząd Województwa Mazowieckiego.
POWIĄZANE WPISY
17 stycznia 2025
Plany promocyjne Warszawy na 2025 rok
W nadchodzącym roku promocja Warszawy będzie skoncentrowana przede wszystkim na…
0 Komentarzy5 Minuty
16 stycznia 2025
Co drugi Polak wyjedzie na ferie – ceny rosną, ale chętnych nie brakuje
Rozpoczynające się ferie zimowe będą dla Polaków czasem nie tylko wypoczynku, ale także…
0 Komentarzy8 Minuty
15 stycznia 2025
Anastazja Szerkus nową prezeską Site Poland
Tradycyjne noworoczne spotkanie członków stowarzyszenia, które odbyło się w hotelu Grand…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
1000 lat tradycji w jednym miejscu. Gniezno zaprasza turystów na obchody jubileuszu
W roku 2025 obchodzimy 1000. rocznicę koronacji Bolesława Chrobrego i Mieszka II na…
0 Komentarzy6 Minuty
13 stycznia 2025
W poszukiwaniu świątecznych tradycji Mazowsza
Świąteczny czas na Mazowszu z początku XX wieku, to czas licznych wróżb i obyczajów,…
0 Komentarzy7 Minuty
10 stycznia 2025
Zarząd TOO w nowym składzie
9 stycznia 2025 roku odbyło się Nadzwyczajne Walne Zebranie członków Turystycznej…
0 Komentarzy1 Minuty
10 stycznia 2025
W trakcie IV Gali Waszej Turystyki wylicytujemy 16 przedmiotów
Skok ze spadochronem, koszulka z autografem Roberta Lewandowskiego i innych zawodników…
0 Komentarzy2 Minuty
10 stycznia 2025
Trzy noclegi w wiosce Hobbitów – Olympos Village w Turcji będą do wylicytowania w trakcie IV Gali Waszej Turystyki
10 stycznia odbędzie się czwarta edycja Gali Waszej Turystyki, podczas której…
0 Komentarzy1 Minuty
9 stycznia 2025
MerlinX Partnerem IV Gali Waszej Turystyki
W trakcie IV Gali Waszej Turystyki, podczas której zostaną wręczone nagrody dla 100…
0 Komentarzy1 Minuty